@Speedyquote:Op maandag 29 januari 2007 01:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik voorspel -80 als max en -120 in de nacht bij 0.0 uren zon en 13 meter sneeuw![]()
Hmzzz, of anders je woonstad (of wat daar in de buurt komt). Dan hebben we soms een buitenlandse stad, maar blijft de focus in Nederland liggen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 12:45 schreef kepler het volgende:
even mee bemoeien, maar waarom houden we als stad niet gewoon de Bilt?
Of eigenlijk is mijn vraag dus: waarom steeds een andere stad? De Bilt lijkt me goed genoeg, zeker omdat we toch in Nederland leven (een stad in NL zou nog wel kunnen, maar niet daarbuiten)
maar waarom uberhaupt wisselen van stad eigenlijk? Het lijkt mij leuker/handiger om gewoon een vaste plek te houden. Maar wie ben ikquote:Op dinsdag 30 januari 2007 13:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hmzzz, of anders je woonstad (of wat daar in de buurt komt). Dan hebben we soms een buitenlandse stad, maar blijft de focus in Nederland liggen.
lijkt mij ook handiger inderdaad. Of bijvoorbeeld altijd die van de bilt en daarnaast een andere stad in het buitenland.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 15:52 schreef kepler het volgende:
[..]
maar waarom uberhaupt wisselen van stad eigenlijk? Het lijkt mij leuker/handiger om gewoon een vaste plek te houden. Maar wie ben ik
dat is ook wel een goede iddquote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
lijkt mij ook handiger inderdaad. Of bijvoorbeeld altijd die van de bilt en daarnaast een andere stad in het buitenland.
Dit doen we volgende week, ff alles bij elkaar vegen.quote:Op dinsdag 30 januari 2007 17:41 schreef aloa het volgende:
[..]
lijkt mij ook handiger inderdaad. Of bijvoorbeeld altijd die van de bilt en daarnaast een andere stad in het buitenland.
quote:Op woensdag 31 januari 2007 01:39 schreef -skippybal- het volgende:
Oh tof, ik ben het nu al vergeten![]()
We zullen zien, ik weet ook zeker dat onderstaande gegevens over een paar dagen ook aangepast zullen worden.quote:Op woensdag 31 januari 2007 02:01 schreef kepler het volgende:
ow boy, ik ga zo verliezen met mijn nachtvorst
Je staat nog wel in de lijst, je hebt een voorspelling afgegeven die ik nog mee heb kunnen nemen.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:23 schreef INViCTuS het volgende:
oow... ik dacht dat ik vandaag nog kon meedoen?! Maajatoema... dan maar niet. Hierna gaan we wel verder toch?! dan loop ik 1 ronde achter.moet dan maar.
Dacht het wel.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:23 schreef INViCTuS het volgende:
Na zondag gaan we verder toch?
Aha, die is dus voor 11-febr.quote:Op woensdag 31 januari 2007 11:27 schreef INViCTuS het volgende:
Ok, dank u. Deze voorspelling
min temp = 6.2 graden.
max temp = 8.6 graden
neerslag = 0 mm
Aantal uren zonneschijn = 2 uur.
Was eigenlijk voor afgelopen zondag maar komt nog best in de buurt voor komende zondag. We zullen het zien.
Whehe dat ligt mooi bij mijn voorspellingquote:Op woensdag 31 januari 2007 11:17 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
1 graadje eraf dus (voor de min/max temp).
En de kans op neerslag neemt iets toe.
We weten pas wie gewonnen heeft op 5 febr.quote:Op woensdag 31 januari 2007 19:54 schreef paultjuhhh het volgende:
en wie heeft er nou gewonnen?
Snap niets meer van dit topic
hah, dit is wel heel dichtbij mijn voorspellingquote:Op donderdag 1 februari 2007 10:01 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
En weer een stapje dichter bij de waarheid.
waar kan ik mn prijs ophalen?quote:Op vrijdag 2 februari 2007 11:15 schreef Drugshond het volgende:
[afbeelding]
Voorspelling blijft redelijk vast staan.
Mijn voorspelling zou redelijk passen voor die van maandag.
het zou theoretisch vanavond voor 12 uur nog kouder kunnen wordenquote:Op zondag 4 februari 2007 12:53 schreef IedeK. het volgende:
En de behaalde Minimum temperatuur in de Bilt vannacht:
[..]
het is nu 2 graden in de bilt. Misschien krijg je nog wel gelijk ook.quote:Op zondag 4 februari 2007 14:23 schreef kepler het volgende:
[..]
het zou theoretisch vanavond voor 12 uur nog kouder kunnen worden
hoop ik dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |