Sport die je met camping-slippers kunt spelen is geen echte sport.quote:Op zondag 28 januari 2007 09:15 schreef Magneet het volgende:
badminton rules ( badminiton trouwens ook maar dat is training wat ik geef )
kom maar een keer mee dan. Wedden dat je een paar dagen spierpijn hebt?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:34 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Sport die je met camping-slippers kunt spelen is geen echte sport.
als tie twee keer de trap op moet lopen heeft hij al een paar dagen spierpijnquote:Op zondag 28 januari 2007 12:29 schreef Magneet het volgende:
[..]
kom maar een keer mee dan. Wedden dat je een paar dagen spierpijn hebt?
specs? leeftijd? lokatie?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
Wil iemand een grote Loewe TV, gratis en voor niks?
Roy zijn TV is nog steeds half kapot, dus ik denk dat hij ook wel interesse heeftquote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
Als je hem wilt, voor vrijdag ophalen graag.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 15:15 schreef Strolie75 het volgende:
Wil iemand een grote Sony Bravia Lcd TV, gratis en voor niks?
Nog 8 jaar en 1 maand jaar.quote:
Nee nee ikquote:Op zondag 28 januari 2007 18:15 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als je hem wilt, voor vrijdag ophalen graag.
Anders gaat hij mee met de kringloop.
Owquote:Op zondag 28 januari 2007 18:44 schreef Bastard het volgende:
Nee nee ikvoor je onbaatzuchtige actie
Gezien jaquote:Op maandag 29 januari 2007 07:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Podver, iemand nieuwe de aflevering van Top Gear gezien gisterenavond ?
met Hamster en z`n crash![]()
met 280 mile per uur een klapband krijgen is niet fijn
![]()
![]()
Mogguh trouwens
Daar is inderdaad nog geen asfalt...quote:Op maandag 29 januari 2007 09:45 schreef Magneet het volgende:
das diep Brabant, nog net niet Limburg
Whahahaquote:Op maandag 29 januari 2007 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar is inderdaad nog geen asfalt...
Ja ik zag het net ja.. links van Den Bosch ergens.. ik voel weer een hoop fileleedquote:Op maandag 29 januari 2007 09:45 schreef Magneet het volgende:
[..]
das diep Brabant, nog net niet Limburg
links van Den Bosch? Dan is het een andere Heusden dan die ik ken maar dat is ook een klein klotegat dat waarschijnlijk niet eens op de kaarten voorkomt. Vond het ook al zo gekquote:Op maandag 29 januari 2007 09:53 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja ik zag het net ja.. links van Den Bosch ergens.. ik voel weer een hoop fileleed![]()
Waar ligt jou Heusden dan?quote:Op maandag 29 januari 2007 10:10 schreef Magneet het volgende:
[..]
links van Den Bosch? Dan is het een andere Heusden dan die ik ken maar dat is ook een klein klotegat dat waarschijnlijk niet eens op de kaarten voorkomt. Vond het ook al zo gek
bij Asten ergensquote:Op maandag 29 januari 2007 10:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Waar ligt jou Heusden dan?
Tis een klein klote gat vlakbij denbosch vlgs map24.com
waar ?quote:Op maandag 29 januari 2007 09:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Daar is inderdaad nog geen asfalt...
Ik moest gister nog aan jou denken bij Top Gear! Was zeker wel herkenning die fabriek of niet? Hebben jullie ook zo'n knop?quote:
Jaquote:Op maandag 29 januari 2007 11:32 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik moest gister nog aan jou denken bij Top Gear! Was zeker wel herkenning die fabriek of niet? Hebben jullie ook zo'n knop?
ik heb zooooo gelachen om die stukjes met dat asfalterenquote:Op maandag 29 januari 2007 07:01 schreef -Struikrover- het volgende:
Podver, iemand nieuwe de aflevering van Top Gear gezien gisterenavond ?
met Hamster en z`n crash![]()
met 280 mile per uur een klapband krijgen is niet fijn
![]()
![]()
Mogguh trouwens
quote:Op maandag 29 januari 2007 12:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Kaartjes van Tarzan zijn binnen
1e rijop aanrandafstand van Chantal Jansen
[afbeelding]![]()
![]()
omg wat ergquote:Op maandag 29 januari 2007 13:39 schreef Strolie75 het volgende:
Leuke foto van huize Cho
[afbeelding]
quote:Op maandag 29 januari 2007 13:50 schreef Quinny het volgende:
Oh en Daan is afgelopen zaterdag in een vijvertje gevallen, omdat hij een vis wilde pakken "zucht"![]()
Nou dat beloofd nog een hoop de komende jaren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |