Nee ook niet. Hintje, het heeft niks met een varend schip te makenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:11 schreef erkel het volgende:
De vervanging van de complete bemanning als het schip in de haven heeft aangelegd?
Editten was ff noodzaak omdat Fox echt een mosterd na de maaltijd post was..quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:10 schreef Hi_flyer het volgende:
Consigliere, het is niet toegestaan een antwoord te editten (en opzoeken)! Zie OP
voortaan gewoon laten staan, want nu lijkt het alsof je eerder antwoordde dan ik, en stel dat we hetzelfde antwoord hadden gegeven, had jij de punten gehad.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef Consigliere het volgende:
[..]
Editten was ff noodzaak omdat Fox echt een mosterd na de maaltijd post was..
Ik doelde er niet op dat je dingen opzocht, sorry, maar wel dat je VOC als antwoord editte, nadat iemand anders al een kielhaalantwoord gegeven had. Dat kan verkeerd opgevat worden, schnappie?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef Consigliere het volgende:
[..]
maar opzoeken doe ik niet vriend, dat is echt te kansloos en flauw .. daarbij mijn algemene kennis is best groot, dus hoeft ook niet..
Maargoed, ik zei --> Vanuit VOC kringen..
Je dat mag dus niet...Moet gewoon in een nieuwe post. Als je gaat editten weet niemand wie er nou eerder was.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:12 schreef Consigliere het volgende:
[..]
maar opzoeken doe ik niet vriend, dat is echt te kansloos en flauw .. daarbij mijn algemene kennis is best groot, dus hoeft ook niet..
Maargoed, ik zei --> Vanuit VOC kringen..
Warmerquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:31 schreef Steincity87 het volgende:
Heeft het iets met geloof te maken? Weet geen details..maar meen dat het daar vandaan kwam..
Dat schip inderdaad ja.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:36 schreef DiviFilius het volgende:
schip als in gedeelte van een kerk ?
Nee. Hintje: De biecht had er alles en niks mee te makenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:37 schreef Attitude het volgende:
Dat je biecht afgenomen is, dat je dat een nieuwe strat kan maken?
ja heerlijke hintquote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:38 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Nee. Hintje: De biecht had er alles en niks mee te maken![]()
Mwah, je zit best aardig in de richting. Het had te maken met een revolutie binnen de kerk.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:45 schreef DiviFilius het volgende:
[..]
ja heerlijke hint![]()
misschien iets met het afschaffen van de betaalde aflaat ( dat daardoor het geloof minder corrupt werd, en dus schoon schip gemaakt werd ? )
of denk ik nou veel te ingewikkeld ?
Dat is de huidige betekenis, gaerne de historische.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 19:45 schreef Attitude het volgende:
dingen rechtzetten/ op orde bregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |