Linksonderin de taakbalk, die grote knop met 'start' er opquote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Ik heb dat bestand nu in system32 staan, maar ik heb geen idee waar de 'Start' button isIk krijg het bestand zelf niet geopend...
Het is de bedoeling dat je het in rustige omgeving doet zonder storende factoren... een beetje Fokken helpt dan niet echt mee natuurlijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:26 schreef ImTheBase het volgende:
Ik aan Trip3, zit nu op 25%Voel me een beetje lam
Je moet ook niet het 'officiële' bestand downloaden, maar die file waarnaar de TS linkt. Deze heeft al vele doses beschikbaar en hoeft ook niet geïnstalleerd te worden.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:13 schreef Apfelsaft het volgende:
Ik heb dat bestand nu in system32 staan, maar ik heb geen idee waar de 'Start' button isIk krijg het bestand zelf niet geopend...
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:35 schreef Rutger1983 het volgende:
ik ben nu met opium bezig, heb in ear plug op, zodat ik alleen dat kan horen...
Via je boxjes kan het ook niet... het MOET met oortelefoontjes/koptelefoon.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:52 schreef Rutger1983 het volgende:
nee, maar dan hoor ik het geluid optimaal zegmaar..
Hè jammer, ik was wel benieuwdquote:Op zondag 28 januari 2007 08:14 schreef Sebasser het volgende:
ah, kut.
die masochist zit niet in het zipje uit de OP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |