- Deze dag is nog niet beschikbaar. -quote:Op maandag 12 februari 2007 05:20 schreef indahnesia.com het volgende:
Wie heeft er gewonnen?
quote:
Ja tot ik vergeten was om het op het laatste moment nog even in te vullenquote:Op maandag 12 februari 2007 17:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
jij deed niet eens mee![]()
onze 'eigen' weerman... was je zo teleurgesteld over de 1e keer?
Ik heb alles in 1 excel bestandje (werkblad per week) staan.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef kepler het volgende:![]()
van eerste naar laatste
gaan we vanaf nu ook het totaal bijhouden?
Graag! Misschien is 2x vijfde wel een derde plaatsquote:Op maandag 12 februari 2007 18:45 schreef kepler het volgende:![]()
van eerste naar laatste
gaan we vanaf nu ook het totaal bijhouden?
eerste keer was een soort proef natuurlijk (jammer voor mij)quote:Op maandag 12 februari 2007 18:47 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik heb alles in 1 excel bestandje (werkblad per week) staan.
Mwah, de totaalscores vergelijken legt weer gelijk een drempel voor de nieuwkomers.quote:Op maandag 12 februari 2007 19:11 schreef kepler het volgende:
[..]
eerste keer was een soort proef natuurlijk (jammer voor mij)
Als we vanaf nu steeds dezelfde berekening aanhouden dan kunnen we ook het totaal aantal punten bij gaan houden
dan maak je er een gemiddelde score vanquote:Op maandag 12 februari 2007 19:13 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah, de totaalscores vergelijken legt weer gelijk een drempel voor de nieuwkomers.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Zondag 18 februari.
Min temp: 4.3
Max temp: 9.7
Zon: 2.5 uur
Neerslag: 1 mm
Windstoot: 8 m/s
Windrichting: 225 graden. (ZW)
Waar kan ik de graden van mijn windrichting berekenen? Uit het hoofdje moet wel lukken trouwens, maar wellicht kan de/een link toegevoegd worden voor het gemak van de voorspellers.
Tevens de vraag of er iemand iedere dinsdag een foto van de lucht wil maken. Die heb ik uiteraard nodig om een goede voorspelling te kunnen maken vanuit het buitenland. Alvast bedankt
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:11 schreef indahnesia.com het volgende:
Waar kan ik de graden van mijn windrichting berekenen? Uit het hoofdje moet wel lukken trouwens, maar wellicht kan de/een link toegevoegd worden voor het gemak van de voorspellers.
quote:
Tja, zeker de windstoot en de hoeveelheid neerslag is gewoon nog slechter dan nattevingerwerk en is een uur van tevoren zelfs niet goed te voorspellen. Wat mij betreft gaan ze er uit.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:16 schreef kepler het volgende:
wordt nog leuk in de zomer, als die onvoorspelbare onweersbuien voorbij gaan komen
daar gaat je neerslag en windstoot
dat is waar, misschien die twee alleen voor bonuspunten (als je er binnen een bepaaldemarge bij zatquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:19 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Tja, zeker de windstoot en de hoeveelheid neerslag is gewoon nog slechter dan nattevingerwerk en is een uur van tevoren zelfs niet goed te voorspellen. Wat mij betreft gaan ze er uit.
Bonuspunten / strafpunten.... Ik zet zaterdag wel weer iets nieuws op.quote:Op woensdag 14 februari 2007 00:07 schreef kepler het volgende:
dat is waar, misschien die twee alleen voor bonuspunten (als je er binnen een bepaaldemarge bij zat)
Onzin, de start-condities staan elke week vast.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:14 schreef indahnesia.com het volgende:
En zo wordt er iedere zaterdag besloten tot nieuwe tellingen totdat niemand meer weet hoe of wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |