Ja, onenigheid met de technisch manager.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:46 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Vanenburg toch ontslagen??
Nee, ik moest eigenlijk meteen weg, wilde nog even kijken. Heen en weer naar Purmerend geweest, nu net thuis. Althans in Deventer.quote:Op zondag 18 februari 2007 00:51 schreef Gollemrulez het volgende:
Klopt.
Off-topic: maar je kon de pot vanmiddag niet aanzien?
Ongelooflijk na dit resultaat. Hij mag van mij Snoei wel vervangen of als assistent komen bij Go Ahead!quote:Op zondag 18 februari 2007 00:55 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja, onenigheid met de technisch manager.
Dat was vanmiddag echt onmogelijk. Geloof me ik was de slechtste man van het veld.quote:
Nou, ik ben nog niet overtuigd van z'n kunnen. Al kon hij dat bij HS amper laten zien. Bij GAE hoef ik hem gevoelsmatig niet te zien.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ongelooflijk na dit resultaat. Hij mag van mij Snoei wel vervangen of als assistent komen bij Go Ahead!
Vanenburg = verzorgd voetbal. De grote vraag is: kan hij het ook overbrengen? Eerst maar gewoon techniektrainer of zo dan..
Vanenburg was in zijn tijd als speler al mijn held. Maar om Snoei als trainer te vervangen? Nee. Ik was vanmorgen bij de training en zag daar hoe goed Snoei in de groep ligt. Het is een heel hecht team en mede te danken aan Mike.quote:Op zondag 18 februari 2007 01:00 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ongelooflijk na dit resultaat. Hij mag van mij Snoei wel vervangen of als assistent komen bij Go Ahead!
Vanenburg = verzorgd voetbal. De grote vraag is: kan hij het ook overbrengen? Eerst maar gewoon techniektrainer of zo dan..
Sluit ik me dan toch bij aan. Snoei heeft blijkbaar het licht gezien of past goed bij Go Ahead.quote:Op zondag 18 februari 2007 04:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Vanenburg was in zijn tijd als speler al mijn held. Maar om Snoei als trainer te vervangen? Nee. Ik was vanmorgen bij de training en zag daar hoe goed Snoei in de groep ligt. Het is een heel hecht team en mede te danken aan Mike.
Boerebach én Vanenburg als assistenten lijkt mij wel super!![]()
In het begin had ik geen hoge pet van Snoei op. Maar nu ik het allemaal van wat dichterbij meemaak, zie ik gewoon dat hij een positieve invloed op de groep heeft en het tot een hecht collectief heeft gesmeed.quote:Op zondag 18 februari 2007 10:36 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Sluit ik me dan toch bij aan. Snoei heeft blijkbaar het licht gezien of past goed bij Go Ahead.
Lijkt me dat ze die beter in de Horst kunnen spelenquote:(Gerucht) GA Eagles in Terwolde tegen Ajax
Het gerucht gaat al een tijdje rond, en we willen hem jullie toch niet onthouden nu hij ook op het forum staat. Op zaterdag 21 july gaat GA Eagles tegen Ajax oefenen in Terwolde.
Verdere informatie hebben we over dit bericht nog niet, maar waar rook is is vuur!
18 Feb 2007 door De Redactie
En dan pikken ze er weer een speler uit zeker.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:11 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geen AZ dit jaar? Jammer.
Wie zou dat kunnen zijn dan?quote:Op maandag 19 februari 2007 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan pikken ze er weer een speler uit zeker.
Voor voetballiefhebbers niet hoor. Het was mooi om de afgelopen jaar de opbouw van AZ te zien, ook al deden ze niet altijd heel erg hun best. Herinner me bij voorbeeld een geniale Medunjanin.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:13 schreef Erasmusch het volgende:
Ajax lijkt me interessanter
Ja, de Zeeuw speelde die wedstrijd heel goed als laatste man.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
En dan pikken ze er weer een speler uit zeker.
Trekt veel meer supporters natuurlijk.quote:Op maandag 19 februari 2007 17:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voor voetballiefhebbers niet hoor. Het was mooi om de afgelopen jaar de opbouw van AZ te zien, ook al deden ze niet altijd heel erg hun best. Herinner me bij voorbeeld een geniale Medunjanin.
Ajax is leuk omdat Ten Cate en Spijkerman er zitten en voor de kinderen is het leuk dat Huntelaar, Babel en Sneijder er zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |