Gmail geven aan:quote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe komen mensen toch aan genoeg mailadressen voor al die kloons.
Volgens Xcuz_me welquote:
Anja en Dorine dramatisch, X6 leuk, Sharon goed als altijd, Richy verstaanbaar. In een notendop.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
Goed, gisteren niet gezien, video vergeten in te stellen.
Iemand die me kan vertellen wie er goed of slecht waren?
Sorry hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens Xcuz_me wel. Dat zei ze notabene toen ze naast jou zat
. Zij had er Sorry mee aangemaakt!
Dorine en Sharon staken er duidelijk bovenuit.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
Goed, gisteren niet gezien, video vergeten in te stellen.
Iemand die me kan vertellen wie er goed of slecht waren?
Dorinequote:Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dorine en Sharon staken er duidelijk bovenuit.
De rest presteerde ook aardig, maar die waren wat inwisselbaar.
Part of the addiction.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom ga ik toch weer kijken terwijl ik weet dat t pas vanaf 21.25 interessant is?
I know.quote:
tot hoelaat duurt dat dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eerst nogVrienden van Amstel live
![]()
![]()
Ilse de Lange.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eerst nogVrienden van Amstel live
![]()
![]()
Dolly Dots vroeger was leuk.... weet niet of ik het nou nog steeds leuk vindquote:Op zondag 28 januari 2007 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
DeDolly Dots
komen ook nog, dus nog minstens tot over 21.10 denk ik.
Dat sowiesoquote:Op zondag 28 januari 2007 21:01 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Interessanter dan het eerste half uur van de resultshow.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |