1. Fc Plop ?quote:
het is simpel om te googlen, jeh ebt 5 mini landen,andorra,liechenstein,luxemburg,monaco en san marinoquote:
Voor de voetbalquiz van afgelopen kerst hier op Fok moest je ook wat logo's opzoeken (bijv. in het European Football Yearbook).quote:
Helemaal goed. Tegenwoordig hebben ze trouwens een iets moderner clublogo.quote:Op maandag 29 januari 2007 21:43 schreef fanneke het volgende:
Avenir Beggen
quote:Op maandag 29 januari 2007 21:59 schreef fanneke het volgende:
ajax en Heerenveen
kloptquote:
Die zocht ikquote:Op maandag 29 januari 2007 22:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Frans Derks?
Wim Suurbier, Piet Keizer, Gerrie Mühren, Sjakie Swartquote:Op maandag 29 januari 2007 22:23 schreef Beschouw het volgende:
Welke spelers zitten op de tribune?
[afbeelding]
Oosterparkquote:Op maandag 29 januari 2007 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Van Basten veroorzaakte eigenlijk zelf de problemen met zijn enkel door een doldrieste tackle in een competitiewedstrijd. In welk stadion vergooide San Marco zijn 'voetbalgezondheid' voorgoed? (Waar maakte hij die tackle)
jaquote:Op maandag 29 januari 2007 22:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Keizer Swart Mühren Suurbier
neequote:Op maandag 29 januari 2007 22:34 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
oosterpark is goed. zwaanswijk was ook tennisser, maar die bedoel je blijkbaar niet.
ik geef er 2quote:Op maandag 29 januari 2007 22:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
kom maar op met die hint.
3 minuten te vroegquote:Op maandag 29 januari 2007 22:42 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
kom maar op met die hint.
Natuurlijk Escudequote:Op maandag 29 januari 2007 22:45 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik geef er 2
voetbalt nu bij Sevilla
zijn broer is wel tenniser, en ook nog redelijk goed
juistquote:
Klopt hij was 1 van de talenten in de regio Haarlem, was op een gegeven moment zelfs A2 speler als ik me niet vergis !quote:
maar zwaanswijk speelt niet in het buitenlandquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |