Maar ik rook niet...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:14 schreef Djarum het volgende:
[..]
in gehuchten hebben ze vaak betere wiet!!![]()
ah, dan wil ik er ook in hoor!!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
Mag de volgende TT met "Met Broekpaling als passief meerokert"?
Heb ik ook een keer een titel meegemaakt op die van Q_B na.![]()
neenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
ah, je kan het ook alleen verbouwen en er winst op maken toch?quote:
Ga een beetje je eigen naam topic vragenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:14 schreef Broekpaling het volgende:
Tja, ruimte genoeg in zo'n boerengehucht niet?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:15 schreef Djarum het volgende:
[..]
ah, je kan het ook alleen verbouwen en er winst op maken toch?![]()
Dikke pwn.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
! CRC failed in CIDADE_DE_DEUS.ISO. The file is corrupt
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part035.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part037.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part039.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part041.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part042.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part045.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part046.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part047.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part050.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part055.rar: Unexpected end of archive
Ja, godver
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:15 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ga een beetje je eigen naam topic vragen
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part035.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part037.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part039.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part041.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part042.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part045.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part046.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part047.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part050.rar: Unexpected end of archive
! R:usenetdownloadalt.binaries.dvdCidade de Deus.part055.rar: Unexpected end of archive
Ja, godver
why?quote:
alstuquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:17 schreef Zeurberus het volgende:
Kan iemand ff een sigaret aangeven?
Kom voorlopig het hoekje niet uit namelijk
Ik rook niet, sorry, ik sta er alleen bij.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:17 schreef Zeurberus het volgende:
Par bestandjesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:16 schreef Sebasser het volgende:
Ja, godver
Misschien als ik winrar van tevoren vertel dat die bestanden corrupt zijn dat ie dan "expected end of archive" zegtquote:
Bwheheh, ga jij je maar diep schamen iddquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:17 schreef Zeurberus het volgende:
met een vuurtje?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:17 schreef Zeurberus het volgende:
Geen klacht als, "nu geef ik gvd zoveel cent weg, weet je wat me dat op ene jaarbasis kost?"?quote:
neh, ik ben altijd heel vrijgevig..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:18 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Geen klacht als, "nu geef ik gvd zoveel cent weg, weet je wat me dat op ene jaarbasis kost?"?![]()
PIOVANquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef Piovan het volgende:
QUEEN_BEE
Heb ik al genuttigd!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef Djarum het volgende:
[..]
neh, ik ben altijd heel vrijgevig..
je mag zelfs een biertje van me pakken.. moet je wel ff een paar posts terugkijken..![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:20 schreef Sebasser het volgende:
ik heb ook 40DAYS40NIGHTS.part001.rar
Heuy Pi, jij ook hier?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef Piovan het volgende:
QUEEN_BEE
Dat heeft dinges al gedaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:19 schreef Djarum het volgende:
[..]
neh, ik ben altijd heel vrijgevig..
je mag zelfs een biertje van me pakken.. moet je wel ff een paar posts terugkijken..![]()
Iedereen zal voor jou beginnen met roken okay?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Kennelijk.
Rookt 'ie?
Ik wil de enige niet rokert zijn hier!![]()
Moet dat niet met een "v"?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Beter, dan blijf ik de passiefe van de groep!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |