Zeker de eerste albums neigen nogal naar glamrock met een een Sylvian die niet klinkt als David Sylvian. Maar de latere albums zijn zeker de moeite waard.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:16 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ben benieuwd of Japan me ook gaat bevallen eigenlijkIs dat heel anders dan het solo werk van Sylvian?
quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:19 schreef OProg het volgende:
Van Japan draaide (en draai) in The Thin Tin Drum altijd veel.
Ik had het al gezien.quote:
Hoe goed ook, ze missen De Stem.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:29 schreef OProg het volgende:
Steve Jansen / Richard Barbieri / Mick Karn hebben later ook nog dingen gemaakt natuurlijk. _ISM vind ik bijvoorbeeld een sterke plaat.
Niet voor niks vroeg Fripp in '91 Sylvian als zanger bij de zoveelste herstart van King Crimson. Sylvian bedankte voor de eer.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:34 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik vind dat Fripp écht de sfeer van Sylvian's song fantastisch kan neerzetten en uitbreiden.
Het is gewoon anders.quote:
Alleen een japanse laser-disc , nog steeds niet op dvd uit helaas.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:10 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Ik heb onlangs zeer gaaf beeldmateriaal gekregen van Sylvian samen met Fripp tijdens de damage tour. Alleen in Japan uitgebracht heb ik me laten vertellen. Of zijn er inmiddels ook dvd's van uit?
Enige "oficiele" DVD met werk van Sylvian is de DVD met clips van Anton Corbijn die destijds voor de eerste cd van Syvlian twee clips regiseerde. Op de DVD staat de clip van Red Guitar. Jammer genoeg niet The INk in the Well die ik wel op een zelf gebrande dvd heb staat.quote:Op dinsdag 8 november 2005 21:53 schreef fripper het volgende:
[..]
Alleen een japanse laser-disc , nog steeds niet op dvd uit helaas.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |