abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45749393
Ik merkte een tijdje geleden dat ik steeds meer moeite had met opgewonden raken en klaarkomen als ik masturbeerde. Dit deed ik met behulp van een trillende viberator. Op een gegeven moment werd het zelfs zo erg dat ik wel klaarkwam, maar niet echt. Mijn spieren trokken zich wel samen, maar ik voelde niet dat lekkere gevoel in mijn hoofd, wat een orgasme echt tot een orgasme maakt.
Dat vond ik echt heel eng, ik was bang dat ik mezelf 'kapot' had gemaakt ofzo.

Momenteel ben ik weer overgestapt op handmatig, waardoor ik godzijdank wel weer complete orgasmes kan bereiken, maar toch heb ik het gevoel dat ze niet zo lekker meer zijn als dat ze ooit waren (maar dan heb ik het over jaren geleden, niet vlak voor die ongevoelige fase)

Nu heb ik dus enkele vragen/stellingen:

- Kun je ongevoelig raken door het veelvuldig gebruik van trillende speeltjes?
- Kan het dat orgasmes steeds minder intens worden als je ouder wordt?
- Heeft stress veel invloed op je orgasmes? (Ik zat namelijk in een behoorlijke stresserige periode toen, dus misschien heeft het daar wel mee te maken)

Wie heeft hier een mening over?
pi_45749566
ja, dat kan. Dit heet anti geluid. Het reduceert niet met opzet , maar wel evenredig sterk het orgasme door geluidstrillingen uit te zenden die compleet dezelfde trilling/golflengte hebben als jouw orgasme. Derhalve....raad ik je aan om een ander wijf te nemen. Je zit overduidelijk gevangen in een Blokker, Ikea, Neckermann houdgreep van een bindingslievend vrouwmens.
de lijn is nu mega mega hyper gunstig!!! als ik jou was....
pi_45749616
quote:
Op zondag 28 januari 2007 05:31 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
ja, dat kan. Dit heet anti geluid. Het reduceert niet met opzet , maar wel evenredig sterk het orgasme door geluidstrillingen uit te zenden die compleet dezelfde trilling/golflengte hebben als jouw orgasme. Derhalve....raad ik je aan om een ander wijf te nemen. Je zit overduidelijk gevangen in een Blokker, Ikea, Neckermann houdgreep van een bindingslievend vrouwmens.
pi_45749618
Nee, nee en ja.
Waarschijnlijk had het gewoon met de stress te maken, ik zou me niet te druk maken als ik jou was. Daarnaast, het gaat nu toch weer helemaal goed?
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  † In Memoriam † zondag 28 januari 2007 @ 05:58:17 #5
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_45749659
quote:
Op zondag 28 januari 2007 04:59 schreef workers06 het volgende:

heb je niet liever wat feiten?
  zondag 28 januari 2007 @ 07:53:07 #6
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_45749769
quote:
Op zondag 28 januari 2007 05:31 schreef Joep_de_papegaai het volgende:
workers06 is van het vrouwelijk geslacht.......?
pi_45749992
quote:
Op zondag 28 januari 2007 07:53 schreef DrDarwin het volgende:

[..]

workers06 is van het vrouwelijk geslacht.......?
Dat maken wij wel uit maat!
If I don't make it in heaven I'll run shit in Hades
pi_45750033
quote:
Op zondag 28 januari 2007 04:59 schreef workers06 het volgende:
Nu heb ik dus enkele vragen/stellingen:

- Kun je ongevoelig raken door het veelvuldig gebruik van trillende speeltjes?
Vast, jongens die te hard trekken komen moeilijker klaar, was een topic over een dergelijk geval.
- Kan het dat orgasmes steeds minder intens worden als je ouder wordt?
Dunno, hope not
- Heeft stress veel invloed op je orgasmes? (Ik zat namelijk in een behoorlijke stresserige periode toen, dus misschien heeft het daar wel mee te maken)
Misschien

Ik denk dat je langer met jezelf moet spelen ( ), als ik langer masturbeer is het orgasme ook vele malen) groter. BAM, NIGGA, BAM!! BOOM, HEADSHOT!!! Okee, maar het is wel zo, na 3 uur ( ) ben ik een keer totaal ontploft gewoon, aanradertje maar niet doen als je die dag nog andere dingen moet doen want na de climax kom je daar niet meer aan toe.
  zondag 28 januari 2007 @ 09:43:40 #9
163194 DrDarwin
Novio-magenta
pi_45750065
quote:
Op zondag 28 januari 2007 09:26 schreef ik_jij_en_jou het volgende:

[..]

Dat maken wij wel uit maat!
Proefondervindelijk waarschijnlijk.
  zondag 28 januari 2007 @ 10:55:42 #10
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_45750737
ongevoelig kan maar is tijdelijk. Als ik 3x gerukt heb kom ik ook veel minder heftig klaar soms een dag erna ook nog. Gewoon even ee ntijdje van jezelf afblijven.

Stress is een onwijze sexkiller dus nogal wiedes dat dat van invloed is.

Niet al te veel zorgen over maken dus.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  zondag 28 januari 2007 @ 12:24:25 #11
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_45752523
Zoek iemand die je echt kan bevredigen
Thinking about thinking of you.
  zondag 28 januari 2007 @ 12:35:17 #12
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45752830
de ervaring die ik heb met vibrators is dat ik vaak een slapend gevoel daar krijg, waardoor ik ook de orgames veel minder intens meekrijg.

Of ouderdom er mee te maken heeft, ik denk het niet, maar dat is mijn persoonlijke mening
Yep en stress heeft ook een belangrijke factoor, als ik heel gestressed ben, kan ik er geneens van genieten.

s6
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')