De kijkcijfers, en de sms inkomsten.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
welk succes![]()
Of willen ze wat meer geld op halen? (smsjes)
En daarom is Idols wel leuk... en daarom hadden de meesten de live-shows niet eens gehaaldquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:21 schreef Fir3fly het volgende:
Wat ik me net bedenk, als dit soort optredens bij Idols werden gedaan, werden de kandidaten echt de grond in gestampt.
ik denk meerdere liedjesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:22 schreef golfer het volgende:
Hoeveel reclame gaan ze er de komende weken tegenaan gooien als er nog minder zingende kandidaten overblijven, of gaan de kandidaten dat meerdere liedjes zingen?
Niet minder dan Dorine in ieder geval. Richy was wel beter.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:21 schreef Delichris het volgende:
[..]
Even serieus? Je vind Richy en Dorine vanavond beter, of over alle optredens en wat je hebt gezien van ze? Anja doet het vandaag in mijn ogen echt niet minder dan Dorine en Richy.
Ik las ergens anders dit:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Dus dit is helemaal veranderd dus![]()
[..]
Of loop ik nu achter?quote:FINALE XFACTOR VERSCHOVEN NAAR 24 Februari 2007!
Op 24 februari is de finale van XFactor en de Uitslag van XFactor is er op DEZELFDE avond om 22:30, na Lotto Weekend Miljonairs!
Ik zou 2 en 3 omdraaien, maar verder eensch.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:21 schreef scanman01 het volgende:
Tot nu toe:
1) Sharon (beter dan het orgineel)
2) Anja (klasse stem, maar zonder gevoel)
3) X6 (redelijk, maar niets meer)
4) Richy (ik blijf het niets vinden)
5) Dorine (geen woorden meer aan vuil maken)
Als het goed is zingt elke act vanaf volgende week twee nummers.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:22 schreef golfer het volgende:
Hoeveel reclame gaan ze er de komende weken tegenaan gooien als er nog minder zingende kandidaten overblijven, of gaan de kandidaten dat meerdere liedjes zingen?
Nee, dat is zoals het nu isquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:23 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
Ik las ergens anders dit:
[..]
Of loop ik nu achter?
Straks 2 nummers per persoon, de reclameblokken zullen ze weinig aan wijzingen...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:22 schreef golfer het volgende:
Jep. Maar het mag wel wat pittiger.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:25 schreef Natalie het volgende:
Begin ging te hoog en vals, maar vind 'm nu wel goed
dat si stoer en geilquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Waarom gaat Christian altijd zo vreemd staan?.
[flauw]quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
Als ze Anky van Grunsven op hem zetten wel jaquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, ik vind wel dat hier echt een ster staat.
Zijn luier zit te strak.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:25 schreef alwaysthebest het volgende:
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[flauw]
Om het evenwicht te zoeken ivm zn neus
[/flauw]
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
[flauw]
Om het evenwicht te zoeken ivm zn neus
[/flauw]
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:25 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, ik vind wel dat hier echt een ster staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |