Dat wordt dan oorlog tussen Brian en Huub...............quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:10 schreef Sonique het volgende:
Huub en Nena gaat sexen....
Dat is wat ik denk...
Is idd vervelend maar helaas geen mod aanwezigquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:11 schreef ron1970 het volgende:
Kan iemand even de topics samen voegen probeer er nu 2 tegelijk te lezen
Ah ik vroeg me al af waar hij was.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:10 schreef SIRA het volgende:
haha, en Bart haalt nog maar 's de afwasmachine leeg
ik heb denk teveel bart gehoordquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je wilt er niet mee geassocieerd worden?
Grappig. Vanwege de muziek wil ik eigenlijk het geluid zo snel mogelijk uit.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:08 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Relaxe muziek, ik hou de streams nog ff aan.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grappig. Vanwege de muziek wil ik eigenlijk het geluid zo snel mogelijk uit.
dan blijf ik hier maar hangenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:11 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is idd vervelend maar helaas geen mod aanwezig
Hij noemde Nena net kleine sloerie tegen NL.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:11 schreef ruby het volgende:
Op één of andere manier denk ik dat Brian uit z'n plaat gaat vanavond.
Dat is duidelijk een Brian uitspraak idd.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:12 schreef Wireless het volgende:
Jaja, onze poet...
"In een discotheek zou ik zo makkelijk zo'n kleine sloerie kunnen neuken"
En ik krijg juist onwijs veel zin om zwaar op stap te gaanquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Grappig. Vanwege de muziek wil ik eigenlijk het geluid zo snel mogelijk uit.
ja en dan gaat die pokke brian ook nog eens draaien ................................wat een herriequote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:09 schreef ruby het volgende:
Wat zit Huub nou allemaal te blaten? Die muziek staat een beetje hard.![]()
Nena begon anders zelf mee ..... voor de rest heb je gelijkquote:Op zaterdag 27 januari 2007 23:07 schreef ruby het volgende:
Hopelijk trapt Nena er niet in. Je kan hier toch niet opgewonden van raken als die stekelvarken in je nek zit te hijgen met z'n goedkope 06-praat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |