Hmm, en ik vond het op Lowlands zelfs al erg rammelend klinkenquote:Op zondag 29 april 2007 01:01 schreef Grobbel het volgende:
Toch jammer, de band had er zeker zin in, en met beter geluid zou dit een topavond geweest zijn. Zo goed als Lowlands vorig jaar is het bij lange na niet, jammer genoeg.
Dat het beter te volgen was kwam puur omdat de zanger van het voorprogramma geen fuck zeiquote:Op zondag 29 april 2007 09:48 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Nou ja, tijdens het voorprogramma stonden wij wat meer aan de zijkant, en daar was het geluid toch iets beter afgesteld. Nou is Biffy Clyro natuurlijk het soort band dat anno 2007 absoluut niks te melden heeft (nog een restant van die screamo/noise-hype van 5 jaar terug), maar op zich was dat concert nog beter te volgen dan dat van Bloc Party.
En de zaal was behoorlijk wild inderdaad, ik stond daar dus midden in. Nou kan ik me voorstellen dat het bij de eerste paar nummers nog redelijk dringen is (iedereen wil zo snel mogelijk naar voren), maar zelfs tegen het einde bleef het fanatiek beuken.Dat was voornamelijk omdat er een paar behoorlijk aggressieve concertgangers tussen stonden die niet aan het dansen waren, maar zich gewoon continu het publiek in wierpen of gewoon serieuze klappen aan het uitdelen waren. Met een normale muziekbeleving had het allemaal niks meer te maken. Het feit dat ik regelmatig tot op 1 meter van het podium kwam zonder dat ik de hele avond ook maar één voorwaartse beweging heb gemaakt spreekt ook wel boekdelen.
![]()
Ik heb nog een onbedoelde kopstoot ontvangen, niet fijn, van die stekeltjes in je gezichtquote:Op zondag 29 april 2007 12:59 schreef Grobbel het volgende:
Er stond één kleine, geblokte vent met een fout staartje die het hele concert in het midden van die drukte met gebalde vuisten om zich heen stond te maaien; verder waren er nog wat irritante figuren die er een sport van maakten om bij elk nummer 20 meter kriskras door die groep te beuken, zowel vooruit, achteruit, van links naar rechts of omgekeerd - of het nou een rustig nummer was of niet. Niks mis met een beetje beweging, vrolijk gespring en een op en neer en heen en weer golvende mensenmassa, maar dit ging uiteindelijk nergens meer over.
Waarom heb je nou weggehaald dat 'ie zo hypnotiserend praat?quote:Op zondag 29 april 2007 10:23 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik vond de lichtshow echt fantastisch. Geluid was inderdaad niet echt geweldig, maar dat is het nooit echt bij concerten. Geluidsmensen van Bloc Party keken gisteren ook wel even raar toen ze zagen in wat voor zaal ze speelden.
* AudreyHepburn was local crew..
Lees anders even de 12 posts die vooraf gaan aan de jouwe, dan heb je je antwoord.quote:Op zondag 29 april 2007 18:51 schreef pascalheister het volgende:
hoe was het gister?
Niemand??quote:Op zondag 29 april 2007 21:14 schreef Numbie het volgende:
Weet iemand de setlist nog??
Ik las het terug, en het klonk me iets te interessantdoenerig. Zo van "Kijk mij eens die hele middag met Kele zitten praten over diepe zaken als boedhistische filisofieën en de ontstaansgeschiedenis van Hegeliaans doemdenken." Want dat viel harstikke mee, we hebben een paar zinnen gewisseld over de backstagedeur die we in eerste instantie allebei niet openkregen.quote:Op zondag 29 april 2007 18:00 schreef lienelien het volgende:
Waarom heb je nou weggehaald dat 'ie zo hypnotiserend praat?![]()
Whehehe, die gast liep mij omver bij Vitalic, later op de avond in Tivoli, omdat ie zijn fietssleutel kwijt was. Je kreeg korting bij Vitalic met je Bloc Party kaartje, vandaar dat ie daar was. Moet wel dezelfde vent zijn geweest.quote:Op zondag 29 april 2007 19:02 schreef D.zire het volgende:
ik stond zelf bijna naast die gozer op zn klompen. sfeer was geweldig imo heb zeker een hele toffe avond gehad
Ok.quote:Op zondag 29 april 2007 23:39 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik las het terug, en het klonk me iets te interessantdoenerig. Zo van "Kijk mij eens die hele middag met Kele zitten praten over diepe zaken als boedhistische filisofieën en de ontstaansgeschiedenis van Hegeliaans doemdenken." Want dat viel harstikke mee, we hebben een paar zinnen gewisseld over de backstagedeur die we in eerste instantie allebei niet openkregen.. Maar, bij deze dus: de zanger van Bloc Party heeft een prachtige rustgevende stem die erg aangenaam is om naar te luisteren.
eh?quote:Op maandag 30 april 2007 00:14 schreef Goover het volgende:
(ik ben dit keer niet vergeten mijn kaartje terug te halen)
Precies. En snapt iemand waarom? Dat is alleen daar!quote:Op maandag 30 april 2007 04:14 schreef toolhead het volgende:
Goover bedoelt denk ik dat de kaartjes die bij de deur worden ingenomen ipv afgescheurd, na afloop op een stapel liggen om weer mee te kunnen nemen als aandenken.
Biffy Clyro en Foo Fighters?quote:Op zondag 29 april 2007 22:38 schreef Numbie het volgende:
[..]
Niemand??![]()
(Ben met review bezig, en zonder setlist word'ie wel erg karig...)
heb het vaker gezien, Patronaat doet het ook. Reden weet ik niet.quote:Op maandag 30 april 2007 11:04 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Precies. En snapt iemand waarom? Dat is alleen daar!![]()
Eén boks, twee boksen?quote:Op maandag 30 april 2007 20:59 schreef S33B het volgende:
Heb genoten! (stond links bij de boksen, achter een constant hoofdschuddende (a la stevie wonder) fan. Deze zal me nog wel even bijblijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |