Ik heb binnenkort een tapas etentje.
![]()
Nu willen we dus thuis allerlei tapas gaan bereiden en natuurlijk horen spaanse gamba's daarbij. Nu leek het ons leuk om deze te bereiden op een steengril, terwijl we aan de tapas zitten zegmaar. Nu ben ik hard op zoek naar recepten hiervoor, maar vind eigenlijk vooral dit soort dingen
http://users.skynet.be/jenthes.recepten/Spaanse%20gamba's.htm ook lekker maar we willen ze dus op de steengril klaarmaken tijdens het eten.... Hoe gaat dat in zn werk?? Rauwe gamba's eerst kruiden en dan steengrillen? Of een andere aanpak? Als iemand lekkere ideeen heeft over gamba's op de steengril hoor ik het graag.
Dan nog iets.. er is ook twee dametjes van 5 jaar en een heer van 8 bij..
![]()
Nu zit ik dus een beetje te bedenken wat nou lekker en leuk voor hen is, zodat ze ook een beetje "mee kunnen doen". Lijkt me dat tapas er niet zo lekker in gaat bij die kinderen
![]()
dus ik dacht aan prikkertjes met mini knakworstjes, blokjes kaas oid, Jip en janneke kinder champagne van de Hema ipv rode wijn
![]()
Toetje: Spekjes op een stokje en dan dippen in de chocoladefondue etc. Maar misschien hebben jullie nog meer ideeen?
Thanks alvast!
Ik heb geen semi-intelligente signature.
JoPiDo:"Volgens mij is Cutebutpsycho een raszeikwijf, ééntje die je als man absoluut links moet laten liggen."