Nou, ik heb hem binnen.
'Money For All' heet deze EP.
Slechts een paar nieuwe stukken. Maar wát voor!.
Ik vind het allemaal zeer mooi, maar ja, ik ben dan ook een Sylvian-fanaat. Toch is het helemaal geen Sylvian soloproduct: ook Steve Jansen, Burnt Friedman en zangeresje Stina Nordenstam doen een flinke duit in de zak. Tenminste, als ik het allemaal goed lees met mijn kippige ogen. (Die liner notes hadden wel wat duidelijker afgedrukt mogen worden. Dit is tenslotte ouwezakkenmuziek, dus mogen ze daar best wel een beetje rekening mee houden!
![]()
)
Ik heb het geheel nog maar een paar keer beluisterd, maar ik denk dat dit plaatje voorlopig mijn speler even niet uitkomt.
De remixen van 'Snow Borne Sorrow' vind ik bijzonder mooi. Het lijkt wel of het geheel nieuwe nummers zijn geworden, terwijl het allemaal zo vertrouwd klinkt.
Bijna drie kwartier muziek voor een schappelijke prijs. Als tussendoortje is dit niet te versmaden!
De Sylvian-adept dient dan ook naar de platenwinkel te rennen en deze aan te schaffen.
Voor iedereen die van stemmige, ingetogen kwaliteitsmuziek houdt: probeer het eens.
Peace, love and understanding,
bazbo
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op
www.bazbo.net