ASF Tools is al jaren de beste asf-editor, splitter/joiner/converter. De oude Virtual-Dub kan ook asf/wmv aan, maar de nieuwe Virtual Dub heeft de asf/wmv support verwijderd op last van Micro$oft. Met "Total Video Convertor" kan je ook asf/wmv files splitten, maar dat is een "full recompress" terwijl ASF gewoon direct stream copy is, en dus vele malen sneller.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:07 schreef HiDiHo het volgende:
Heb ik eigenlijk nog nooit naar gezocht, maar er zijn een hoop programmatjes waar het mee kan. Maar ik zoek gewoon iets makkelijks. Als je iets hebt gevonden, laat me dit dat even weten. Want ik zoek ook zoiets.
Hebben ze dat gedaan dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:21 schreef rooie3 het volgende:
Stomme reden om te dreigen met koffers pakken.
Ja als Huub nog 1 toets zou aanslaan kon ie zijn koffers pakken (wat ik las in de COS) en toen Huub dat deed bleek het een grapje te zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hebben ze dat gedaan dan?.... Dan mag de redactie waarschijnlijk de koffers pakken van JdM
Super technisch verhaal volgens mij... zo goed ben ik hier nog niet in. Ik heb streamerswitch.asp.asf en als ik daarop klik ( ik heb die dingen een keer via een streamsite op mijn computer gekregen en ik weet niet eens van welke site, maar drie van de vier streams kunnen bijna onbeperkt aan staan.) dan krijg ik wat er op dit moment zich afspeelt. Dat zie ik in een quick time schermpje.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
ASF Tools is al jaren de beste asf-editor, splitter/joiner/converter. De oude Virtual-Dub kan ook asf/wmv aan, maar de nieuwe Virtual Dub heeft de asf/wmv support verwijderd op last van Micro$oft. Met "Total Video Convertor" kan je ook asf/wmv files splitten, maar dat is een "full recompress" terwijl ASF gewoon direct stream copy is, en dus vele malen sneller.
Dat was te verwachten, want Huub is nu de persoon die kijkers trekt/vasthoudt.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ja als Huub nog 1 toets zou aanslaan kon ie zijn koffers pakken (wat ik las in de COS) en toen Huub dat deed bleek het een grapje te zijn![]()
Nee, ik hoorde niets, maar ik had gewoon het gevoel dat er iets veranderd is sinds gisteren. Huub had veel te veel lol met 'de vijand' en trok zich niets meer van Sylvia aan. Nena zat weer bij Brian en later ook te lachen met Nathanael enzo. Het voelde allemaal niet zo lekker in ieder geval.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:31 schreef itsme het volgende:
Scan. Wat hoorde je dan dat je even ging twijfelen aan Sylvia?
Wat een lieve, a-technische beschrijving.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
Super technisch verhaal volgens mij... zo goed ben ik hier nog niet in. Ik heb streamerswitch.asp.asf en als ik daarop klik ( ik heb die dingen een keer via een streamsite op mijn computer gekregen en ik weet niet eens van welke site, maar drie van de vier streams kunnen bijna onbeperkt aan staan.) dan krijg ik wat er op dit moment zich afspeelt. Dat zie ik in een quick time schermpje.
Als ik de info opvraag dan zie ik hoe snel de bps afspeelt. maar daarmee heb ik dit filmpje nog niet toch? Want de volgende keer als ik op dit streamding klik dan begint hij weer gewoon op heden.
Hoe kan ik dan een filmpje pakken en bewaren?
Met WM Recorder kun je ze ontvangen als bestand en met Easy Video Splitter kunt je ze heel makkelijk splitten of een deel eruit nemen en in een ander bestand plaatsen.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
Super technisch verhaal volgens mij... zo goed ben ik hier nog niet in. Ik heb streamerswitch.asp.asf en als ik daarop klik ( ik heb die dingen een keer via een streamsite op mijn computer gekregen en ik weet niet eens van welke site, maar drie van de vier streams kunnen bijna onbeperkt aan staan.) dan krijg ik wat er op dit moment zich afspeelt. Dat zie ik in een quick time schermpje.
Als ik de info opvraag dan zie ik hoe snel de bps afspeelt. maar daarmee heb ik dit filmpje nog niet toch? Want de volgende keer als ik op dit streamding klik dan begint hij weer gewoon op heden.
Is het een idee om hier verder te gaan over dit onderwerp?quote:Op zondag 28 januari 2007 13:30 schreef Lieve het volgende:
[..]
Als je weinig ervaring met Video codecs/streaming hebt raad ik je de combinatie "NetTransport + ASF Tools" aan, die zijn erg makkelijk voor beginners. Met "Net Transport" hoef je alleen maar de 4 links naar de streams toe te voegen en dan je ze dus 24 uur per dag laten opnemen (dat geeft wel GROTE files natuurlijk). Als ze eenmaal opgenomen zijn, dan ga je naar ASF Tools en dan "drag" je de opgenomen files naar het onderste window en druk je op "CUT", dan kom je in een makkelijk te bedienen panel waar je fragmenten van de file kan splitten. Note: Net Transport saved zonder extentie, maar als ze eenmaal opgenomen zijn kan je gewoon .asf (of .wmv) erachter plakken.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:30 schreef Lieve het volgende:
Als Nena het gereedschap van Huub een keer ziet, praat ze wel andersquote:Op zondag 28 januari 2007 13:41 schreef bunnyma het volgende:
Huub vraagt aan Nena hoe zij het idee vindt om Hedda te laten komen.
Huub; "Als jij Hedda was zou je dan komen?"
Nena: "Nee".
Hedda is het vriendinnetje van Huub die het uit heeft gemaakt omdat hij DGK inging.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:43 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als Nena het gereedschap van Huub een keer ziet, praat ze wel anders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |