quote:Op zondag 28 januari 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Nena is gewoon heel makkelijk te beinvloeden. Dat is haar probleem ook meteen.
yep heel labielquote:Op zondag 28 januari 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
Nena is gewoon heel makkelijk te beinvloeden. Dat is haar probleem ook meteen.
En belt Jurre zomaarquote:Op zondag 28 januari 2007 02:30 schreef farceman het volgende:
Nena wilt niet bellen of mensen dingen te vragen , maar wil wel weddingplanner worden , hahaaahhahhaa
Hij heeft wel een redelijk drankje op volgens mijquote:Op zondag 28 januari 2007 02:31 schreef Kinga het volgende:
Jezus, is die Bart bezopen?
Nou inderdaad, te triestquote:Op zondag 28 januari 2007 02:31 schreef petraa het volgende:
Bart spoort ook niet, die zit nu een olifant na te doen. Zielig hoor.
Ze wil graag de 'Underdog' positiequote:Op zondag 28 januari 2007 02:37 schreef farceman het volgende:
3 volwassen kerels tegen een klein meisje...ze durven wel zeg
Sorry, maar dat vind ik dus echt een jaren 50 opvatting. Hoezo 'weggeven' ???? Nena gebruikt Brian net zo erg als andersom. Als Nena zich goedkoop aan Brian geeft, dan geeft Brian zich ook goedkoop aan Nena. Ze waren allebei zo geil als boter en hebben dat op deze manier opgelost. Dat hele 'weggeven' idee vind ik echt ZO een halve eeuw geleden.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:33 schreef Lieve het volgende:
Ja, ik weet het. Ik baal vooral omdat ik haar van dom pruttelkind nog aardig was gaan vinden. Ik was ( oprecht) blij dat Huub en Ilona en Sylvia voor haar opkwamen.
Maar dan zit ze daar, B rainless heeft haar drie minuten tegen een muurtje aangeneukt. Dat is pas echt misbruik in mijn ogen. Dan geef je jezelf wel heel goedkoop weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |