Het is Sylvia die nu met een tactiek bezig is.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:36 schreef itsme het volgende:
Sylvia is volgens mij slim genoeg.
Zeker weten! Trouwens, ze hebben al zoveel plannetjes gesmeed maar er komt niks van terecht.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Syl daar in trapt.
Vooral daar Natasia deel uitmaakt van het groepje.
Volgens mij ook maar het zal ongetwijfeld de bedoeling zijn van NNB.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:36 schreef itsme het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Syl daar in trapt.
Vooral daar Natasia deel uitmaakt van het groepje.
Het is zo'n jaloers kreng, zooo bang dat Nena ook maar iets in Huub ziet.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:37 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Hoorde je 'm net over Nena? Wederom agressie in z'n stem...![]()
Ik maakte uit dat verhaal en het gesprek daarna op dat de zus van Huub aan de coke zit. Brian had het ook nog over "coca". Het leukste was Brain zijn uiteenzetting dat hij alles doorheeft, helemaal weet hoe Nena in elkaar zit, hoe hij Huub kan pakken enzo. En toen NL even iets ging halen beneden, begonnen ze over hem dat hij een backstabber is en dat ze niet mogen vergeten hoe hij toen binnenkwam in het huis. En Natas zei dat Brian NL niet mag vertellen van dat zusje van Huub. Die info willen ze voor zichzelf houden. En oh, oh, oh wat zitten ze op 1 lijn volgens Brain. Natasia gaat echt nooit dat huis uit. Niet als ze haar doelen heeft gehaald, niet over 8 maanden, maar pas als Wilgo haar aan haar haren naar buiten sleept.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:08 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat Natasia dat net zat te vertellen in de fitness, maar ze zei wie het was niet hardop dus ik het het uit het liplezen opgemaakt. Wel zei ze erbij dat het bij hem dus heel gevoelig lag het verhaal wat over natasia werd gezegd.
Ik weet niet wat ze bedoeld met huubquote:Op zondag 28 januari 2007 12:43 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Ik maakte uit dat verhaal en het gesprek daarna op dat de zus van Huub aan de coke zit. Brian had het ook nog over "coca". Het leukste was Brain zijn uiteenzetting dat hij alles doorheeft, helemaal weet hoe Nena in elkaar zit, hoe hij Huub kan pakken enzo. En toen NL even iets ging halen beneden, begonnen ze over hem dat hij een backstabber is en dat ze niet mogen vergeten hoe hij toen binnenkwam in het huis. En Natas zei dat Brian NL niet mag vertellen van dat zusje van Huub. Die info willen ze voor zichzelf houden. En oh, oh, oh wat zitten ze op 1 lijn volgens Brain. Natasia gaat echt nooit dat huis uit. Niet als ze haar doelen heeft gehaald, niet over 8 maanden, maar pas als Wilgo haar aan haar haren naar buiten sleept.![]()
Wilgo is toch niet gek? Die zal haar daar uit dat huis halen zeg! Niemand buiten wil dat mens terug! Niemand. Blijf alsjeblieft zitten Nasty, blijft alsjeblieft zitten.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:43 schreef kleinelievewolff het volgende:
[..]
Ik maakte uit dat verhaal en het gesprek daarna op dat de zus van Huub aan de coke zit. Brian had het ook nog over "coca". Het leukste was Brain zijn uiteenzetting dat hij alles doorheeft, helemaal weet hoe Nena in elkaar zit, hoe hij Huub kan pakken enzo. En toen NL even iets ging halen beneden, begonnen ze over hem dat hij een backstabber is en dat ze niet mogen vergeten hoe hij toen binnenkwam in het huis. En Natas zei dat Brian NL niet mag vertellen van dat zusje van Huub. Die info willen ze voor zichzelf houden. En oh, oh, oh wat zitten ze op 1 lijn volgens Brain. Natasia gaat echt nooit dat huis uit. Niet als ze haar doelen heeft gehaald, niet over 8 maanden, maar pas als Wilgo haar aan haar haren naar buiten sleept.![]()
Rustig blijven ademenquote:Op zondag 28 januari 2007 12:51 schreef Lieve het volgende:
( oh john de mol, als je dit soort problemen niet van nature op je bord hebt liggen... dan zoek je die problemen toch niet op? Dan onderhou je die problemen toch niet? Voor geen geld, geen sou ter wereld! Arme John de MOl, dan ben je zelf ook de weg kwijt volgens mij. Dit mens? Heb je OPGEZOCHT?? Veel plezier de komende jaren met je huisdier. Je had beter een pitbull kunnen nemen.)
Wow zeg, dat ze erg was wist ik... maar dit...... WOW. Wat goed dat je het op film hebt.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze bedoeld met huub![]()
http://dgk.servehttp.com/video/28-1-2007%2011uur38.asf (20MB)
komt omdat het mijn eigen server is met een maximale upload van 1Mbitquote:Op zondag 28 januari 2007 12:56 schreef IkWeetNiets het volgende:
HidiHo; alles wat jij serveert op de servert is voor mij niet zichtbaar.
Werk je met een password, werkt Mozilla niet, of wat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |