Kan me ook wel voorstellen dat je na 4 maanden dan weer flink de smaak te pakken krijgt hoor...quote:Op zondag 28 januari 2007 02:09 schreef petraa het volgende:
Brainless is nog steeds geil Nena heeft hem geen genoegen geschonken.
Lieve moeder Nenaquote:Op zondag 28 januari 2007 02:11 schreef farceman het volgende:
[..]
Hai HiDiHo, kun je deze uploaden in het topic: lieve moeder Nena en dan ff tekst ideal schoonzoon eronder zetten
Nena is je nieuwe slachtoffer?quote:Op zondag 28 januari 2007 02:12 schreef Lieve het volgende:
telefoon gaat... Stijn... en dan roept de brainless pooier naar zijn hoer: je moet hem de foon geven en dan klaaaarrrrr! Ja, je hebt een gratis steeghoer of niet!
En Nena maar fucken met de mensen die haar nu al lang thuis op de bank hadden laten zitten. ( was beterrrr geweest. Veel beterrrrr.)
Yo, morgen heb ik een andere avatar.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn mening over Nena ben ik ook aan het bijdraaien![]()
Toen was het alleen voor mij voorbij. Als ze Huub weghalen denk ik dat de kijkcijfers dramatisch zullen kelderen. Zo'n figuur krijg je echt niet snel weer. Huub máákt de gouden kooi de laatste weken. Niet Natasia, niet Nathanael, maar Huubquote:Op zondag 28 januari 2007 02:11 schreef Day het volgende:
[..]
Dat zei je ook toen het gerucht ging dat Lesley ontslagen zou worden.
stuurrr hem maar door naar mij, ik weet er wel raad mee.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
...
Jurre wordt gebeld door haar omdat ze hem zo leuk vindt en die heeft haar net even vantevoren gekrikt zien worden door Brian...
spaarlampactie was gisteren al afgelopenquote:Op zondag 28 januari 2007 02:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Was onder het mom van spaarlampen, maar het gesprek ging van wat heb je aan, hoe kom je zo mooi en dat gesprek mocht wel afgemaakt worden.
Adem in, adem uitquote:Op zondag 28 januari 2007 02:17 schreef Lieve het volgende:
Nena is de grootste fucker van dat hele spel. Kuthoeren kaarten actie volgens mij!
Kan iedereen nog 1x een kaart sturen? Met KUTHOER erop? Want een wijf dat met ranzige sex via Stijn de enige ' vriend' die ze daar heeft verneukt..... men, dat is een vuile hennephoer! Echt goedkoop die del!
ja dacht ik ook, dus ik snap niet waarom ze toestemming kreeg om te bellen.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:18 schreef avonne het volgende:
[..]
spaarlampactie was gisteren al afgelopen
Ik ken je niet weer, met deze berichten.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:17 schreef Lieve het volgende:
Nena is de grootste fucker van dat hele spel. Kuthoeren kaarten actie volgens mij!
Kan iedereen nog 1x een kaart sturen? Met KUTHOER erop? Want een wijf dat met ranzige sex via Stijn de enige ' vriend' die ze daar heeft verneukt..... men, dat is een vuile hennephoer! Echt goedkoop die del!
Beetje overdreven dit.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:17 schreef Lieve het volgende:
ik ookquote:Op zondag 28 januari 2007 02:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Mijn mening over Nena ben ik ook aan het bijdraaien![]()
Bij mij ookquote:Op zondag 28 januari 2007 02:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook
alle credits van afgelopen week is ze kwijtgeraakt
vind die naam Lieve niet echt bij jou passen....quote:Op zondag 28 januari 2007 02:17 schreef Lieve het volgende:
ja dat over Bart was zinnig.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:26 schreef Myriam1978 het volgende:
Zo Nena! Eindelijk iets zinnigs!
Hier ook.quote:Op zondag 28 januari 2007 02:23 schreef avonne het volgende:
[..]
ik ook
alle credits van afgelopen week is ze kwijtgeraakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |