Ik dacht dat het www.pokerstars.com wasquote:Op zondag 28 januari 2007 02:52 schreef SpankTheMonkey het volgende:
LS op welke website zit Brian te pokeren?
Haha herkenbaar ja, ik ben ook nuchter en zit aan de spa-blauwquote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Heel vervelend als je nuchter bent, ik snap het soms ff niet meer
En veilig vrijen?? Nee, en dat is inderdaad zorgwekkend.
Thanks. Even installeren.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het www.pokerstars.com was
Maakt meteen duidelijk wat voor indruk je van mij hebt. Maar laat ik er verder maar niet op in gaanquote:Op zondag 28 januari 2007 02:48 schreef Lieve het volgende:
Daarin verschillen we. Ik vind het helemaal geen punt als iemand een hoer is. Maar jezelf als een preuts meisje voordoen om je gratis te lenen voor seks waar je als vrouw nauwelijks de tijd krijgt om ervan te genieten.. ja, dan geef je jezelf 'weg' Want een vrouw ( jammer dat ik je dan toch uit een droom moet helpen) komt echt niet klaar van drie stoten.
Waarom praat ze uberhaaupt met die loosersquote:Op zondag 28 januari 2007 02:55 schreef Kinga het volgende:
Ze maken Nena echt met de grond gelijk, en zij heeft het niet eens door.
Mega veel tafels. Kans is nihil dat je toevallig op dezelfde tafel zit.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:52 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het www.pokerstars.com was
waarom neukt ze die loser?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:57 schreef doesss het volgende:
[..]
Waarom praat ze uberhaaupt met die loosers![]()
Ik ben blij dat ik de streams niet aan heb nu. Scheelt heel erg veel ergernissen denk ik.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:55 schreef Kinga het volgende:
Ze maken Nena echt met de grond gelijk, en zij heeft het niet eens door.
ik ben absoluut niet nuchter, maar ik snap niks van deze mensen. Vooral het amsterdamse nepengels met surinaamse accenten en namen voor bewoners waar ze bang voor zijn.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Heel vervelend als je nuchter bent, ik snap het soms ff niet meer
En veilig vrijen?? Nee, en dat is inderdaad zorgwekkend.
Begint met een G en eindigt met een L .. en in het midden zit het product van een kip.quote:
Idd.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:59 schreef Kinga het volgende:
Bah bah, NL ga naar bed, ouwe zuiplap.
Mag ik een klinker kopenquote:Op zondag 28 januari 2007 02:59 schreef scanman01 het volgende:
Begint met een G en eindigt met een L .. en in het midden zit het product van een kip.
Preciesquote:
Zie mijn eerdere antwoord. Ik snap niet dat jullie dat vragen. Is het zo vreemd dat een meisje ook bloedgeil kan zijn en gewoon wil neuken?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:01 schreef doesss het volgende:
[..]
Precies![]()
Waarom![]()
ik ben geen meisje.
Is ze zo dom, speelt ze een spelletje, is ze dom.
Hoe werkt dat![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 02:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maakt meteen duidelijk wat voor indruk je van mij hebt. Maar laat ik er verder maar niet op in gaan
Ik had wel een indruk van jou, maar door je laatste berichten moet ik die helaas wat bijstellen.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:02 schreef Lieve het volgende:
[..]
fairenouf
![]()
( ik heb geen indruk van je. Je hebt alleen een leuke avatar)
Spreek voor jezelf. Luister maar eens naar dat liedje van Robert Long dan kun je erachter komen dat mensen verschillende voorkeuren kunnen hebben op het gebied van sex. Nena zei tot een paar keer toe dat ze die pik van Brian wilde voelen dus wie ben jij om haar voor te schrijven dat het een sessie van anderhalf uur met kaarslicht had moeten zijnquote:Op zondag 28 januari 2007 02:48 schreef Lieve het volgende:
Daarin verschillen we. Ik vind het helemaal geen punt als iemand een hoer is. Maar jezelf als een preuts meisje voordoen om je gratis te lenen voor seks waar je als vrouw nauwelijks de tijd krijgt om ervan te genieten.. ja, dan geef je jezelf 'weg' Want een vrouw ( jammer dat ik je dan toch uit een droom moet helpen) komt echt niet klaar van drie stoten. Zelfs niet als ze botergeil is. ( tjee, dat ik je nu toch voorlichting moet gaan geven. Ik snap dat het de ultieme droom is van een man. Maar daar ga je eerlijk waar de mist mee in. En ik denk... dat iedere vrouw meer verdient dan de seks die ze nu heeft gehad. Dat bedoel ik met je weggeven. Je mag als vrouw echt wel eisen dat een man ff iets meer zijn best doet dan zijn eigen korte lontje de tijd van de vrijpartij te laten bepalen.
Dus voordat je iets van de vorige eeuw noemt..... ik noem het absoluut niet van deze tijd dat een meisje/vrouw zich alleen voor het plezier van een ander moet lenen. Daar zijn vroeger (en bij sommige culturen tegenwoordig nog) teveel vrouwen ondergeschikt door geworden.
Die kans schat ik net zo groot in als dat Nethanael en Huub zich gaan wagen aan het homo huwelijk ná de gouden kooi.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:03 schreef farceman het volgende:
Weet het nu zeker Nena en Brian gaan een stelletje worden.
Gewoon ff bij requests... find a player.... op degoudenkooi zoekenquote:Op zondag 28 januari 2007 02:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Mega veel tafels. Kans is nihil dat je toevallig op dezelfde tafel zit.![]()
Hoe kun je geil zijn op zo'n overduidelijke domme, rolmodel bevestigende, vrouwonvriendelijke antiliaan.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zie mijn eerdere antwoord. Ik snap niet dat jullie dat vragen. Is het zo vreemd dat een meisje ook bloedgeil kan zijn en gewoon wil neuken?
Precies! Maar sommigen houden er het liefst nog een mening op na die een halve eeuw geleden aan de orde was.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Luister maar eens naar dat liedje van Robert Long dan kun je erachter komen dat mensen verschillende voorkeuren kunnen hebben op het gebied van sex. Nena zei tot een paar keer toe dat ze die pik van Brian wilde voelen dus wie ben jij om haar voor te schrijven dat het een sessie van anderhalf uur met kaarslicht had moeten zijn![]()
Ja, ik snap ook geen sikkepit wat Nena in die gevaarlijke gek ziet maar haar woorden zijn toch redelijk duidelijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kans schat ik net zo groot in als dat Nethanael en Huub zich gaan wagen aan het homo huwelijk ná de gouden kooi.
Die vraag kan ik ook wel beantwoorden. Die hoeren van gisteren waren ook verschrikkelijk, maar als je geil bent dan doet dat er allemaal niet meer toe. Dat kon je ook zien aan Huub. Voor Nena en Brian geldt hetzelfde. Die idioot heeft haar al voor vanalles uitgemaakt en zelfs drank over haar heen gegooid. Dat valt maar op 1 manier te verklaren.... en dat is het gevoel dat al zo oud is als de mensheid: geilheid. Het klinkt plat, maar volgens mij is het gewoon zo.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:06 schreef doesss het volgende:
[..]
Hoe kun je geil zijn op zo'n overduidelijke domme, rolmodel bevestigende, vrouwonvriendelijke antiliaan.![]()
Ben je hem weleens tegengekomen?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:06 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Gewoon ff bij requests... find a player.... op degoudenkooi zoeken![]()
Ze valt op "donker", en Bart, Huub en NL zijn geen serieuze kandidaten...dus voor haar is er weinig keus.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:06 schreef doesss het volgende:
Hoe kun je geil zijn op zo'n overduidelijke domme, rolmodel bevestigende, vrouwonvriendelijke antiliaan.![]()
Ja zo denk ik er ook elke keer over , maar waarom spreken ze dat dan nooit uit?quote:Op zondag 28 januari 2007 03:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Precies! Maar sommigen houden er het liefst nog een mening op na die een halve eeuw geleden aan de orde was.
In dit geval waren ze gewoon beide geil en wilden beide sex. Ze hebben elkaar dus gewoon gebruikt. Niets meer en niets minder.
Hahaha, droge reactiequote:Op zondag 28 januari 2007 03:05 schreef Kinga het volgende:
Ah, ben ook bijgelezen.... ze hebben dus geneukt....
apart.
Ik zit continue met ze te pokeren.quote:Op zondag 28 januari 2007 03:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Ben je hem weleens tegengekomen?![]()
Zeg me astublieft dat ze geen sex heeft gehad met die bekrompen, gefrustreerde gozertquote:Op zondag 28 januari 2007 03:05 schreef Lieve het volgende:
Brainless heeft een perfecte 100% match gevonden in Nenaatje.
Ze heeft het over wederzijds respect! Wat is er in hemelsnaam misgegaan in het leven van dat kind?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |