quote:
Ik zie eerlijk gezegd niet meteen een vergelijking met Snow Patrol. Snow Patrol heeft met Eyes open een album gemaakt dat (bewust) veel gladder is dan Final Straw en dat al helemaal niet te vergelijken valt met When it's all over....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef Napalmmm het volgende:
Ik vind ze een beetje Snow Patrol achterna gegaan met het nieuwe album, verder vind ik m wel prettig.
Volgens mij hadden ze wel dezelfde producer in de arm genomen als Snow Patrol. Meen dat ergens gelezen te hebben in een review.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:52 schreef KillingMoon het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd niet meteen een vergelijking met Snow Patrol. Snow Patrol heeft met Eyes open een album gemaakt dat (bewust) veel gladder is dan Final Straw en dat al helemaal niet te vergelijken valt met When it's all over....
Weekend in the city van Bloc Party klinkt anders dan Silent alarm, maar of dit ook commercieel een groter succes wordt zullen we moeten afwachten.
Nu je het zegt, dat klopt idd. Stond in de Humo als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:09 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze wel dezelfde producer in de arm genomen als Snow Patrol. Meen dat ergens gelezen te hebben in een review.
wel waar je had t alleen te snel voorgezegdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef Maisnon het volgende:
Op de 7.18 moeten wachten
Ze snapten hem niet
Nice linkquote:Op zondag 25 februari 2007 20:26 schreef Spec87 het volgende:
Live opname hier te zien!
Wie gaan er nou allemaal mee naar Vredenburg?
Ik kan niet meer wachten![]()
Erg leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |