quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:37 schreef Morpheus2002 het volgende:Net terug uit Ahoy!
![]()
GENIAAL!
![]()
Het beste concert waar ik ooit ben geweest. Bryan was perfect bij stem, goed geluid en een wervelende show!
![]()
Alle bekende nummers en een aantal nieuwe kwamen voorbij;lhet was 1 groot feest! Heel mooi om te zien hoe hij de fans op het Podium haalt en er dan allerlei geintjes mee uithaalt, prachtig!
![]()
Helemaal mee eens
![]()
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:33 schreef Geartsjuh het volgende:Wat een concert! Echt helemaal geweldig! Eindelijk heb ik dan eens Bryan Adams live mogen meemaken en dat was gelijk een superervaring
![]()
. Hij was inderdaad goed bij stem en hij gaf een mooie en toffe show weg. Ik vond de sfeer in het stadion ook echt super. Ik ga de volgende keer weer
![]()
.
Het laatste nummer na Straight From the Heart was All For Love
![]()
.
Dát was het ja. Was alweer vergeten welke eerste en laatste waren
![]()
alles heeft zo'n indruk gemaakt!
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 00:46 schreef Morpheus2002 het volgende:Ik heb alleen geen T-shirt kunnen kopen omdat ik te weinig contact geld bij had. Op zijn site zie ik ze (nog) niet staan. Iemand een idee waar ik ze wel kan kopen?
Zat te twijfelen of ik het zou doen, uiteindelijk niet gedaan. was toch wel erg duur, vond ik
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:35 schreef Geartsjuh het volgende:[..]
Hier sluit ik me bij aan
![]()
.
Overigens wel diep respect voor Bryan: 2,5 uur achter elkaar spelen, en hoe
![]()
.
Zoals beloofd. Méér dan zijn woord gehouden, prachtig er kwam geen eind aan
![]()
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 11:41 schreef Morpheus2002 het volgende:Ik post nog wel foto's. Geen geweldige kwaliteit van tis van een telefooncamera.
Moment met Willemijn was ook prachtig en ze deed het echt goed! Heel die familie mocht na het concert backstage!
![]()
Ze kregen toch alleen "t-shirts and whatever the hell else they sell back there"? Ze mocht niet backstage hoor
quote:
Op dinsdag 12 juni 2007 21:12 schreef Bronson het volgende:Volgens het AD heeft hij welgeteld 27 nummers gezongen. Hij heeft inderdaad veel nummers gedaan, maar dat het er zoveel waren..
Echt
![]()
wow