quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:47 schreef zwambtenaar het volgende:
[..]
Nou ja goed, ik moet maar met de billen bloot. X6 was eigenlijk best wel heel erg goed.
ik ben het echt een heel stuk met je eens op dit punt na..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:03 schreef Klaasvaker het volgende:Sharon was niet op haar best, maar altijd nog een van de besten. Het nummer leek haar gewoon niet zo te liggen.
Hmmm, Hind, de echte winnaar van Idols versie 1.0. Vorige keer kreeg ik trouwens wel tranen in mijn ogen van Sharon. Ik vind haar ook echt goed hoor. Misschien raak ik een beetje verwend.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:15 schreef buzzer het volgende:
ik ben het echt een heel stuk met je eens op dit punt na..
Het nummer gaf me echt kippenvel, en dat lukt er niet veel. De laatste die dat lukte was Hind
helemaal mee eensquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
1. Sharon
2. X6
3. Anja
4. Richy
5. Christian
6. Dorine
klopt helemaalquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:58 schreef Lynx666 het volgende:
Sharon stoomt gewoon in 1x door naar de finale. Nogmaals, een slechte sharon is nog altijd een stuk beter dan een goeie andere.
Ik vond het op TV allemaal wel netjes uitgebalanceerd, qua geluid. Het beeld liet wat te wensen over:').quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik was erbij vanavond en ik moet zeggen dat het in de studio heel erg moeilijk volgen is of het zuiver is of (net) niet...het geluid daar is echt bar slecht. Bas die overal bovenuit bonkt, stem valt weg, enz... maar voor mijn gevoel was Dorien echt de slechtste van de avond, Christian verrassend goed en Anja wel goed maar een beetje over de top....
Kwam het ook zo over op tv?
Oh? Heb het verder nog niet teruggelezen maar was er commotie? (ff lezen hoor)quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vond het op TV allemaal wel netjes uitgebalanceerd, qua geluid. Het beeld liet wat te wensen over:').
Dorine was inderdaad de slechtste, Anja was over de top, en daardoor minder goed dan normaal.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
Ik was erbij vanavond en ik moet zeggen dat het in de studio heel erg moeilijk volgen is of het zuiver is of (net) niet...het geluid daar is echt bar slecht. Bas die overal bovenuit bonkt, stem valt weg, enz... maar voor mijn gevoel was Dorien echt de slechtste van de avond, Christian verrassend goed en Anja wel goed maar een beetje over de top....
Kwam het ook zo over op tv?
Oh, geen idee of het gepost is, maar ik vond het beeld vaak schokkering, er waren storende dingen in beeld (bijvoorbeeld tijdens het optreden van X6 zie je opeens achter iemand een meneertjequote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:41 schreef KinkyGiraf het volgende:
[..]
Oh? Heb het verder nog niet teruggelezen maar was er commotie? (ff lezen hoor)
Dat is inderdaad wel slordig, je ziet ze in de studio inderdaad snel wegrennen en door mekaar heen rennen, maar dat hoort dan niet in beeld te zijn. Ik vond de studiogrootte ook wel "tegenvallen" hoor! Ik dacht dat het heeel erg groot zou zijn, maar vond t meevallen. Wel leuke lichtshow enzo.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, geen idee of het gepost is, maar ik vond het beeld vaak schokkering, er waren storende dingen in beeld (bijvoorbeeld tijdens het optreden van X6 zie je opeens achter iemand een meneertje), n bij het optreden van Sharon zie je rechtsonder in de hoek iets nog snel wegvluchten (camera of persoon)...
Datlag zeker niet aan jou, en zeker wel aan Wendyquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lag het aan mij of was Wendy een stuk beter te pruimen vanavond?
Tot die conclusie zijn wij ook gekomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Lag het aan mij of was Wendy een stuk beter te pruimen vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |