nu zijn ze aan het knuffelen!quote:
haha, ik was eerder!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:10 schreef Sebasser het volgende:
kick!
hou je wel van een man die gewoon maar doorgaat?quote:
Hey Pi, wat ben je nou aan het doen man?..quote:Op zondag 28 januari 2007 00:11 schreef Piovan het volgende:
sepo
boem bats bats.. he is down!quote:
bullshitquote:
derde reactie op pagina 1quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:45 schreef Sebasser het volgende:
kick
Nee, ze is thuis. Maar ze is haar jas vergeten, dus morgen komt ze terugquote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef Djarum het volgende:
[..]
Hey Pi, wat ben je nou aan het doen man?..
toch niet dat 14 jarige meisje stiekem op je kamer opgesloten he!
Nee, hij deed toffe dingen, waar jullie niet op letten dusquote:
welke toffe dingen dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, hij deed toffe dingen, waar jullie niet op letten dus![]()
quote:
quote:
en toch ben je mn favo FOK!ker..quote:
dat is trouwens best leuk!quote:
Ik dacht dat je wat meer naar Broekpaling en Pio neigdequote:
Nee, die kunnen toch niet acteren manquote:Op zondag 28 januari 2007 00:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Oh, gut.
Wat raar.
Alsof mensen uit de ene serie niet in iets anders mogen spelen
uiteraard ook.. maar jij bent natuurlijk wel mijn favo chickie!quote:Op zondag 28 januari 2007 00:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wat meer naar Broekpaling en Pio neigde
doet ie ook, vandaar dat ie je liever fok!ker noemt dan fok!ster.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wat meer naar Broekpaling en Pio neigde
mensen uit de ene serie kunnen niet acteren in een andere?quote:Op zondag 28 januari 2007 00:18 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, die kunnen toch niet acteren man
Wow, overtuigendquote:Op zondag 28 januari 2007 00:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
Niemand kan acteren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |