Dat is DE vraag die ons allemaal, soms tot wanhoop toe, bezig houdt, Henk!quote:Op zondag 28 januari 2007 05:19 schreef henk.jansen het volgende:
Wie, wat of wanneer drijft Natasia het huis uit ?
Ik heb al diverse uitzendingen doorgespoeld als die vreselijke kenau show uitgezonden werd![]()
Nee hoor, ik kijk de uitzendingen niet. Er zijn er meer hier, die de uitzendingen niet kijken.quote:Op zondag 28 januari 2007 05:23 schreef Tha_wrecka het volgende:
gelukkig zijn alle dgk fok users samen goed voor 50% van alle kijkers....
Tijdens de uitzendingen krijg je wel een heel ander beeld als via de streamsquote:Op zondag 28 januari 2007 05:27 schreef Tissik het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kijk de uitzendingen niet. Er zijn er meer hier, die de uitzendingen niet kijken.
Echt wel, nu lekker lawaai maken met de pannen.quote:Op zondag 28 januari 2007 05:29 schreef Kinga het volgende:
ze zijn knettergek.
eeej ik ben 3 uur geleden terug gekomen van een verjaardag...quote:Op zondag 28 januari 2007 05:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Echt wel, nu lekker lawaai maken met de pannen.
Wij ook, wat doen wij nog op?
Is toch niet echt jou ding? De Gouden Kooi ?quote:Op zondag 28 januari 2007 05:30 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tijdens de uitzendingen krijg je wel een heel ander beeld als via de streams
Ik ben meer voor het rellen in het topicquote:Op zondag 28 januari 2007 05:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Is toch niet echt jou ding? De Gouden Kooi ?
150.000 dgk fok usersquote:Op zondag 28 januari 2007 05:23 schreef Tha_wrecka het volgende:
gelukkig zijn alle dgk fok users samen goed voor 50% van alle kijkers....
Ben nog net op tijd dus?quote:Op zondag 28 januari 2007 05:38 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik ben meer voor het rellen in het topic
Lol, Nenaquote:
Thx! Geweldigquote:Op zondag 28 januari 2007 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
Klein stukje audio van gister(nacht).
Nasty is boos (18 sec)
Op wie was ze boos dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
Nasty is boos (18 sec)
Op degene die om 5:00 uur de DJ apparatuur aan zette en harde muziek ging draaien.quote:
Zoooo, meteen helemaal wakker .quote:Op zondag 28 januari 2007 09:07 schreef HiDiHo het volgende:
Nasty is boos (18 sec)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |