Ik zat ook te twijfelen, maar toch gedaan. Zie ik daar de rest van de groep die ook naar de HMH wasquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 10:24 schreef Thealexfiles het volgende:
Ga ik helemaal langs het postkantoor is het nog niet uitverkocht.
Fail.
Ik denk vooral door de promotie, ik (als redelijk Bloc Party-liefhebber) wist ook he-le-maal niet dat ze naar NL kwamen!quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 12:44 schreef Tourniquet het volgende:
Ik had ook wel verwacht dat het inmiddels wel zou zijn uitverkocht, maar blijkbaar is Bloc Party toch minder populair dan ik dacht. Anyway, ik heb kaartjes voor de 19e.
"De goegemeente zal pas merken dat er een nieuwe Bloc Party is, wanneer wij onze machine starten."quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 19:24 schreef Horloge het volgende:
En uiteraard hebben distributeur en platenwinkels weer wat te zeiken.
Jongens, het is een feit dat jullie al jaren achter de feiten aanlopen met de nieuwe technologieën. Dat betekent niet dat je op een band moet gaan bitchen als ze het heft in eigen hand nemen...
Dat optreden kostte 25 euro, dus ze mogen wel waar voor dat geld leveren lijkt me.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 17:43 schreef tim. het volgende:In Rotterdam zag ik vandaag de volgende poster:
[ afbeelding ]
Rechtsonder staat er preshow/Intimacy album release. Zal niet veel bijzonders zijn toch?
Ze spelen probably alleen liedjes van intimacy.quote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:57 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat optreden kostte 25 euro, dus ze mogen wel waar voor dat geld leveren lijkt me.
O, ik las een beetje vluchtig. Dat is gewoon het optreden in WATT. Ik keek niet naar de datumquote:Op zaterdag 11 oktober 2008 22:57 schreef Horloge het volgende:
[..]
Dat optreden kostte 25 euro, dus ze mogen wel waar voor dat geld leveren lijkt me.
Ooh, kijk relaxedquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 23:07 schreef tim. het volgende:
Wow wow wow wow, wat een optreden. Ik kwam drie minuten voor ze begonnen binnen en kon mooi via de zijkant vooraan komen. Ze speelden volgens mij heel goed (ik ben niet zo'n Bloc Party expert). Het was leuk om te zien dat ze er plezier in hadden, vooral Kele en Matt. Bij de laatste paar nummers waren er om de paar seconden crowdsurfers, en op het eind alle 4 de leden zelf
. Kele ging meerdere malen door het publiek tijdens Mercury, zoals we al van filmpjes konden zien.
Er waren meerdere cameramannen en fotografen aanwezig, en buiten stond een regie vrachtwagen. We kunnen dus hopelijk mooie opnames verwachten.
Een van mijn beste concerten, zo niet hét beste concert, van het jaar. Of dat zeg ik nu vanwege de energie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |