abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 2 februari 2007 @ 04:29:16 #126
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45906907
Nee
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
  vrijdag 2 februari 2007 @ 05:56:47 #127
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_45907087
Nee. Wat Nee?
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 06:04:39 #128
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45907091
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 05:56 schreef a-child-in-chains het volgende:
Nee. Wat Nee?
Ik antwoord op de TT
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45909747
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 17:47 schreef ThaGuitarmaistro het volgende:

[..]

Onder welke steen kom jij vandaan??
Als het tegenwoordig ook maar ergens om draait is het wel uiterlijk.
Wat voor de 1 knap is, is voor de ander spuuglelijk of nietszeggend, en andersom ook.

Er zijn zat meiden die op aziatische mannen vallen, en ook meiden die op kleinere mannen vallen.
Nee het zal niet elke dag gebeuren dat je die tegenkomt, maar het lijkt net of je een wedstrijd met jezelf houdt.
Voor je 25e wil jij sex hebben gehad met een nederlandse.... waarom niet voor je 26e? voor je 30e?
Betekend dit dat als je in de loop der tijd een onwijs leuke aziatische meid tegen komt, jij haar straal voorbij loopt?

Laat het wat meer aan het lot en de toeval over, het komt er vanzelf dan wel een keer van.
pi_45911182
eerlijk is eerlijk ik vindt aziatische mannen vaak zeer aantrekkelijk en vele van mijn vriendinnen denken er ook zo over. Helaas is niet altijd uiterlijk die een rol speelt maar ook hoe zelfverzekerd je bent en je eigen eisenpakket. Als je hoge eisen hebt qua vrouwen dan is de kans van slagen kleiner dan als je die wat minder "hoog" hebt ingesteld.

Wat ook niet voordelig is als je duidelijk alleen maar erop uit ben om sex te hebben. Vele meiden zijn hier niet in geintresseerd en dus haken snel af. Het is ook hoe je het brengt.. directheid kan worden gezien als bot en dus extra afschrikken.

Ik weet niet hoe jij vrouwen wil ontmoeten maar er is veel meer dan PAIQ.

PS: Trouwens Warcraft gamers kunnen vaak ook een pluspunten ontvangen ;-P
  vrijdag 2 februari 2007 @ 12:32:42 #131
78918 SeLang
Black swans matter
pi_45913220
De gemiddelde ontmaagdingsleeftijd van Chinezen ligt op 21
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:05:58 #132
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_45914187
quote:
Leuk filmpje. Ongenuanceerd, maar het idee erachter klopt wel
Vampire Romance O+
pi_45914913
quote:
Geweldig!
Ja, die met de ballen in de bek.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 13:44:06 #134
78918 SeLang
Black swans matter
pi_45915312
quote:
De neger pwnd uiteindelijk iedereen.
Het draait dus toch gewoon om wie de grootste piemol heeft

Maar goed dat is algemeen bekend
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  vrijdag 2 februari 2007 @ 17:07:10 #135
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45921257
Ik heb wel vaker over dit onderwerp gelezen, ik vond nu net een wel interessant stukje.

http://www.nationalreview.com/14july97/feature.html
quote:
There are only three fundamental causes for the myriad ways groups differ. The first is unsatisfying but no doubt important: random flukes of history. The second, the favorite of Thomas Sowell and Jared Diamond, is differences in geography and climate. The third is human biodiversity. Let's look at three physical differences between the races. 1) Asian men tend to be shorter than white and black men. Does this matter in the mating game? One of America's leading hands-on researchers into this question, 7'1", 280-pound basketball legend Wilt Chamberlain, reports that in his ample experience being tall and strong never hurt. Biological anthropologists confirm this, finding that taller tends to be better in the eyes of most women in just about all cultures. Like most traits, height is determined by the interaction of genetic and social factors (e.g., nutrition). For example, the L.A. Dodgers' flamethrowing pitcher Hideo Nomo is listed as 6'2", an almost unheard-of height for any Japanese man fifty years ago, owing to the near-starvation diets of the era. While the height gap between Japanese and whites narrowed significantly after World War II, this trend has slowed in recent years as well-fed Japanese began bumping up against genetic limits. Furthermore, it can be rather cold comfort to a 5'7" Asian who is competing for dates with white and black guys averaging 5'11" to hear, ``Your sons will grow up on average a couple of inches taller than you, assuming, of course, that you ever meet a girl and have any kids.'' In contrast, consider a 5'1" Asian coed. Although she'd be happy with a 5'7" boyfriend if she were in an all-Asian school, at UCLA she finds lots of boys temptingly much taller than that, but few are Asian.

2. This general principle -- the more racial integration there is, the more important become physical differences among the races -- can also be seen with regard to hair length. The ability to grow long hair is a useful indicator of youth and good health. (Ask anybody on chemotherapy.) Since women do not go bald and can generally grow longer hair than men, most cultures associate longer hair with femininity. Although blacks' hair doesn't grow as long as whites' or Asians' hair, that's not a problem for black women in all-black societies. After integration, though, hair often becomes an intense concern for black women competing with longer-haired women of other races. While intellectuals in black-studies departments' ebony towers denounce ``Eurocentric standards of beauty,'' most black women respond more pragmatically. They one-up white women by buying straight from the source of the longest hair: the Wall Street Journal recently reported on the booming business in furnishing African-American women with ``weaves'' and ``extensions'' harvested from the follicularly gifted women of China.

3. Muscularity may most sharply differentiate the races in terms of sexual attractiveness. Women like men who are stronger than they; men like women who are rounder and softer. The ending of segregation in sports has made racial differences in muscularity harder to ignore. Although the men's 100-meter dash is among the world's most widely contested events, in the last four Olympics all 32 finalists have been blacks of West African descent. Is muscularity quantifiable? PBS fitness expert Covert Bailey finds that he needs to recommend different goals -- in terms of percentage of body fat -- to his clients of different races. The standard goal for adult black men is 12 per cent body fat, versus 18 per cent for Asian men. The goals for women are 7 points higher than for men of the same race. For interracial couples, their ``gender gaps'' in body-fat goals correlate uncannily with their husband - wife proportions in the 1990 Census. The goal for black men (12 per cent) is 10 points lower than the goal for white women (22 per cent), while the goal for white men (15 per cent) is only 4 points lower than the goal for black women (19 per cent). This 10:4 ratio is almost identical to the 72:28 ratio seen in the Census. This correlates just as well for white - Asian couples, too. Apparently, men want women who make them feel more like men, and vice versa for women.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 20:20:19 #136
167723 sanni
Acima de seu
pi_45924426
En weet je wat nou het grappige is? Aziatische mannen vallen eenmaal op
Scandinavische vrouwen. Hollandse vrouwen behoren door de beugel genomen
tot de mooiste,langste en meest natuurlijke types ivg met andere volkeren. Moet je maar
eens naar Japan gaan en disco's/clubs bezoeken.
Blonde vrouwen scoren het hoogst en bijna alle Aziatische vrouwen willen zo 'westers'
mogelijk lijken.
pi_45925785
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 20:20 schreef sanni het volgende:
En weet je wat nou het grappige is? Aziatische mannen vallen eenmaal op
Scandinavische vrouwen. Hollandse vrouwen behoren door de beugel genomen
tot de mooiste,langste en meest natuurlijke types ivg met andere volkeren. Moet je maar
eens naar Japan gaan en disco's/clubs bezoeken.

Blonde vrouwen scoren het hoogst en bijna alle Aziatische vrouwen willen zo 'westers'
mogelijk lijken.
Is goed, doe ik morgen na trainen even!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_45925929
Ik moet eerlijk zeggen dat ik aziatische mannen niet aantrekkelijk vind. (En let op, ik zeg dus niet lelijk oid)

Maar ik kan me niet voorstellen dat ik niet zou kunnen vallen op iemand die "alleen maar" niet aantrekkelijk is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_45926025
Ik voel me vaak trouwens een beetje sip, als Aziaat zijnde. De meeste mensen redeneren als volgt: Aziaat = Chinees/Koreaan of Japanner. M.a.w. een spleetoog. Wij Indo's/Molukkers/Filipinos/Cambodjanen etc. zijn het hier niet mee eens!!!!! STOP IT!!!
pi_45928201
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 13:01 schreef Originele_Naam het volgende:
lengte is bullshit en knapheid ook, het gaat erom wat je te zeggen/ te bieden hebt
[..]

Dude probeer jij het vaak genoeg?
nee niet meer, vrouwen mogen ook wel is een keer het initiatief nemen....
pi_45928285
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 21:18 schreef Jajong het volgende:
Ik voel me vaak trouwens een beetje sip, als Aziaat zijnde. De meeste mensen redeneren als volgt: Aziaat = Chinees/Koreaan of Japanner. M.a.w. een spleetoog. Wij Indo's/Molukkers/Filipinos/Cambodjanen etc. zijn het hier niet mee eens!!!!! STOP IT!!!
Volgens mij hebben indo;s over het algemeen niets te klagen wat betreft vrouwelijke aandacht, tenzij je zo'n kleine opdonder als ik ben. Maar ja, soort zoekt soort he?
  vrijdag 2 februari 2007 @ 22:26:48 #142
105919 Pracissor
Semi-intellectueel
pi_45928367
Als jullie nou gaan daten met zwarte vrouwen, daar is ook een overschot aan.

Maar HamsterSlayer, lees dat artikel wat ik post ff door, staan wel interessante zaken in.
A little philosphy may inclineth a man's mind to atheism, but depth in philosophy shall bringeth men's minds about to religion.
Id legi modo hic modo illic. Vero, Latine loqui non est difficilissimum.
pi_45929085
quote:
Deze shit is absoluut TE grappig, echter helaas maar waar denk ik voor de meeste aziaten. Conlusie: aziatische mannen moeten assertiever zijn en hebben een te kleine penis? MAAR is het misschien ook mogelijk dat vrouwen van het idee af moeten dat mannen altijd maar het initiatief moeten nemen om een vrouw aan te spreken of te versieren? Wat is er mis mee, om het andersom aan te doen? Blanke vrouwen die afstappen op aziatische mannen om een gezellig praatje te maken?

Altijd maar weer die stereotype verhoudingen tussen man en vrouw. Ik dacht dat vrouwen zo geėmancipeerd waren...Blijkbaar niet dus en houden vrouwen er wel van versiert (of met d) te worden door mannen. Ok dan, als het echt zo werkt, dan zal ik maar snel het boek van D. DeAngelo doorlezen.
pi_45929268
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 22:46 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Altijd maar weer die stereotype verhoudingen tussen man en vrouw. Ik dacht dat vrouwen zo geėmancipeerd waren...Blijkbaar niet dus en houden vrouwen er wel van versiert (of met d) te worden door mannen. Ok dan, als het echt zo werkt, dan zal ik maar snel het boek van D. DeAngelo doorlezen.
Dude! Alleen als het ze uitkomt, natuurlijk. Dat weet iedereen.
  vrijdag 2 februari 2007 @ 23:55:33 #145
108862 a-child-in-chains
pi_45931715
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 21:18 schreef Jajong het volgende:
He? Zie jij hetverschil dan?
Maarja, voor Aziaten zijn West-Europeanen alemaal Dikke Bierdrinkende Duitsers met Lederhosen en Bokworst

Zij zien het verschill ook niet tussen een Duitser, Nederlander, Belg, Fransman, Zweed, Fin ed.
No room for the unlucky.
pi_45932735
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 23:55 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

He? Zie jij hetverschil dan?
Maarja, voor Aziaten zijn West-Europeanen alemaal Dikke Bierdrinkende Duitsers met Lederhosen en Bokworst

Zij zien het verschill ook niet tussen een Duitser, Nederlander, Belg, Fransman, Zweed, Fin ed.
Jawel hoor. En ja dat weet ik beter dan jij.
pi_45932760
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 22:24 schreef TheHamsterSlayer het volgende:

[..]

Volgens mij hebben indo;s over het algemeen niets te klagen wat betreft vrouwelijke aandacht, tenzij je zo'n kleine opdonder als ik ben. Maar ja, soort zoekt soort he?
Sorry klopt, ik heb ( had eigenlijk, immers al 19 maand een vriendin ) aan elke vinger wel eentje .
  zaterdag 3 februari 2007 @ 00:39:20 #148
108862 a-child-in-chains
pi_45932998
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:30 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jawel hoor. En ja dat weet ik beter dan jij.
Ik ben zelf Chinees by the way, Ik oog Indo (Ben ik Indo-chinees? mommy never told me who my real dad was..)
Wat me enkelt zo verbaasde nav. jouw post, is dat 'Indo's/Molukkers' ook het verschil zouden zien
tussen tussen 'chinezen/koreanen/japanners' etc.
Dat was alles. Niet erg duidelijk nav. mijn vorige post (weet ik, solly.)
No room for the unlucky.
pi_45933180
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:39 schreef a-child-in-chains het volgende:

[..]

Ik ben zelf Chinees by the way, Ik oog Indo (Ben ik Indo-chinees? mommy never told me who my real dad was..)
Wat me enkelt zo verbaasde nav. jouw post, is dat 'Indo's/Molukkers' ook het verschil zouden zien
tussen tussen 'chinezen/koreanen/japanners' etc.
Dat was alles. Niet erg duidelijk nav. mijn vorige post (weet ik, solly.)
Oh, dat verschil zie ik wel hoor als Molukker zijnde . Maar misschien heb ik een heel scherp oog ofzo
pi_45933201
Chinees meld zich ook Maar ik heb nooit echt probleem zoals die van TS meegemaakt. Je komt idd wel btje gefrustreerd over...vrouwen hebben daar overigens een radar voor. Als ze het oppikken kan je het meestal wel vergeten. Lengte is hier in het westen best belangrijk...1.64m is best vervelend voor een man, zeker in een land waar de gemiddelde NL vrouw 1.75 is. Ik ben ook niet geweldig lang, 1.77m, maar lengte is ook maar een klein detail. Gaat toch voornamelijk hoe je met vrouwen omgaat, sommigen zijn van nature er wat soepeler in en anderen niet. Probeer anders gewoon een leuk aziatisch meisje te daten ipv perse een NL meid gelijk. Persoonlijk vind ik indonesische meisjes het leukst, maar halfbloedjes doen het ook wel goed bij mij. Maar iig chill dude, all in good time.
白馬非馬也
善夢非夢也
美女非女也
你非夢也
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')