Ik zag iemand bij de bushalte, met grijs haar, en ik had haar bijna aangesproken om te vragen of ze soms Dorine was.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:06 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Inderdaad, het ik-vind-oude-omaatjes-in-X Factor-schattig
Mijn idee... Ik kende het nummer al helemaal niet.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:07 schreef Natalie het volgende:
Oef... wat laag... Wat zet ze laag in, zeg
gaat wel wat sneller dan normaal jah...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:07 schreef alwaysthebest het volgende:
Anja wat doe je? Het ging al een paar keer mis. En het gaat snel.
idd. Te triest voor woorden eigenlijk, maar zo waar.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ik al zei... NL houdt daarvan... een stuntelende John de Wolf of Joris Lutz bij DWTS, een nietzingende bejaarde in X-factor of een nieuwslezer die niet kan schaatsen.. we stemmen er massaal op... underdogs
Klopt. Ik zei het ook al eerder ergens op dit forum: het is iets Nederlands, stemmen voor de underdog. 'Omdat het zo zielig is anders, en ze deed toch d'r best?'quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat ik al zei... NL houdt daarvan... een stuntelende John de Wolf of Joris Lutz bij DWTS, een nietzingende bejaarde in X-factor of een nieuwslezer die niet kan schaatsen.. we stemmen er massaal op... underdogs
En maar weer zachterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:08 schreef Fir3fly het volgende:
Oh wacht, is Anja bezig?
* Fir3fly zet het geluid wat harder.
Wel wat beter, Maar "To you" moet beter... dat moet anders...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |