abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45738576
quote:
Op zaterdag 27 januari 2007 21:47 schreef zwambtenaar het volgende:

[..]

Nou ja goed, ik moet maar met de billen bloot. X6 was eigenlijk best wel heel erg goed .
That's all folks!
pi_45738592
Sharon stoomt gewoon in 1x door naar de finale. Nogmaals, een slechte sharon is nog altijd een stuk beter dan een goeie andere.
pi_45738725
1. Sharon
2. X6
3. Richie, Christian, Anja
6. Dorine

X6 was echt goed dit keer, maar ja Sharon is gewoon een status aparte.

Richie, Christian en Anja klonken allemaal vals hier en daar en hadden performance problemen
Dorine is gewoon echt de zwakste schakel
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_45738745
Ik ben bang dat de negativiteit van Henk Temming eens door Anja moet worden betaald. Henk-Jan is veel handiger in PR en maakt ook op tactische wijze opmerkingen die zeer stemmingmakend zijn tegen zijn tegenkandidaten. Helaas kan HT zelden de spijker op zijn kop slaan. Misschien is HJS ook een betere coach.

Als ik voor mezelf de avond samenvat

• Anja was technisch goed, maar had wat soberder mogen zingen. Ze kan het wel, maar liet zich te veel gaan.
  • Sharon was niet op haar best, maar altijd nog een van de besten. Het nummer leek haar gewoon niet zo te liggen.
  • Dorien had wat mij betreft haar slechtste optreden. Jammer. sing-off + exit + door naar Pierre Cartner.
  • Richy was OK, maar mist toch nog steeds een 2e versnelling. Bij Kiss From A Rose begon het erop te lijken.
  • Christiaan kan niet terug naar de 1e versnelling en zingt alles even hard. Hij kan gewoon (nog) niet ingetogen zingen. Daarom was ie vorige week met dat Thin Lizzy nummer veel beter dan vandaag. sing-off en blijven.
  • X6 (wat raar trouwens om de letter Engels uit te spreken en het cijfer Nederlands) heb ik niets mee. Sympatieke act, maar het doet me niets.

Mijn favorieten zijn ongewijzigd Sharon en Anja. Wat mij betreft de finalekandidaten.
  • pi_45738992
    Alhoewel ik niet vaak kijk, valt me de zang niet mee. De enigen die beter dan gemiddeld kunnen zingen, zijn Sharon en Anja. Het klopte vandaag wel dat Anja heel goed kan zingen, maar dat het niet erg persoonlijk was. Terwijl bij dit nummer dat er juist vanaf moet druipen.
    Winnaar Peter Niemeyer-award 2006
    Op woensdag 7 maart 2007 01:24 schreef TerroRobbie het volgende:
    Ga je ook nog eens nuttigs melden? :{
      zaterdag 27 januari 2007 @ 22:15:55 #81
    1129 buzzer
    Jeu de buzzer
    pi_45739080
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 22:03 schreef Klaasvaker het volgende:

• Sharon was niet op haar best, maar altijd nog een van de besten. Het nummer leek haar gewoon niet zo te liggen.
  • ik ben het echt een heel stuk met je eens op dit punt na..
    Het nummer gaf me echt kippenvel, en dat lukt er niet veel. De laatste die dat lukte was Hind
    Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
    pi_45740080
    Sing-off Anja en Dorine
    Zal die Temming van zweten, wat een onaangename vent zeg.
    pi_45740107
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 22:15 schreef buzzer het volgende:

ik ben het echt een heel stuk met je eens op dit punt na..
    Het nummer gaf me echt kippenvel, en dat lukt er niet veel. De laatste die dat lukte was Hind
    Hmmm, Hind, de echte winnaar van Idols versie 1.0. Vorige keer kreeg ik trouwens wel tranen in mijn ogen van Sharon. Ik vind haar ook echt goed hoor. Misschien raak ik een beetje verwend.
    pi_45740223
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 21:29 schreef charmed_angel het volgende:
    1. Sharon
    2. X6
    3. Anja

4. Richy
    5. Christian
    6. Dorine
    helemaal mee eens
    -I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
    -The hardest thing in this world, is to live in it-
    pi_45740295
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 21:58 schreef Lynx666 het volgende:
    Sharon stoomt gewoon in 1x door naar de finale. Nogmaals, een slechte sharon is nog altijd een stuk beter dan een goeie andere.
    klopt helemaal
    -I don't wanna wake up one day and find that I let all these years go by...wasted-
    pi_45742207
    Ik was erbij vanavond en ik moet zeggen dat het in de studio heel erg moeilijk volgen is of het zuiver is of (net) niet...het geluid daar is echt bar slecht. Bas die overal bovenuit bonkt, stem valt weg, enz... maar voor mijn gevoel was Dorien echt de slechtste van de avond, Christian verrassend goed en Anja wel goed maar een beetje over de top....

Kwam het ook zo over op tv?
    MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
    EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
    EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
    ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
      zaterdag 27 januari 2007 @ 23:40:41 #87
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_45742306
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 23:39 schreef KinkyGiraf het volgende:
    Ik was erbij vanavond en ik moet zeggen dat het in de studio heel erg moeilijk volgen is of het zuiver is of (net) niet...het geluid daar is echt bar slecht. Bas die overal bovenuit bonkt, stem valt weg, enz... maar voor mijn gevoel was Dorien echt de slechtste van de avond, Christian verrassend goed en Anja wel goed maar een beetje over de top....

Ik vond het op TV allemaal wel netjes uitgebalanceerd, qua geluid. Het beeld liet wat te wensen over:').
    Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_45742403
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 23:40 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ik vond het op TV allemaal wel netjes uitgebalanceerd, qua geluid. Het beeld liet wat te wensen over:').
    Oh? Heb het verder nog niet teruggelezen maar was er commotie? (ff lezen hoor)
    EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
    pi_45742462
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 23:39 schreef KinkyGiraf het volgende:

Dorine was inderdaad de slechtste, Anja was over de top, en daardoor minder goed dan normaal.

Maar Christian zou ik niet verrassend goed willen noemen...dit vond ik juist een van zijn minste optredens tot nu toe
      zaterdag 27 januari 2007 @ 23:43:29 #90
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_45742541
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 23:41 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

Oh? Heb het verder nog niet teruggelezen maar was er commotie? (ff lezen hoor)
    Oh, geen idee of het gepost is, maar ik vond het beeld vaak schokkering, er waren storende dingen in beeld (bijvoorbeeld tijdens het optreden van X6 zie je opeens achter iemand een meneertje ), n bij het optreden van Sharon zie je rechtsonder in de hoek iets nog snel wegvluchten (camera of persoon)...
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_45742715
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 23:43 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Oh, geen idee of het gepost is, maar ik vond het beeld vaak schokkering, er waren storende dingen in beeld (bijvoorbeeld tijdens het optreden van X6 zie je opeens achter iemand een meneertje ), n bij het optreden van Sharon zie je rechtsonder in de hoek iets nog snel wegvluchten (camera of persoon)...
    Dat is inderdaad wel slordig, je ziet ze in de studio inderdaad snel wegrennen en door mekaar heen rennen, maar dat hoort dan niet in beeld te zijn. Ik vond de studiogrootte ook wel "tegenvallen" hoor! Ik dacht dat het heeel erg groot zou zijn, maar vond t meevallen. Wel leuke lichtshow enzo.
    pi_45742759
    En oh ja: je hoorde Wendy op het laatst nog zeggen: "Wees er snel bij voor de kaarten!"blablabla... Nou, ze gaven vandaag dus 250 gratis kaarten voor morgen weg, omdat anders de studio niet vol zit
    pi_45742851
    was weer genieten vandaag, hopenlijk morgen weer
    sharon! en anja!
    pi_45742957
    Ik vond dorine ook heel slecht zingen vandaag...
    Sharon was weer geweldig, ze is echt gewoon goed.

Wat mij betreft van Dorine eruit.
    Samen met Anja in de Sing off
      zaterdag 27 januari 2007 @ 23:59:48 #95
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_45743298
    Lag het aan mij of was Wendy een stuk beter te pruimen vanavond?
    You know when you close your eyes and wish for something?
    Well, God's the person that is ignoring you.
      zondag 28 januari 2007 @ 00:00:24 #96
    85235 Tha_Erik
    Erik Jezus Klaas.
    pi_45743322
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Datlag zeker niet aan jou, en zeker wel aan Wendy .
    Hoogachtend,
    Erik.
    pi_45743340
    quote:
    Op zaterdag 27 januari 2007 23:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Tot die conclusie zijn wij ook gekomen. .
      zondag 28 januari 2007 @ 00:00:57 #98
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_45743347
    Qua geluid viel alleen op i/d studio dat bij X6 de geluidsband VEEL harder stond en we ze heel slecht hoorde.
      zondag 28 januari 2007 @ 00:07:00 #99
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_45743581
    Trouwens: De jury blijft op zondag de afvaller kiezen totdat er 3 kandidaten over zijn.
    pi_45743640
    1. Sharon (erg goed!)

2. Dorine (mooie performance, ondanks de slechte eerste helft!)
    3. X6 (niets bijzonders, gewoon aardig!)
    4. Richy (saaie vertoning)

5. Christiaan (van hoog naar laag en weer terug, totaal geen eenheid dat nummer)

6. Anja (mijn god, dat was Mariah Carey samen met Whitney Houston in het kwadraat... kan dat mens zich eens in gaan leven in plaats van toonladders te zingen!)
    Nothing takes the past away like the future!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')