Breda is best ver hoorquote:Op maandag 29 januari 2007 22:50 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
maar zwaanswijk speelt niet in het buitenland![]()
voor mij wel jaquote:
Ruud v Nistelrooijquote:Op maandag 29 januari 2007 22:52 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
welke Oranje speler kreeg geel omdat hij na het scoren tegen een team de speler die hem zat te jennen terugpakte door voor hem te staan juichen?
ik ook niet.....gok op een km of 100/120...aangezien het meer dan 5 kwartier met de auto isquote:Op maandag 29 januari 2007 22:53 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
voor mij wel ja, zover fiets ik niet
Juistquote:
er is een fokker met dat beeld in zijn avatar als ik me niet vergisquote:Op maandag 29 januari 2007 22:57 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Juist, toevallig filmpje van desbetreffende moment?
dat was toch Cocu?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:58 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Welke Nederlander kreeg rood in dezelfde wedstrijd?
Juist:), ik vindt die reclame mooiquote:
oeiquote:Op maandag 29 januari 2007 23:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Juist:), ik vindt die reclame mooi
Haarlemquote:Op maandag 29 januari 2007 23:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat was de eerste profclub van Ruud Gullit?
doe niet zo mierenneukerigquote:
Juistquote:Op maandag 29 januari 2007 23:17 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Een Nederlander.. Hennie Meijer?
hele tijd gezocht naar een kutvraag tong?:Pquote:Op maandag 29 januari 2007 23:16 schreef tong80 het volgende:
Wie scoorde het allereerste doelpunt in de Japanse J-Leaque ?
quote:Op maandag 29 januari 2007 23:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hele tijd gezocht naar een kutvraag tong?:P
had het antwoord toch ook goedquote:Op maandag 29 januari 2007 23:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
doe niet zo mierenneukerig, je weet donders goed wat ik bedoelde, anders viel het je niet op
![]()
![]()
MAx Huiberts ?quote:Op maandag 29 januari 2007 23:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
(hint: nog steeds BMG)
Wie vindt Barry van Galen de beste speler met wie hij ooit samen speelde?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |