nou, de ruzie was wel even heftig en ik kwam tot een uitbarsting, schreeuwen, schelden en daarna moest ik huilen...quote:Op zondag 28 januari 2007 15:04 schreef ThaNetRunner het volgende:
Maak een actieplan!
Doe eerst hetgeen wat het korts gaat duren en het meeste plezier uithaald!
Daarna loop je het hele lijssie af
Time-management hé
ps.
Ruzie komt wel goed toch? Of is hij wel erg heftig?
nee, niet hierquote:Op zondag 28 januari 2007 15:08 schreef Ruzie het volgende:
ga baggeren. Of ben je daar hier al meebezig?
ik snap je niet helemaal, maar bedankt...quote:Op zondag 28 januari 2007 15:10 schreef nietzman het volgende:
Da's een vervelend syndroom om te hebben, maar ik ben blij dat je 'uit de kast' bent, toegeven is een prima eerste stap.
Sterkte.
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:10 schreef nietzman het volgende:
Da's een vervelend syndroom om te hebben, maar ik ben blij dat je 'uit de kast' bent, toegeven is een prima eerste stap.
Sterkte.
waar moet ik beginnenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:12 schreef optifree het volgende:
[..]
![]()
En nu hup aan het werk! Je kunt het!
ik heb effe rustige muziek opgezet en ik neem een sigarettje, kijken of ik daarna zin heb....quote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef soylent het volgende:
Ik leef met je mee!
Ik moet ook nog een ruzie afronden, en belasting doen, en stofzuigen, en wat werk voorbereiden.
Maar eerst maak ik potje Mijnenveger af op MSN, aanradertje als je nog een kansloos persoon kan vinden.
14.gifquote:Op zondag 28 januari 2007 15:25 schreef whizzer2250 het volgende:
ok, eerst tief je de was in de wasmachine, duurt wel een uurtje, ga je tegelijk het huis schoonmaken. Dan ben je klaar en de was ook, gooi je het in de droger, ga je dat kastje in de grondverf zetten. Dan ga je de was opvouwen en dan nog even de afwas doen. Andere ding wat je moet verven komt wel een andere keer
ja, doe ik.... maar ik haat afwassen zo erg!!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:25 schreef whizzer2250 het volgende:
ok, eerst tief je de was in de wasmachine, duurt wel een uurtje, ga je tegelijk het huis schoonmaken. Dan ben je klaar en de was ook, gooi je het in de droger, ga je dat kastje in de grondverf zetten. Dan ga je de was opvouwen en dan nog even de afwas doen. Andere ding wat je moet verven komt wel een andere keer
Down... syndroom.quote:Op zondag 28 januari 2007 15:12 schreef murp het volgende:
[..]
ik snap je niet helemaal, maar bedankt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |