Vertel me er alles over! Neem je tijd!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:15 schreef RTM1988 het volgende:
wtf dat nichtje van brian Annemarie zat vorig jaar gewoon bij mij op de opleiding/klusterklas
ik vind het wel meevallen...ze zijn gewoon beetje zenuwachtig en weten niet wat ze moeten zeggen.het zijn nog jonge meidenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:16 schreef Mika25 het volgende:
Die 3 meiden zijn pas een paar minuten binnen en er wordt al meteen over trailertrash en Dianes Secret gepraat. Beetje overdreven, want we kennen deze 3 meiden niet...
tja, gebeurd altijd, zegt meer over de posters dan over de bezoekers in DGKquote:Op zondag 28 januari 2007 14:16 schreef Mika25 het volgende:
Die 3 meiden zijn pas een paar minuten binnen en er wordt al meteen over trailertrash en Dianes Secret gepraat. Beetje overdreven, want we kennen deze 3 meiden niet...
is gewoon een aardige en gezellige meidquote:Op zondag 28 januari 2007 14:18 schreef demins het volgende:
[..]
Vertel me er alles over! Neem je tijd!
Ze waren helemaal verbaasd dat Brian zijn gebak niet met zijn handen at.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:17 schreef demins het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, maar vond geen beschaafde manier om het uit te spreken...![]()
Nou zeg, zonder ze te kennen kun je aan die Karpatenkoppen toch ook wel het een en ander aflezen!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:18 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik vind het wel meevallen...ze zijn gewoon beetje zenuwachtig en weten niet wat ze moeten zeggen.het zijn nog jonge meiden
nou die gave heb ik dus nietquote:Op zondag 28 januari 2007 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Nou zeg, zonder ze te kennen kun je aan die Karpatenkoppen toch ook wel het een en ander aflezen!![]()
Preciesquote:Op zondag 28 januari 2007 14:21 schreef demins het volgende:
[..]
Nou zeg, zonder ze te kennen kun je aan die Karpatenkoppen toch ook wel het een en ander aflezen!![]()
300 punten toch?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:22 schreef bunnyma het volgende:
Gaat Brian 600 punten afrekenen?
Hij heeft 1 uur met 4 personen.
Je kan niet met een half oog op Brian, zien wat voor vlees je met hem in de kuip hebt? OMG!quote:
ik hou er niet van om na 5 minuten een oordeel klaar te hebbenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:29 schreef demins het volgende:
[..]
Je kan niet met een half oog op Brian, zien wat voor vlees je met hem in de kuip hebt? OMG!
Dat dus!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:02 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Wel als zij als argument zou hebben: "Dat kan je niet maken want je neukt je hier een slag in de ronde".
Ik verstond echter niet wat zij als argumentatie had.
Alle oordelen worden voor meer dan 50% gevormd in de eerste 5 minuten, bewust of onbewust,quote:Op zondag 28 januari 2007 14:30 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ik hou er niet van om na 5 minuten een oordeel klaar te hebben
ja dat is wel waar..maarmijn eerste indruk was geen slechte hoor...wat hebben ze nou gezegd of gedaan om nu meteen zo een slecht oordeel over ze te hebben?quote:Op zondag 28 januari 2007 14:34 schreef doesss het volgende:
[..]
Alle oordelen worden voor meer dan 50% gevormd in de eerste 5 minuten, bewust of onbewust,
door iedereen, dus ook door jou.
Sad but true![]()
ja maar die meiden blven alledrie 20 minuten..vandaarquote:Op zondag 28 januari 2007 14:38 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Per persoon per uur is het toch 150 punten?
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:39 schreef Yvet_te het volgende:
[..]
ja maar die meiden blven alledrie 20 minuten..vandaar
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:43 schreef demins het volgende:
Op het eerste gezicht...
[[url=http://xs411.xs.to/xs411/07040/DGK048.jpg]afbeelding][/url]
Broer van Brian. Doceert Theorie van kleine Deeltjes aan de faculteit Wis- en Natuurkunde van de Universiteit Leiden. Wordt genoemd als toekomstig Nobelprijswinnaar. 28 jaar, 20 cm.
Bart is al heel lang bezig om precies op déze manier zijn eigen graf te graven!quote:Op zondag 28 januari 2007 14:56 schreef Peter6000 het volgende:
Bart tegen Lesley: Je bent er klaar mee he, op mij wachten.
Lesley: Hou toch op man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |