Ik denk om tegen te gaan dat mensen kaartjes doorgeven aan elkaarquote:Op maandag 30 april 2007 11:04 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Precies. En snapt iemand waarom? Dat is alleen daar!![]()
Was het toevallig ook nog eens een lange jongen?quote:Op maandag 30 april 2007 20:59 schreef S33B het volgende:
Heb genoten! (stond links bij de boxen, achter een constant hoofdschuddende (a la stevie wonder) fan. Deze zal me nog wel even bijblijven
Beetje in de stijl van OOR. Op zich best mooi geschreven maar wel een beetje pretentieus...quote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of is die recensie echt onmogelijk ingewikkeld geschreven?
Dat zal dan m'n dubbelgangster geweest zijnquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:51 schreef Goover het volgende:
[..]
Je lijkt ook wel een beetje op een van de dames die aan het fotograferen was zaterdag...
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 1 mei 2007 13:58 schreef PiperMaru het volgende:
[..]
Dat zal dan m'n dubbelgangster geweest zijn![]()
Wel zo lang dat het voor minder lange mensen vervelend kan zijn:) maar hij haalt de 1.85 niet denk ik. Hij was even lang als mij maar ik heb geen idee hoe lang ik ben dus dat schiet niet opquote:Op dinsdag 1 mei 2007 08:53 schreef Goover het volgende:
[..]
Was het toevallig ook nog eens een lange jongen?
Hmm, ik dacht even dat je mij misschien gezien had. Maar ik denk dat ik mijzel wel gewoon lang kan noemen (1,93/1,95 zoiets)quote:Op dinsdag 1 mei 2007 20:04 schreef S33B het volgende:
[..]
Wel zo lang dat het voor minder lange mensen vervelend kan zijn:) maar hij haalt de 1.85 niet denk ik. Hij was even lang als mij maar ik heb geen idee hoe lang ik ben dus dat schiet niet op
Ik was zo stomverbaasd wat dat betreft zaterdag; ik bedoel, ik ben lang voor een vrouw met m'n 1m83. Maar om me heen stonden allemaal jongens en meiden net zo lang of langer dan ik!quote:Op woensdag 2 mei 2007 09:15 schreef Goover het volgende:
[..]
Hmm, ik dacht even dat je mij misschien gezien had. Maar ik denk dat ik mijzel wel gewoon lang kan noemen (1,93/1,95 zoiets)
Hmm, was mij niet direct opgevallen, bijna alle meisjes zijn kleiner dan ik. En als jongens langer zijn dan ik dan valt mij dat ook meteen op, gebeurd wel hoor, maar niet heel vaak.quote:Op woensdag 2 mei 2007 22:39 schreef Numbie het volgende:
[..]
Ik was zo stomverbaasd wat dat betreft zaterdag; ik bedoel, ik ben lang voor een vrouw met m'n 183m. Maar om me heen stonden allemaal jongens en meiden net zo lang of langer dan ik!![]()
![]()
Nou ja, het geeft mij in ieder geval de gelegenheid om er nog even over na te denken.quote:Concert Bloc Party verplaatst naar 7 november
Uitgegeven: 3 mei 2007 15:11
Laatst gewijzigd: 3 mei 2007 15:16
Het concert dat Bloc Party zou geven in de Heineken Music Hall op 26 juni is verplaatst naar woensdag 7 november 2007. De locatie blijft ongewijzigd. Reeds gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuw datum.
De uitverkochte show in Vredenburg, Utrecht afgelopen weekend was een groot succes. Fans zullen echter even moeten wachten op een volgende gelegenheid om de band opnieuw live te zien. Bloc party heeft het tourschema moeten aanpassen in verband met familiare verplichtingen. De nieuwe concertdatum is vastgesteld op woensdag 7 november in de Heineken Music Hall in Amsterdam.
Reeds gekochte kaarten blijven geldig voor de nieuwe concertdatum of zijn te retourneren bij de Ticket Service voorverkoopadressen, uiterlijk tot en met 6 november.
Album
Met de release van het debuutalbum 'Silent Alarm', en de singles Banquet, Helicopter en The Pioneers, ontsteeg Bloc Party op snelle en indrukwekkende wijze de underground. Het album ging wereldwijd ruim 1 miljoen keer over de toonbank. Dit jaar bracht Bloc Party hun langverwachte tweede album 'A Weekend in the City' uit. Bloc Party bestaat uit zanger Kele Okereke, gitarist Russell Lissack, bassist Gordon Moakes en drummer Matt Tong. Het viertal mixt met stijlen als pop, indie, new wave, post-punk en zelfs techno. In de afgelopen 2 jaar gaf de band al optredens op Lowlands en Pinkpop.
(c) ANP
ik ben woensdag ook van de (bloc) partyquote:Op zondag 4 november 2007 17:41 schreef Afunados het volgende:
Nog luitjes naar HMH woensdag?
Vind het ook een gaaf nummer. Vooral benieuwd hoe het live zal gaan klinken morgenquote:Op zondag 4 november 2007 23:00 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Ga er heen woensdag. Zin in![]()
Wat vinden we hier van Flux?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |