]Duidelijk even kijken als ik er de tijd voor heb.quote:
Dat snijden ze er gewoon uit johquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 19:06 schreef MouseOver het volgende:
Boeiend filmpje
Wat ik me, ook naar aanleiding daarvan trouwens afvraag.. het is misschien truttig, maar wordt je door dat in het modderwater rollen en ik weet niet hoelang door blijven lopen geen wandelende eczeemklomp? Als je blaren of oppervlakkige snijwonden oid hebt kun je gewoon door blijven bikkelen, maar huidinfecties genezen meestal niet vanzelf. Je kunt dan doorbikkelen tot je een ons weegt, maar je blijft er last van houden en het wordt zelfs steeds erger.. hoe gaan ze daarmee om?
Juistquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:43 schreef jovink het volgende:
[..]
pure propaganda maar wel interresant
en als aanvulling daarop: wat doen ze met mensen die wel getekend hebben maar tijdens de training toch echt niet geschikt blijken? Er wordt wel altijd voorgespiegeld dat je er niet uitkomt als het tegenvalt, maar omgekeerd lijkt me dat het legioen zelf ongeschikte mensen ook liever kwijt dan rijk is.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef TC03 het volgende:
Worden er nou ook Legionnaires dood geschoten als ze deserteren ofzo? Of is het nou ook weer niet zo erg?
Kan toch een internetcafe in Frankrijk zijn?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Laatste bezoek: 2 uur, 4 minuten geleden.![]()
Aan FOK!quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:10 schreef Tha_T het volgende:
Laatste bezoek: 7 dagen geleden.
Ziet er nog goed uit
Ja vlug, meld je aan!quote:Op zondag 28 januari 2007 03:09 schreef StefanP het volgende:
[..]Waar kon je je ook alweer aanmelden?
En dan maar hopen dat jij die ene v/d tien bentquote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:48 schreef L-IS het volgende:
(1 op de 10 sterft)
Voor zover ik weet niet. Maar het kan wel zijn dat de gendamerie tien jaar na dato, als je van alles -huisje boompje beestje- op orde hebt voor je deur staat en dat je dan mag mee komen om je veroordeling bij verstak mag uitzitten. En ik zou ook maar niet meer op Frans grondgebied komen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 21:59 schreef TC03 het volgende:
Worden er nou ook Legionnaires dood geschoten als ze deserteren ofzo? Of is het nou ook weer niet zo erg?
Sadquote:Op donderdag 6 september 2007 11:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jawel, Samir A en Co.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:37 schreef Northside het volgende:
Zijn er geen particuliere bedrijven die je een half jaar een militaire training kunnen geven?
quote:Op donderdag 6 september 2007 21:37 schreef Northside het volgende:
Vreemdelingenlegioen, dat is toch waar oorlogsmisdadigers naartoe vluchten enzo? Een paar jaar geleden bestond het legioen nog voor zoveel procent uit joegoslaven... nu zullen er wel veel extremistische algerijnen rondlopen die even een gratis training meepikken voordat de jihad begint.
Maar dan serieus... ik zou best een militaire training willen volgen en met alle toys spelen, maar vervolgens niet 5 jaar alle vuile klusjes willen opknappen voor de franse regering. Zijn er geen particuliere bedrijven die je een half jaar een militaire training kunnen geven?
ga gewoon fitnessenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:37 schreef Northside het volgende:
Vreemdelingenlegioen, dat is toch waar oorlogsmisdadigers naartoe vluchten enzo? Een paar jaar geleden bestond het legioen nog voor zoveel procent uit joegoslaven... nu zullen er wel veel extremistische algerijnen rondlopen die even een gratis training meepikken voordat de jihad begint.
Maar dan serieus... ik zou best een militaire training willen volgen en met alle toys spelen, maar vervolgens niet 5 jaar alle vuile klusjes willen opknappen voor de franse regering. Zijn er geen particuliere bedrijven die je een half jaar een militaire training kunnen geven?
Ja, en als jij nou in bosnie 24 vrouwen hebt verkracht en opengesneden, maar nooit officieel beschuldigd bent omdat ze niet kunnen bewijzen dat jij het was? Dat lijkt het vreemdelingenlegioen me een vrij ideale schuilplaats. 5 jaar in uithoeken van de wereld doorgaan met waar je toch al mee bezig was, oorlog voeren, en ondertussen nog wat centen verdienen ook. En tegen de tijd dat je weer naar huis gaat is de aandacht voor die kwestie ook wel weer geluwd. Als je echt denkt dat het vreemdelingenlegioen vooral uit goeie aardige knullen bestaat die gewoon eens een jaartje op avontuur willen dan lijkt me dat vrij naief.quote:Op vrijdag 7 september 2007 01:31 schreef got.rice het volgende:
[..]
ga gewoon fitnessenals je de eerste paar pagina's doorleest zie je dat het legion dus helemaal niet meer uit zware criminelen bestaan, slechts kleinigheden zoals diefstal etc.
Het is toch de bedoeling dat je anoniem blijft en niemand weet / mag weten dat je daar zit ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:04 schreef murp het volgende:
[..]
jha, ik heb me al aangemeld, volgense week de keuring in delftzijl....
getekend voor 5 jaar
Zou, mijn vriend. Misschien een tip, maar probeer je taalniveau op te krikken tot het niveau van een 12-jarige.quote:Op zondag 16 september 2007 02:14 schreef Flounder het volgende:
Nog steeds niets......Zal het hele topic een hoax zijn?
Als hij al niet is omgekomen in een 1 of ander land waarvan hij het bestaan niet eens wist.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 14:48 schreef Twin1983 het volgende:
Hmm ik betwijfel of ze het bij het vreemdelingenlegioen kunnen waarderen als je een weblog over ze begint
Ik denk dat die gozer inmiddels zo brainwashed is dat je als je hem vraagt naar FoK dat ie niet eens weet wat het is.
Van die gozer horen we voorlopig niets meer
Bwa... Uiteindelijk wens je dat iedereen wel toe. Natuurlijk is het nu een beetje vroeg om hen een "rust zacht" toe te wensen, maar dat moeten ze dan maar bewaren tot ze bijna dood zijn.quote:Op zondag 25 november 2007 19:13 schreef jovink het volgende:
xith vieze mofo
rip uit je niet aan de nabestaanden maar aan he slachtoffer zelf,. of wil je de na bestaande ook een wensen dat ze in vrede rusten achterlijk bartje!
Je bent geniaal: Jack the Ripper zat in het Vreemdelingenlegioen! Daarom is 'ie nooit gevonden!quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:46 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, en als jij nou in bosnie 24 vrouwen hebt verkracht en opengesneden, maar nooit officieel beschuldigd bent omdat ze niet kunnen bewijzen dat jij het was? Dat lijkt het vreemdelingenlegioen me een vrij ideale schuilplaats. 5 jaar in uithoeken van de wereld doorgaan met waar je toch al mee bezig was, oorlog voeren, en ondertussen nog wat centen verdienen ook. En tegen de tijd dat je weer naar huis gaat is de aandacht voor die kwestie ook wel weer geluwd. Als je echt denkt dat het vreemdelingenlegioen vooral uit goeie aardige knullen bestaat die gewoon eens een jaartje op avontuur willen dan lijkt me dat vrij naief.
Je krijgt wel een sticker van de juf als je lief bent geloof ikquote:Op maandag 26 november 2007 17:51 schreef Pwn_zoon het volgende:
Weet iemand of je in het vreemdelingenlegion ook een tattoo of andere stempel krijgt?
Ik heb dat eens in een film gezien (Proof of Life), maar weet niet of het echt klopt..
Je wordt wel gescreend door interpol en eurpolquote:Op donderdag 6 september 2007 21:37 schreef Northside het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |