quote:
Ik zie eerlijk gezegd niet meteen een vergelijking met Snow Patrol. Snow Patrol heeft met Eyes open een album gemaakt dat (bewust) veel gladder is dan Final Straw en dat al helemaal niet te vergelijken valt met When it's all over....quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:50 schreef Napalmmm het volgende:
Ik vind ze een beetje Snow Patrol achterna gegaan met het nieuwe album, verder vind ik m wel prettig.
Volgens mij hadden ze wel dezelfde producer in de arm genomen als Snow Patrol. Meen dat ergens gelezen te hebben in een review.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 20:52 schreef KillingMoon het volgende:
[..]
Ik zie eerlijk gezegd niet meteen een vergelijking met Snow Patrol. Snow Patrol heeft met Eyes open een album gemaakt dat (bewust) veel gladder is dan Final Straw en dat al helemaal niet te vergelijken valt met When it's all over....
Weekend in the city van Bloc Party klinkt anders dan Silent alarm, maar of dit ook commercieel een groter succes wordt zullen we moeten afwachten.
Nu je het zegt, dat klopt idd. Stond in de Humo als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:09 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij hadden ze wel dezelfde producer in de arm genomen als Snow Patrol. Meen dat ergens gelezen te hebben in een review.
wel waar je had t alleen te snel voorgezegdquote:Op vrijdag 23 februari 2007 19:05 schreef Maisnon het volgende:
Op de 7.18 moeten wachten
Ze snapten hem niet
Nice linkquote:Op zondag 25 februari 2007 20:26 schreef Spec87 het volgende:
Live opname hier te zien!
Wie gaan er nou allemaal mee naar Vredenburg?
Ik kan niet meer wachten![]()
Erg leukquote:
Sterker nog, dat is al een paar maanden bekend. Zie ook de OP.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:00 schreef KillingMoon het volgende:
I still remember zal wrs de volgende single worden.
Dat vind ik eerlijk gezegd geen gelukkige keuze.
Ik vind I still remember dan ook de So here we are van WITC. Voor de echte fans is het wel aangenaam, zo worden de beste nummers niet kapot gedraaid en komen de mindere songs misschien toch beter in het gehoor te liggen. Commercieel gezien is het niet zo verstandig van Bloc Party (nuja niet erg voor een band dat overal schreeuwt lak te hebben aan commerciequote:Op zaterdag 3 maart 2007 19:06 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Sterker nog, dat is al een paar maanden bekend. Zie ook de OP.
Maar eerlijk gezegd vind ik dat ook één van de zwakste nummers van het album... Ach ja, dat hadden ze bij de vorige plaat met So Here We Are ook al gedaan, vond ik ook niet echt een denderend nummer.
hoe duur zijn de kaarten? Ik heb misschien wel interessequote:Op donderdag 8 maart 2007 01:17 schreef JeroenV het volgende:
Ik hoorde vandaag dat de gozer waarmee ik zou gaan niet kon. Dus moet weer eens mensen gaan regelen. Maar denk wel dat dat gaat lukken. Maar wel jammer, DLR als after party zal er dan wel niet in zitten.
Voorlopig nog niet te koop, heb je verkeerd gelezen denk ikquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoe duur zijn de kaarten? Ik heb misschien wel interesse
nee ik dacht al wel dat je dat bedoelde, maar voor het geval het niet zou lukken heb ik alvast interesse getoondquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:34 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet te koop, heb je verkeerd gelezen denk ik.
Ik zou met een vriend gaan, maar hij kon toch niet. Maar ik wil eerst kijken of ik iemand kan regelen om mee te nemen. En heb goede hoop dat het wel goed gaat komen, ken wel een aantal mensen die ze goed vinden.
Edit: Nu ik het zelf terug lees klinkt het inderdaad een beetje dubbel, sorry
Majquote:Op donderdag 8 maart 2007 01:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
hoe duur zijn de kaarten? Ik heb misschien wel interesse
Ik zal het in mijn achterhoofd houden mocht ik niemand vinden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
nee ik dacht al wel dat je dat bedoelde, maar voor het geval het niet zou lukken heb ik alvast interesse getoond
Vaker luisteren, het is een zogenaamde ´groeiplaat´quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:39 schreef riX- het volgende:
'Silent Alarm' is echt een topalbum, ik hoor 'a weekend in the city' nu voor het eerst maar vind het echt een kut stijl.
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vaker luisteren, het is een zogenaamde ´groeiplaat´
I second thatquote:Op dinsdag 13 maart 2007 18:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vaker luisteren, het is een zogenaamde ´groeiplaat´
Heb je al de B-Sides van AWITC gehoord?quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:02 schreef Spec87 het volgende:
Ik moet zeggen dat als ik moet kiezen tussen de Bloc Party van SA, die van AWITC of die van de EP's/demo's, dat ik dan toch de 3e verkies. Always New Depths, Skeleton, American Kids, Storm and Stress, Little Thoughts, stuk voor stuk top nummers![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |