Laptop muis, maar eigk vond ik C. net ene beetje als Anja...quote:
Wapperig / / up / / and / / down / /quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef Mvnl het volgende:
Maar henk heeft wel n beetje gelijk.. ik hoorde Christian ook nogal kunstmatig van hoogte veranderen in z'n zang..
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
1. Sharon
2. X6
3. Anja
4. Richy
5. Christian
6. Dorine
Ik de beste.quote:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:30 schreef Cee het volgende:
Ik heb mezelf geconditioneerd om dat ge-emmer tussen de Henken gewoon uit te schakelen en daarvoor in de plaats een wat interessanter geluid in m'n hoofd te prenten. Het Meisje met de Prei of zoiets.
Oh zo... Ja, ik wou zeggen Christian en zijn ups and downs doen ofzo. Maar ik wou t een beetje snel doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef borisz het volgende:
niet eens een tt
Wat mij betreft niet. Ik vind Christian echt een mooie stem hebben. En als ik een meisje was geweest, zou ik hem volgens mij ook wel een klekker ding vinden. Dus volgens mij heeft hij de X factor ook.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Verrassend positief, die commentaren.
Mee eensch!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
1. Sharon
2. X6
3. Anja
4. Richy
5. Christian
6. Dorine
Ben het wel met dit lijstje mee eens, alleen vind ik er niemand echt uitspringen, misschien Anja omdat ze de beste zangeres is.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:30 schreef scanman01 het volgende:
1) Sharon
2) Anja
3) Christian
4) X6
5) Richy
6) Dorine
Positief? Jaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:30 schreef cinnamongirl het volgende:
Verrassend positief, die commentaren.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Sing off tussen Bonfire en Dorine... Dorine exit
Bonfirequote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Sing off tussen Bonfire en Dorine... Dorine exit
Lijkt me wel jah.... maar dorine zal wel weer door zijnquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:34 schreef buzzer het volgende:
Sing-off tussen Christian en Dorine
Dorine exit
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:35 schreef TheVulture het volgende:
Bonfire is ook zo'n kneus die net als Joël zijn zogenaamde bekendheid gebruikt om jonge wijven te neuken
als de jury mag kiezen gaat Dorine niet doorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Lijkt me wel jah.... maar dorine zal wel weer door zijn
nee dat weet ik ook wel.... maar Dorine zal wel door het nederlands publiek doorgaan.... ik denk dat nederland zo dom is... dat ze gewoon niet in de sing-off komtquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
als de jury mag kiezen gaat Dorine niet door
En wat vond je van Dorine?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef zwambtenaar het volgende:
X6 was dit keer echt bijzonder slecht. Jammer hoor.
Leg uit, ik ben benieuwd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:39 schreef zwambtenaar het volgende:
X6 was dit keer echt bijzonder slecht. Jammer hoor.
Jij en iets niet onder woorden kunnen brengen, verbaast me wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:45 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Kan het niet onder woorden brengen. Ik vind het gewoon 3x niets.
Nou ja goed, ik moet maar met de billen bloot. X6 was eigenlijk best wel heel erg goedquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:46 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Jij en iets niet onder woorden kunnen brengen, verbaast me wel.
het si een hele leuke jongen, maar zijn zang was vandaag echt onvoldoende... Qua performance scoort hij hoger, maar dat interesseert mij niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:43 schreef scanman01 het volgende:
Ik snap niet dat Christian zo veel tegenstanders heeft. Volgens mij is het gewoon een hele leuke jongen met een behoorlijk mooie stem. Wat raar dat er over hem zo verschillende wordt gedacht.
Sharon was zo goed vanavond, die komt echt niet in de sing-offquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:38 schreef scanman01 het volgende:
Als Anja vorge week in de sing off kan komen, kan dus iedereen in de singoff komen.
Dus morgen is weer alles te verwachten. Zelfs Sharon is niet zeker denk ik.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:47 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik moet maar met de billen bloot. X6 was eigenlijk best wel heel erg goed.
ik ben het echt een heel stuk met je eens op dit punt na..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:03 schreef Klaasvaker het volgende:Sharon was niet op haar best, maar altijd nog een van de besten. Het nummer leek haar gewoon niet zo te liggen.
Hmmm, Hind, de echte winnaar van Idols versie 1.0. Vorige keer kreeg ik trouwens wel tranen in mijn ogen van Sharon. Ik vind haar ook echt goed hoor. Misschien raak ik een beetje verwend.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:15 schreef buzzer het volgende:
ik ben het echt een heel stuk met je eens op dit punt na..
Het nummer gaf me echt kippenvel, en dat lukt er niet veel. De laatste die dat lukte was Hind
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
1. Sharon
2. X6
3. Anja
4. Richy
5. Christian
6. Dorine
klopt helemaalquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:58 schreef Lynx666 het volgende:
Sharon stoomt gewoon in 1x door naar de finale. Nogmaals, een slechte sharon is nog altijd een stuk beter dan een goeie andere.
Ik vond het op TV allemaal wel netjes uitgebalanceerd, qua geluid. Het beeld liet wat te wensen over:').quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik was erbij vanavond en ik moet zeggen dat het in de studio heel erg moeilijk volgen is of het zuiver is of (net) niet...het geluid daar is echt bar slecht. Bas die overal bovenuit bonkt, stem valt weg, enz... maar voor mijn gevoel was Dorien echt de slechtste van de avond, Christian verrassend goed en Anja wel goed maar een beetje over de top....
Kwam het ook zo over op tv?
Oh? Heb het verder nog niet teruggelezen maar was er commotie? (ff lezen hoor)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het op TV allemaal wel netjes uitgebalanceerd, qua geluid. Het beeld liet wat te wensen over:').
Dorine was inderdaad de slechtste, Anja was over de top, en daardoor minder goed dan normaal.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik was erbij vanavond en ik moet zeggen dat het in de studio heel erg moeilijk volgen is of het zuiver is of (net) niet...het geluid daar is echt bar slecht. Bas die overal bovenuit bonkt, stem valt weg, enz... maar voor mijn gevoel was Dorien echt de slechtste van de avond, Christian verrassend goed en Anja wel goed maar een beetje over de top....
Kwam het ook zo over op tv?
Oh, geen idee of het gepost is, maar ik vond het beeld vaak schokkering, er waren storende dingen in beeld (bijvoorbeeld tijdens het optreden van X6 zie je opeens achter iemand een meneertjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Oh? Heb het verder nog niet teruggelezen maar was er commotie? (ff lezen hoor)
Dat is inderdaad wel slordig, je ziet ze in de studio inderdaad snel wegrennen en door mekaar heen rennen, maar dat hoort dan niet in beeld te zijn. Ik vond de studiogrootte ook wel "tegenvallen" hoor! Ik dacht dat het heeel erg groot zou zijn, maar vond t meevallen. Wel leuke lichtshow enzo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, geen idee of het gepost is, maar ik vond het beeld vaak schokkering, er waren storende dingen in beeld (bijvoorbeeld tijdens het optreden van X6 zie je opeens achter iemand een meneertje), n bij het optreden van Sharon zie je rechtsonder in de hoek iets nog snel wegvluchten (camera of persoon)...
Datlag zeker niet aan jou, en zeker wel aan Wendyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lag het aan mij of was Wendy een stuk beter te pruimen vanavond?
Tot die conclusie zijn wij ook gekomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
c_a had het tegenovergesteldequote:Op zondag 28 januari 2007 00:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Qua geluid viel alleen op i/d studio dat bij X6 de geluidsband VEEL harder stond en we ze heel slecht hoorde.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vond het weer goed hoor! Alleen soms hoorde ik X6 harder dan de muziek
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
maar dit was veel te hard.... m.a.w. de muziek stond te zacht
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee dat bedoel ik niet.... ik vond dat de muziek TE zacht stond
Ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 00:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat lollig. Trouwens, als Henk nog 1 keer EHHH zegt ga ik hem slaan met de Meet.
Trek een willekeurig iemand van de straat en de kans is zeer groot dat die beter zingt dan Dorine.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:51 schreef maaike1987 het volgende:
Ik vond dorine ook heel slecht zingen vandaag...
Vergeet niet, het is het publiek dat haar erin heeft gestemd.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Trek een willekeurig iemand van de straat en de kans is zeer groot dat die beter zingt dan Dorine.
Het is schandalig dat zij bij de laatste 6 zit van X-factor. Doet de geloofwaardigheid van het programma heel weinig goeds.
Het gaat om de X-factor. En zang is in dat geval niet het enige waar het om draait. Het gaat erom dat de artiest plezier losmaakt bij de toeschouwer. Of dat nu door zang is, door dans of door het aantal rimpels en grijze haren.quote:Op zondag 28 januari 2007 01:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Trek een willekeurig iemand van de straat en de kans is zeer groot dat die beter zingt dan Dorine.
Het is schandalig dat zij bij de laatste 6 zit van X-factor. Doet de geloofwaardigheid van het programma heel weinig goeds.
Bij mij maakt ze zeker iets lost, maar dat is totaal niet positief. Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat er mensen zijn die op haar stemmen. Elke keer als haar optreden begint, vraag ik mezelf af waarom ik eigenlijk nog kijk. Als dat het niveau is.. echt een schande gewoon. De enige reden dat ze zo ver komt, is omdat ze een oude vrouw is en dat lijken mensen grappig en leuk te vinden. Als Dorine 30 was geweest, no way dat ze dan bij de laatste 10 gekomen was. Ik kan er gewoon niet tegen. Ze is geen nieuw ontdekt talent, alleen maar een oude vrouw die een hype in het programma is geworden en als karaoke zangeres zelfs nog matig wordt gevonden. Dit is wel mijn mening, maar toch denk ik dat velen dit niet kunnen ontkennen. Laat het nu maar eens stoppen dat zij elke week een nummer te verkracht met die vreselijke stem van haar en door al die gestoorde bellers door naar de volgende ronde gaat.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:14 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Het gaat om de X-factor. En zang is in dat geval niet het enige waar het om draait. Het gaat erom dat de artiest plezier losmaakt bij de toeschouwer. Of dat nu door zang is, door dans of door het aantal rimpels en grijze haren.
Ik begrijp je punt wel en ik denk ook dat je gelijk hebt. Maar het programma draait om de X-factor en dus moeten wij ons gaan bedenken wat de X-factor nu precies is. Marianne zei gisteren zonder twijfel dat Dorine de X-factor heeft, dus op basis daarvan zou je kunnen stellen dat het zeer terecht is, dat ze er nog in zit. De X-factor kan zich namelijk ook uiten door de leeftijd en inderdaad, dat mensen haar leuk vinden, juist omdat ze een oude vrouw is. Goed, ze zingt niet goed, maar welke zanger van tegenwoordig kan dan nog wel zonder computermanipulatie?quote:Op zondag 28 januari 2007 11:35 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij mij maakt ze zeker iets lost, maar dat is totaal niet positief. Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat er mensen zijn die op haar stemmen. Elke keer als haar optreden begint, vraag ik mezelf af waarom ik eigenlijk nog kijk. Als dat het niveau is.. echt een schande gewoon. De enige reden dat ze zo ver komt, is omdat ze een oude vrouw is en dat lijken mensen grappig en leuk te vinden. Als Dorine 30 was geweest, no way dat ze dan bij de laatste 10 gekomen was. Ik kan er gewoon niet tegen. Ze is geen nieuw ontdekt talent, alleen maar een oude vrouw die een hype in het programma is geworden en als karaoke zangeres zelfs nog matig wordt gevonden. Dit is wel mijn mening, maar toch denk ik dat velen dit niet kunnen ontkennen. Laat het nu maar eens stoppen dat zij elke week een nummer te verkracht met die vreselijke stem van haar en door al die gestoorde bellers door naar de volgende ronde gaat.Als dit idols weas geweest en er was nog zoiets als world idol, zou elk land ons vierkant uitlachen en zich afvragen wat dat mens hier doet.
Nee, ik ben geen fan.
Ach dan kunnen ze de volgende keer wel een heel bejaardentehuis erneer zetten... Was er in Nederland geen leeftijdsondergrens geweest, dan had er ook wel een kleuter bij gezeten.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:39 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Ik begrijp je punt wel en ik denk ook dat je gelijk hebt. Maar het programma draait om de X-factor en dus moeten wij ons gaan bedenken wat de X-factor nu precies is. Marianne zei gisteren zonder twijfel dat Dorine de X-factor heeft, dus op basis daarvan zou je kunnen stellen dat het zeer terecht is, dat ze er nog in zit. De X-factor kan zich namelijk ook uiten door de leeftijd en inderdaad, dat mensen haar leuk vinden, juist omdat ze een oude vrouw is. Goed, ze zingt niet goed, maar welke zanger van tegenwoordig kan dan nog wel zonder computermanipulatie?
Vals zingen en uit de maat zingen hoor ik eerlijk gezegd nietquote:Op zondag 28 januari 2007 13:24 schreef Stereotomy het volgende:
Jamaar Peter, ze zingt vals en uit de maat
Muziek is niet alleen muziek voelen, maar een beetje in de maat zingen en timing is ook wel wenselijk hoor.En het is niet dat Dorine dit 'expres' doet, ze heeft gewoon moeite met in de maat zingen.
Een heel stuk beter, ze schrok er zelf van, volgens mijquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik denk dat het die combinatie van kracht en kwetsbaarheid is.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Helemaal tegen de tendens hier in gaat mijn stem naar Dorine. Ik weet niet waarom, maar ze raakt me, zo simpel is het
Ik moet toegeven dat ik een keer op Harm heb gestemd, toen hij zijn tekst naar 2 regels vergat, en mompelend het nummer volbracht.quote:Op zondag 28 januari 2007 13:29 schreef Stereotomy het volgende:
Al stem jij natuurlijk ongeacht het programma op elke underdog![]()
http://www.rtl.nl/shows/x(...)wfavorietenummer.xmlquote:De keuze is meer dan ooit aan jou!
In Liveshow 7 zingen de kandidaten twee liedjes en één daarvan kies jij! Je bepaalt nu niet alleen wie door gaat/ gaan naar de volgende ronde, maar jij kan er ook voor zorgen dat jouw favoriet dat met jouw favoriete nummer doet.
Mail ons het nummer en natuurlijk de naam van de act voor wie je dat lied hebt uitgekozen. Wie weet hoor je jouw nummer op zaterdag 10 februari terug in de Liveshow. Zorg er voor dat jouw keus voor vrijdag 2 februari bij ons binnen is. Dat kan alleen per mail via xfactor@rtl.nl.
Natuurlijk is het belangrijk dat je een nummer kiest dat jouw favoriet ook goed kan zingen. Het helpt daarbij ook als het een enigszins bekend, maar ook origineel liedje is. Onthoud dat het geen nummer mag zijn dat al eerder tijdens X FACTOR gezongen is.
Stuur je email naar xfactor@rtl.nl en zorg ervoor dat jouw favoriete kandidaat in die Liveshow schittert met het nummer dat jij gekozen hebt!
Het was haar beste uitzending tot nu toe... ik denk dat ze vanavond niet in de gevarenzone zitquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Als Bonfire zich daar aan waagtquote:Op zondag 28 januari 2007 14:35 schreef m-materazzi het volgende:
Christian - Lightning crashes
Wat heeft Christian eigenlijk met een vreugdevuur te makenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Bonfire zich daar aan waagt![]()
![]()
Dat lied is veel te mooi om verneukt te worden door zo'n C-ster
Hinnik.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat heeft Christian eigenlijk met een vreugdevuur te maken.
Zo weinig? Dat dacht ik al.quote:
Mja, op den duur is het Bonfiregrapje wel wat uitgekauwd....quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 14:47 schreef Peter6000 het volgende:
Dorine: Fake plastic trees -- Radiohead.![]()
Ik heb Bohemian Rhapsody gestuurd voor X6quote:Op zondag 28 januari 2007 13:50 schreef SpecialGuest het volgende:
[afbeelding]
[..]
http://www.rtl.nl/shows/x(...)wfavorietenummer.xml
Een jazzie versie met dat "Here we are now, entertainers"quote:Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
Dorine - Smells like teen spirit
quote:Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
lijkt me helemaal geweldigquote:Op zondag 28 januari 2007 17:26 schreef Stereotomy het volgende:
Dorine wegsturen.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:30 schreef BVO het volgende:
Dorine of Anja gaat exit, lijkt me helder.
Wat zal de jury doen als die twee er samen instaan?
Henk barst in huilen uit, er komt geen zinnig woord meer uit. Marianne kiest Anja, Henkjan Dorine. Uiteindelijk sturen ze ze allebei maar de deur uit.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:30 schreef BVO het volgende:
Dorine of Anja gaat exit, lijkt me helder.
Wat zal de jury doen als die twee er samen instaan?
Tof!quote:Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanaf a.s. zaterdag gaan alle kandidaten weer 2 liedjes zingen trouwens.
Ik vrees dat HJ in dit geval Dorine eruit zal sturen.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:38 schreef BVO het volgende:
Anja vs. Dorine lijkt me interessant. Henk gaat voor Dorine exit denk ik. Marianne gaat voor Anja exit. Maar Henkjan.....? Ik denk dat dat aan Anja's uitvoering ligt. Die moet echt beter zijn om het te overleven dan denk ik. Of zal enkjan nu wel 'tactisch gaan stemmen'?
Mooi zoquote:Op zondag 28 januari 2007 19:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Vanaf a.s. zaterdag gaan alle kandidaten weer 2 liedjes zingen trouwens.
Als Lynx z'n account shredt geef ik jou de schuld hoor!quote:Op zondag 28 januari 2007 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
* Peter6000 stuurt nog een extra smsje voor Dorine
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
Goed punt inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2007 19:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Mooi zo
Nog meer redenen om te hopen dat Dorine er vanavond uitvliegt.
quote:Op zondag 28 januari 2007 19:46 schreef Peter6000 het volgende:
Probeer ik nog ff snel tot de 11111 posts te postenquote:Op zondag 28 januari 2007 19:48 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Als Lynx z'n account shredt geef ik jou de schuld hoor!![]()
DoorGaan ?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Probeer ik nog ff snel tot de 11111 posts te posten
Wie weet er nog een kutnick voor me?
Kutnick?quote:Op zondag 28 januari 2007 19:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Lynxx666.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:51 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Snel! Maak hem aanquote:Op zondag 28 januari 2007 19:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Geniaal
[afbeelding]
Hoe stoer enkut
is dít!
Bij de meeste providers krijg je wel een paar email-aliassen.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe komen mensen toch aan genoeg mailadressen voor al die kloons.
En 15 keer ja.quote:Op zondag 28 januari 2007 19:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Henk zegt sowieso 20x Eh in 5 minuten. Dat is een zekere factor vanavond.
En drukt 17 keer zijn bril weer terug op zijn neus.quote:
Gmail geven aan:quote:Op zondag 28 januari 2007 19:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Hoe komen mensen toch aan genoeg mailadressen voor al die kloons.
Volgens Xcuz_me welquote:
Anja en Dorine dramatisch, X6 leuk, Sharon goed als altijd, Richy verstaanbaar. In een notendop.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
Goed, gisteren niet gezien, video vergeten in te stellen.
Iemand die me kan vertellen wie er goed of slecht waren?
Sorry hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 20:42 schreef Svensational het volgende:
[..]
Volgens Xcuz_me wel. Dat zei ze notabene toen ze naast jou zat
. Zij had er Sorry mee aangemaakt!
Dorine en Sharon staken er duidelijk bovenuit.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:43 schreef Brighteyes het volgende:
Goed, gisteren niet gezien, video vergeten in te stellen.
Iemand die me kan vertellen wie er goed of slecht waren?
Dorinequote:Op zondag 28 januari 2007 20:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dorine en Sharon staken er duidelijk bovenuit.
De rest presteerde ook aardig, maar die waren wat inwisselbaar.
Part of the addiction.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Waarom ga ik toch weer kijken terwijl ik weet dat t pas vanaf 21.25 interessant is?
I know.quote:
tot hoelaat duurt dat dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eerst nogVrienden van Amstel live
![]()
![]()
Ilse de Lange.quote:Op zondag 28 januari 2007 20:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Eerst nogVrienden van Amstel live
![]()
![]()
Dolly Dots vroeger was leuk.... weet niet of ik het nou nog steeds leuk vindquote:Op zondag 28 januari 2007 21:00 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
DeDolly Dots
komen ook nog, dus nog minstens tot over 21.10 denk ik.
Dat sowiesoquote:Op zondag 28 januari 2007 21:01 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Dat dan weer wel. Interessanter dan het eerste half uur van de resultshow.![]()
Do-ri-ne.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:03 schreef Lotjeb het volgende:
Ik ben benieuwd.... laat het vanavond Anja's beurt zijn!
Je vindt Dorine leuker dan X6quote:Op zondag 28 januari 2007 21:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
De perfecte sing-off zou Dorine vs. X6 zijn, X6 exit.
Het hikt er al flink op los jaquote:Op zondag 28 januari 2007 21:04 schreef Svensational het volgende:
Nou, het forum zal zo wel weer down gaan.
Bang voor concurrentie.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vindt Dorine leuker dan X6?
Het lijkt wel of die elke dag groter wordtquote:Op zondag 28 januari 2007 21:05 schreef shiNinG_staR het volgende:
De neus van Anja is ook weer present.
Jaquote:Op zondag 28 januari 2007 21:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je vindt Dorine leuker dan X6?
Waarom, in hemelsnaamquote:
Tegenwoordig vaste prik tijdens X Factor op zondagquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef Lynx666 het volgende:
Waarom is Richy zo hot (aan het gegil te horen)?![]()
Ik snap het echt niet.
Ze ziet er leuk uitquote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En Wendy ziet er een stuk minder anorexia uit
Ik ook nietquote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik snap het echt niet.
Weet wat je bedoelt, dat had ik dus bij Melanie..quote:Op zondag 28 januari 2007 21:09 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, dorine doet me ook wel wat. Neigingen om een baksteen door mn tv te gooien.
Zoveel is ze me ook niet waardquote:Op zondag 28 januari 2007 21:09 schreef Lynx666 het volgende:
Ach, dorine doet me ook wel wat. Neigingen om een baksteen door mn tv te gooien.
een verschrikking is het....quote:
ik snap het ook echt niet.... maar ik ben ook geen breezahgirlquote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik snap het echt niet.
Komt door die parachute die ze aan heeft.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En Wendy ziet er een stuk minder anorexia uit
Gelukkig geen losse bakstenen in de buurt, das mn reddingquote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Zoveel is ze me ook niet waard
Ik bedoelde in haar gezicht.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Komt door die parachute die ze aan heeft.
Ah.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik bedoelde in haar gezicht.
Nou ik vind hem niet lelijk... Christian is lelijkerquote:Op zondag 28 januari 2007 21:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik snap het ook echt niet.... maar ik ben ook geen breezahgirl
Ik vind hem ook echt lelijk
Christian is een jankerdquote:Op zondag 28 januari 2007 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind hem niet lelijk... Christian is lelijker![]()
quote:Op zondag 28 januari 2007 21:12 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
M'n gaydar gaat steeds meer rinkelen bij Richy.
Wacht maar tot Dorine straks Richy verslaatquote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Gewoon, omdat X6 me niks doet. En Dorine wel.
ze zijn allebij even lelijkquote:Op zondag 28 januari 2007 21:12 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou ik vind hem niet lelijk... Christian is lelijker![]()
Ze verkiezen Dorine echt niet boven Richy hoorquote:Op zondag 28 januari 2007 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wacht maar tot Dorine straks Richy verslaatVind je haar dan nog steeds zo leuk
Ik vind Richy erg cutequote:Op zondag 28 januari 2007 21:08 schreef Lynx666 het volgende:
Ik snap het echt niet.
Het zou een schande zijn als Dorine de sing-off weer ontloopt.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ze verkiezen Dorine echt niet boven Richy hoor. Boven niemand denk ik, het wordt alleen spannend als Dorine niet in de sing-off belandt.
Precies.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef MissJ het volgende:
[..]
Ik vind Richy erg cuteen hij zingt gewoon heerlijk. Hij heeft gewoon iets, ik denk dat dat die X-factor is. Net als wat HJ zegt, hij is enorm charmant doordat hij zo dichtbij zichzelf blijft.
Het is een schande dat ze er uberhaupt nog bij is...quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Het zou een schande zijn als Dorine de sing-off weer ontloopt.
Dat zeker, het is nu genoeg geweest.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
True!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:16 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een schande dat ze er uberhaupt nog bij is...
het zou inderdaad belachelijk zijn!quote:Op zondag 28 januari 2007 21:15 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vind je haar nu eindelijk beter dan Tooske?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Heeft Wendy een stoomcursusje live-tv gevolgd? Ze is scherper dan ooit
ze komt in de buurtquote:Op zondag 28 januari 2007 21:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Vind je haar nu eindelijk beter dan Tooske?
'Ekssix' anyonequote:Op zondag 28 januari 2007 21:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Denk jij dat je hebt what it takes?
Waarom Nederlands en Engels door elkaar.... Klinkt voor geen meter.
Klinkt hip, en 100% engels en driekwart van de kijkers snapt er niks meer van.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:22 schreef alwaysthebest het volgende:
Denk jij dat je hebt what it takes?
Waarom Nederlands en Engels door elkaar...:'). Klinkt voor geen meter.
Ik weet weinig zinnigs te zeggen nu, knap dat er alweer zoveel gepost is.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:20 schreef shiNinG_staR het volgende:
Boeiend altijd, die eerste helft..
Ach, om de tijd te vermoorden...quote:
Spanning opvoeren he.quote:Op zondag 28 januari 2007 21:30 schreef TheVulture het volgende:
Pfff.. waarom moet dit toch allemaal zo lang duren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |