nou m'n geheime vraag doet het ook niet meer, dus daar is ook mee geknoeid. Maar ik heb ook zo mijn contacten hier, dus ik ga gewoon terughackenquote:
Niet meteen starten met de Ijzeren Maagd hè...quote:Op zondag 28 januari 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou m'n geheime vraag doet het ook niet meer, dus daar is ook mee geknoeid. Maar ik heb ook zo mijn contacten hier, dus ik ga gewoon terughacken. En als ik erachter kom wie dat gedaan heeft, dan pak ik mijn middeleeuwse martelboek erbij en dan ga ik van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 10 alles uitvoeren wat erin staat
.
lol, ik had 'm toch wel gelezenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:11 schreef Viking84 het volgende:
Ben jij een hacker ofzo, dat je dat weet?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:13 schreef Cornelis83 het volgende:
klik op dat msnvlindertje onder de avatar van viking84. é voilà, je hebt haar MSN
maakt niet uit.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
je kan beginnen door voortaan niet je msn aan jan en alleman te geven/zien![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Komt een Tweaker bij de slager. Zegt ie zo: "heb je nog gehackt?"
privé-domein?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
maakt niet uit.
Mensen moeten gewoon met hun poten van andermans prive-domein afblijven. Van die uitkeringstrekkende vmbo-paupers die het o zo lollig vinden om een ander last te bezorgen. Maar ik krijg hem wel terug.
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:13 schreef Cornelis83 het volgende:
klik op dat msnvlindertje onder de avatar van viking84. é voilà, je hebt haar MSN
rot een keer op man, irritant figuurquote:
Pot zelf opquote:Op zondag 28 januari 2007 11:15 schreef Viking84 het volgende:
[..]
rot een keer op man, irritant figuur. Ga je puistjes schoonmaken ofzo met je ge-F5 in mijn topics
.
Eigenlijk moet ik hier niet op reageren, maar goed.
haha, en als je niet meer weet hoe je moet reageren, ga je hele trieste 'grapjes' maken. Kneusquote:
meneer veldmuis heeft een obsessie met vrouwen die op vrouwen vallen geloof ik. Hij moet er in ieder geval altijd even over beginnen.quote:
betrek me er niet bijquote:
ga ik nu dood?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
te laat: je hebt je er al mee bemoeid.
Voer dat maar op jezelf uit, want mensen die hun account met zwakke wachtwoorden of zwakke vragen beveiligen verdienen een pijnlijke dood.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:45 schreef Viking84 het volgende:
[..]
nou m'n geheime vraag doet het ook niet meer, dus daar is ook mee geknoeid. Maar ik heb ook zo mijn contacten hier, dus ik ga gewoon terughacken. En als ik erachter kom wie dat gedaan heeft, dan pak ik mijn middeleeuwse martelboek erbij en dan ga ik van hoofdstuk 1 tot en met hoofdstuk 10 alles uitvoeren wat erin staat
.
Het afpakken van jouw account kan ik in dit geval alleen maar toejuichen.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:20 schreef Viking84 het volgende:
goed, caps lock gerechtvaardigd:
SJONGE JONGE JONGE ZEG!! HOUD NOU EENS OP MET DAT EEUWIGE GEZEIK OVER HET INCORRECTE GEBRUIK VAN DE TERM 'HACKEN'. HET GAAT EROM DAT IEMAND ER MET MIJN MSN-ACCOUNT VANDOOR IS GEGAAN EN HOE IE DAT GEDAAN HEEFT BOEIT OOK GEEN ENE REET!
Je kan die lijst gewoon op je pc opslaan, daar heb je geen tweede msn voor nodig.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:23 schreef -Strawberry- het volgende:
Daarom heb ik een tweede msn, waar ook al mijn contacten in staan.![]()
Niet allemaal toegevoegd natuurlijk, maar je kan gewoon die lijst kopieëren.
Dus ik kan ze altijd een keer terughalen, mocht ik ooit gehackt worden.
Maar zo slim ben jij dus niet geweest..![]()
of
Kut voor je joh.
deze post nomimeer ik voor domste post van het jaarquote:Op zondag 28 januari 2007 11:22 schreef JeRa het volgende:
[..]
Voer dat maar op jezelf uit, want mensen die hun account met zwakke wachtwoorden of zwakke vragen beveiligen verdienen een pijnlijke dood.
Verder: hackers zijn mensen met een gebrek aan zonlicht en sociale contacten die programmeren. Je account is hoogstens gecracked door de geheime vraag te beantwoorden.
En als laatste: triest figuur, 'terughacken' met je 'contacten'
Had je de deuren maar dicht moeten doen bedoel je vast?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
deze post nomimeer ik voor domste post van het jaar.
Ik ga een ruitje inslaan bij je huis en ik neem alles van waarde mee. Had je maar een alarm moeten installeren.
Degene die het heeft gedaan krijgt van mij een erekransquote:Op zondag 28 januari 2007 11:20 schreef Viking84 het volgende:
SJONGE JONGE JONGE ZEG!! HOUD NOU EENS OP MET DAT EEUWIGE GEZEIK OVER HET INCORRECTE GEBRUIK VAN DE TERM 'HACKEN'. HET GAAT EROM DAT IEMAND ER MET MIJN MSN-ACCOUNT VANDOOR IS GEGAAN EN HOE IE DAT GEDAAN HEEFT BOEIT OOK GEEN ENE REET!
Dat was het niet eensquote:Op zondag 28 januari 2007 11:25 schreef postmortum het volgende:
ik kan het niet zijn geweest , want jou kennende is het een heel moeilijk nederlands woord geweest![]()
En dan noem je mij dom, ik heb tenminste onbreekbare ramen. Die van jou zitten aan het kozijn vast met ducttape.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
deze post nomimeer ik voor domste post van het jaar.
Ik ga een ruitje inslaan bij je huis en ik neem alles van waarde mee. Had je maar een alarm moeten installeren.
en jij weet waar ik woonquote:Op zondag 28 januari 2007 11:26 schreef JeRa het volgende:
[..]
En dan noem je mij dom, ik heb tenminste onbreekbare ramen. Die van jou zitten aan het kozijn vast met ducttape.
dan nomineer ik als mogelijk wachtwoord:quote:
vastgebondenopeenbestelbusjequote:Op zondag 28 januari 2007 11:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
dan nomineer ik als mogelijk wachtwoord:
Billyboekenkast-Ikea![]()
Je weet dat je met dit argument ook je eigen post onderuit haalt hè? Ben je een vrouw, of wat?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
en jij weet waar ik woon. Pauper.
Je bent naïef als je denkt dat ze dat doenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:29 schreef Viking84 het volgende:
al was mijn wachtwoord 'hoi', dan nog moet iemand anders er vanaf blijven.
Je had gewoon moeten luisteren naar Toeps.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:29 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:28 schreef JeRa het volgende:
[..]
Je weet dat je met dit argument ook je eigen post onderuit haalt hè? Ben je een vrouw, of wat?
dat ze dat doen, wil niet zeggen dat het moreel gerechtvaardigd is. Zo zie je maar weer hoe de wereld in elkaar steekt.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:29 schreef JeRa het volgende:
[..]
Je bent naïef als je denkt dat ze dat doen
vervelend dat je gehackt bent, maar had je dan iemand je je wachtwoord gegeven.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:29 schreef Viking84 het volgende:
hackenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
vervelend dat je gehackt bent, maar had je dan iemand je je wachtwoord gegeven.
Eeen vriendin van mij eens met mij aan de telefoon en toen zei ze letterlijk: ff inloggen op msn , wat is mijn wachtwoord ook alweer? Oh waar ik werk![]()
Ik had haar zo kunnen hacken, maar niet gedaan daar ben ik te lief voor![]()
Moreel gerechtvaardigd?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef Viking84 het volgende:
[..]
dat ze dat doen, wil niet zeggen dat het moreel gerechtvaardigd is. Zo zie je maar weer hoe de wereld in elkaar steekt.
je hebt wel lol met dit topic hèquote:Op zondag 28 januari 2007 11:31 schreef JeRa het volgende:
"Boehoehoe, ik heb al mijn geld op straat gelegd en nu zijn er lolleromfgs die het weg hebben genomen"
Jij zou toch weggaan?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hebt wel lol met dit topic hè. Heb je geen leven ofzo?
Jawel hoor, ik vind het alleen leuk als mensen denken dat het niet hun eigen schuld is als hun account gecracked wordt terwijl het overduidelijk is dat het dat wel is.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je hebt wel lol met dit topic hè. Heb je geen leven ofzo?
zou eens ff opquote:
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het Martine Bijl was.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:42 schreef Viking84 het volgende:
en bedankt hè.
Zeker iemand (een Fokker?!) die er recentelijk door mij is uitgeknikkerd. Nogal een zielige manier om je gram te halen.
Cora doe je ook met kipfingers fingeren?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:34 schreef Cora het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het Martine Bijl was.
Je kreeg trouwens nog wel de groeten van Hack.
Ah! Iemand met contacten binnen de voedselindustrie!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:34 schreef Cora het volgende:
[..]
Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat het Martine Bijl was.
Je kreeg trouwens nog wel de groeten van Hack.
Omdat je 5 kilometer te ver weg woont?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ah! Iemand met contacten binnen de voedselindustrie!
Kan jij me misschien vertellen waarom er hier in een straal van 5 kilometer geen friettent zit die een fatsoenlijke bak friet kunnen bakken?
Jij weet meer dan ikquote:Op zondag 28 januari 2007 11:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dit topic is sowieso kansloos, dat jullie HIER ruzie over maken
![]()
ok wie wil er neukenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:38 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dit topic is sowieso kansloos, dat jullie HIER ruzie over maken
![]()
ik verdenkt dat een van jullie een tijdje niet geneukt heeft![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Je kan die lijst gewoon op je pc opslaan, daar heb je geen tweede msn voor nodig.
Maar zo slim ben jij dus niet.
Groetjes,
veldmuis
iemands-wachtwoord-weten hacken noemenquote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef postmortum het volgende:
[..]
vervelend dat je gehackt bent, maar had je dan iemand je je wachtwoord gegeven.
Eeen vriendin van mij eens met mij aan de telefoon en toen zei ze letterlijk: ff inloggen op msn , wat is mijn wachtwoord ook alweer? Oh waar ik werk![]()
Ik had haar zo kunnen hacken, maar niet gedaan daar ben ik te lief voor![]()
aan alle tweaker nerds zijn ook weer in het huisquote:Op zondag 28 januari 2007 11:41 schreef no1uknow het volgende:
[..]
iemands-wachtwoord-weten hacken noemen!
Ik geef de smerige snacks van Mora de schuld, die verneuken het frietvetquote:Op zondag 28 januari 2007 11:39 schreef Cora het volgende:
[..]
Omdat je 5 kilometer te ver weg woont?
Tweakersquote:Op zondag 28 januari 2007 11:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
aan alle tweaker nerds zijn ook weer in het huis![]()
ontken het nu maar niet hoor , je bent ook een tweakerquote:
Nee, ik woon in Marrum. Ik ben geen Groninger maar een Fries. Het is een lichte vooruitgang, maar of het nog steeds goed isquote:Op zondag 28 januari 2007 11:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
heey gast, je woont dus in marum, ken je ook ene Jody of klaas?
Ik heb een account ja en kijk is hoeveel ik al heb gepost!quote:Op zondag 28 januari 2007 11:44 schreef postmortum het volgende:
[..]
ontken het nu maar niet hoor , je bent ook een tweaker![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 12:02 schreef hydrah het volgende:
Wehehehe, sorry hier is je wachtwoord terug:
iamthehydrah
[afbeelding]
Wauw, je ego meten aan wat je op het net bewerkstelligt hebt... dan MOET je wel bij tweakers zitten iddquote:Op zondag 28 januari 2007 12:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik heb een account ja en kijk is hoeveel ik al heb gepost!
http://gathering.tweakers.net/forum/find/poster/178337
omgquote:Op zondag 28 januari 2007 12:05 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Wauw, je ego meten aan wat je op het net bewerkstelligt hebt... dan MOET je wel bij tweakers zitten idd
Met een keylogger die alles wat jij doet op je pc om de zoveel tijd via een eigen smtp service encrypted doormaild naar de "hacker" in kwestie lijkt mij het meest voor de hand liggendquote:Op zondag 28 januari 2007 11:20 schreef Viking84 het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2007 11:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Komt een Tweaker bij de slager. Zegt ie zo: "heb je nog gehackt?"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |