Andere topics ?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:41 schreef Tism het volgende:
[..]
ja ik doe mijn best , maar het gaat hier allemaal zo snel en ik ben ook in ander topics bezig, waaronder mijn eigen die ik net geopend heb! ! Whaaaaaaaaa! Kan 't nie meer volgen!![]()
daar was mijn moeder vandaagquote:Op zondag 28 januari 2007 01:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Laten we maar Hgv doen, en mijn wil is wet
hey twilight.. hoe bevalt het nu, om vandaag niet te leven?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:43 schreef TwyLight het volgende:
meeten doe ik niet aan godverdomme.
sterf, relnicht.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:43 schreef TwyLight het volgende:
meeten doe ik niet aan godverdomme.
Neeee we gaan niet kijken. We meoten ons topic trouw blijvenquote:Op zondag 28 januari 2007 01:43 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Andere topics ?Ook geen tijd voor eik..
![]()
Trouw aan het Rokerstopic!!quote:Op zondag 28 januari 2007 01:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neeee we gaan niet kijken. We meoten ons topic trouw blijven![]()
same as usual niks spannends aanquote:Op zondag 28 januari 2007 01:43 schreef Djarum het volgende:
[..]
hey twilight.. hoe bevalt het nu, om vandaag niet te leven?
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:44 schreef Djarum het volgende:
[..]
Trouw aan het Rokerstopic!!
Hoezeee!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
krijg je toch nietquote:Op zondag 28 januari 2007 01:44 schreef Sebasser het volgende:
ik ga zo toegang aanvragen voor het keldertje
Dat druist wel regelrecht tegen m'n geloof in....ik heb vanavond nog helemaal niet in MEN gepost !quote:Op zondag 28 januari 2007 01:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Neeee we gaan niet kijken. We meoten ons topic trouw blijven![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:44 schreef Djarum het volgende:
[..]
Trouw aan het Rokerstopic!!
Hoezeee!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
leeft dat nog dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 01:44 schreef Sebasser het volgende:
ik ga zo toegang aanvragen voor het keldertje
zowat men is kutquote:Op zondag 28 januari 2007 01:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat druist wel regelrecht tegen m'n geloof in....ik heb vanavond nog helemaal niet in MEN gepost !![]()
nouen, je valt maar lekker van je geloofquote:Op zondag 28 januari 2007 01:44 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Dat druist wel regelrecht tegen m'n geloof in....ik heb vanavond nog helemaal niet in MEN gepost !![]()
Wormen?????quote:Op zondag 28 januari 2007 01:46 schreef Sebasser het volgende:
als ze nou even Wormen aanmaakten. :'
quote:Op zondag 28 januari 2007 01:46 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heul niet....een kut is veel lekkerder..![]()
dat moet ik momenteel ookquote:Op zondag 28 januari 2007 01:46 schreef TwyLight het volgende:
ik heb ook altijd een hekel aan die gierige mongooltjes. geef je hun vaak genoeg een peuk maar als je dan een aan hun vraagt. nee heb nog maar 2 ofzo
altijd van die paupers die vet moeten sparen om een pakje peuken te kopen
Nou, alleen vanavond dan..quote:Op zondag 28 januari 2007 01:45 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
nouen, je valt maar lekker van je geloof![]()
ja, jij als kloon hebt te luisteren naar je hoofduser!!quote:
Juustemquote:Op zondag 28 januari 2007 01:47 schreef Djarum het volgende:
[..]
ja, jij als kloon hebt te luisteren naar je hoofduser!!![]()
Je lietg manquote:Op zondag 28 januari 2007 01:47 schreef Sebasser het volgende:
en je hebt ook vna die paupers die je dan om peuken gaan vragen.
En a;s je dan zegt nee
dayt ze dan zo zeggen van
"ja, maar ik leen ook altijd aan jou"
en dan ken je ze net een minuut of 10
dat heb je nou zeer weinig met kretek..quote:Op zondag 28 januari 2007 01:47 schreef Sebasser het volgende:
en je hebt ook vna die paupers die je dan om peuken gaan vragen.
En a;s je dan zegt nee
dayt ze dan zo zeggen van
"ja, maar ik leen ook altijd aan jou"
en dan ken je ze net een minuut of 10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |