Rennen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat wil ik met mijn eigen ogen bekijken
Stuur via msn je adres maar, de trein vertrekt over een 15 minuten dacht ik.
man.. mn F5 is nog nooit zo vaak gebruikt!quote:
Okayquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:45 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dat wil ik met mijn eigen ogen bekijken
Stuur via msn je adres maar, de trein vertrekt over een 15 minuten dacht ik.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:46 schreef Djarum het volgende:
[..]
man.. mn F5 is nog nooit zo vaak gebruikt!![]()
Hier geen kut.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Okay
Hey, kut. MSN ligt er ineens uit bij mij
je bent gewoon online hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:46 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Okay
Hey, kut. MSN ligt er ineens uit bij mij
balen is dat he....quote:
Niet meteen inderdaad...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef Djarum het volgende:
haha.. je kan ook gewoon een spoiler tag maken hiero Q_B!..
dan ziet niet iedereen hem gelijk!
Ik zamel wel het geld in...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef Zeurberus het volgende:
Ik stel voor dat iedere jarige in dit topic een slof krijgt van zijn/haar favo merk van ons.
Ja puik ideequote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef Zeurberus het volgende:
Ik stel voor dat iedere jarige in dit topic een slof krijgt van zijn/haar favo merk van ons.
mits we op haar suprise party mogen komenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef Zeurberus het volgende:
kkssrrrrwwwggg...rij net een tunnel in...gkkkrrrkksksskskskkksquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:48 schreef Sebasser het volgende:
"Kayleigh - Forgive me Father, for I have sinned zegt:
De lijn is slecht, wat typ je?![]()
"
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:48 schreef Sebasser het volgende:
"Kayleigh - Forgive me Father, for I have sinned zegt:
De lijn is slecht, wat typ je?![]()
"
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:48 schreef Djarum het volgende:
[..]
kkssrrrrwwwggg...rij net een tunnel in...gkkkrrrkksksskskskkks
Lijkt me wel tof omdat zo op msn te doenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:48 schreef Djarum het volgende:
[..]
kkssrrrrwwwggg...rij net een tunnel in...gkkkrrrkksksskskskkks
Dan ben je echt ver heen..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Lijkt me wel tof omdat zo op msn te doen
Hoe fucking vaag
DAt wilde ik dus eerst gebruikenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe fucking vaag
maar dan wel handsfree msnnen he!.. anders komt ome agent weer op je raampje kloppen...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Hoe fucking vaag
Geen probleem voor mij.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:48 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja puik ideeEn na mijn verjaardag stoppen we daarmee
![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:50 schreef Djarum het volgende:
[..]
maar dan wel handsfree msnnen he!.. anders komt ome agent weer op je raampje kloppen...![]()
Meer het punt dat ik niet rook, ben de passief meedoende in deze topicreeks.quote:
ik wil je best iets geven hoor.. maar dat mag vast niet van je vriendje..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Als jullie mij niets geven krijg ik niets
Dat weet ikquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meer het punt dat ik niet rook, ben de passief meedoende in deze topicreeks.![]()
dat is net zo vaag alsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Als je het niet viert dan hoor je ook niets te krijgen!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Is that the part where Im supposed to say...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef Djarum het volgende:
[..]
ik wil je best iets geven hoor.. maar dat mag vast niet van je vriendje..![]()
als jij passief bent.. wat zijn wij dan?..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Meer het punt dat ik niet rook, ben de passief meedoende in deze topicreeks.![]()
En drinken en smsen is ook niet zo geweldig.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:51 schreef Zeurberus het volgende:
wat een onderwerp weer
Wat dan wel weer klopt is dat je niet moet drinken en msnnen
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is that the part where Im supposed to say...
yup...quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:52 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Is that the part where Im supposed to say...
Ja jeuh.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:52 schreef Djarum het volgende:
[..]
als jij passief bent.. wat zijn wij dan?..![]()
nog maar een biertje dan?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:52 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Als je het niet viert dan hoor je ook niets te krijgen!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |