Daar leek het wel op.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:51 schreef snkr-xxx het volgende:
met wie praat bart?? de cameraman?
Ook vóór de actie van gisteren kon ze er natuurlijk geen zinnig woord over zeggen...quote:Op zondag 28 januari 2007 13:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hedda is het vriendinnetje van Huub die het uit heeft gemaakt omdat hij DGK inging.
En hij is bang dat zij niet wilt komen vanwege alle hoeren die al langs zijn geweest.
Alleen vind ik dat Nena daar nauwelijks over kan oordelen na die actie van haar, gisteren.![]()
hij vraagt het toch.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:55 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hedda is het vriendinnetje van Huub die het uit heeft gemaakt omdat hij DGK inging.
En hij is bang dat zij niet wilt komen vanwege alle hoeren die al langs zijn geweest.
Alleen vind ik dat Nena daar nauwelijks over kan oordelen na die actie van haar, gisteren.![]()
Alweer die beer?quote:
Wel als zij als argument zou hebben: "Dat kan je niet maken want je neukt je hier een slag in de ronde".quote:Op zondag 28 januari 2007 13:57 schreef demins het volgende:
[..]
Ook vóór de actie van gisteren kon ze er natuurlijk geen zinnig woord over zeggen...
Lekker ding ben jij!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wel als zij als argument zou hebben: "Dat kan je niet maken want je neukt je hier een slag in de ronde".
Ik verstond echter niet wat zij als argumentatie had.
ze zijn zenuwachtigquote:Op zondag 28 januari 2007 14:11 schreef snkr-xxx het volgende:
"ze hebben echt wel groene appels!!"
intelligentie zit in de familie zo te horen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |