Twijfel achtig. Last van zijn bovenbeen bij het schieten. Anders start Bradley op rechts want, Poulsen zit in danmark met familie issues.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:40 schreef MasterMido het volgende:
[..]
Gemailt![]()
Word wel tijd dat we weer een keer winnenYirldrim doet die weer mee?
nee die schrijft mijn zusquote:Op zaterdag 24 februari 2007 12:59 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Lees jij de leeuwarder courant niet Mido?
Vorig jaar was ook niet een echt superseizoen. Met een dergelijke begroting en ambities van Heerenveen moeten we toch hoger kunnen eindigen?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:23 schreef SCH het volgende:
Waarom is het seizoen nou meteen voorbij dan???
Wat een onzin. Maar het zal wel weer aan Verbeek liggen, toch Max
Soms zit het mee, soms zit het tegen, en nu zit het even tegen alhoewel Heerenveen nog steeds heel aardig voetbal op de mat legt. En we hebben nog alle kans om net zo te eindigen als vorig seizoen. Ik las laatst al van de meeste users dat de 5e plek er niet meer in zit, dus snap ik niet waarom na vanavond het seizoen ineens weg is.
Misschien nog gezellig tegen elkaar in de plee offs.quote:
Oh ja zeker, ik ben ook niet tevreden.quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:30 schreef Douwe het volgende:
[..]
Vorig jaar was ook niet een echt superseizoen. Met een dergelijke begroting en ambities van Heerenveen moeten we toch hoger kunnen eindigen?
Goed dat je die sub toevoegdequote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Misschien nog gezellig tegen elkaar in de plee offs.![]()
Moeten we nu wel es gaan winnen trouwens.
Voetbal is onder leiding van Verbeek al gewoon 1,5 seizoen over het algemeen slecht tot zeer dramatisch.. Ploeg straalt geen vertrouwen en spelplezier uit, er wordt slechts sporadisch attractief voetbal op de mat gelegd.. You do the math, ligt dat aan de spelersgroep of aan de technische staf/coach?quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh ja zeker, ik ben ook niet tevreden.
Blijkbaar ligt jouw standaard te hoog, zijn je verwachtingen niet reeel of kijk je gewoon niet goed want je moet wel echt van een andere planeet komen om te zeggen dat het sporadisch attractief is , dat het geen vertrouwen uitstraalt en de laatste 1,5 jaar dramatisch tot slecht is. Zelden zulke onzin over Heerenveen gehoord. Is een beetje dat zure gezeur van die ouwe mannetjes in het stadion, hoe krijg je het uit je strotquote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Voetbal is onder leiding van Verbeek al gewoon 1,5 seizoen over het algemeen slecht tot zeer dramatisch.. Ploeg straalt geen vertrouwen en spelplezier uit, er wordt slechts sporadisch attractief voetbal op de mat gelegd.. You do the math, ligt dat aan de spelersgroep of aan de technische staf/coach?
Tja, da's de gemakkelijkste weg he, de trainer de schuld geven.quote:Ik vind het helemaal niet erg om 7e/8e te worden, mits de rest gewoon beter is.. Maar in deze HCE, met deze selectie, dan moet er veel meer inzitten. GJV kan het er gewoon niet uithalen, jammer, maar helaas. Tijd voor een verandering!
Omdat ik constateer dat het seizoen voorbij is ben ik een successupporter? Ik blijf gewoon naar de wedstrijden gaan hoor... En ik blijf de ploeg ook steunen. Ik had echter gerekend op een 5e plaats of beter, en aangezien dat er niet meer inzit ben ik van mening dat het seizoen voorbij is.quote:
Kennelijk verschillen wij van mening.. Toch zou ik graag van jou nog argumenten horen waarom ik niet gelijk heb.. Heb jij de laatste anderhalf jaar iedere wedstrijd attractief voetbal gezien? Een ploeg met vertrouwen? Een ploeg die ten koste van alles wil winnen, voor elkaar door het vuur gaat? Ja, in een aantal wedstrijden was dat wel het geval, het meerendeel echter...quote:Op zaterdag 24 februari 2007 22:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Blijkbaar ligt jouw standaard te hoog, zijn je verwachtingen niet reeel of kijk je gewoon niet goed want je moet wel echt van een andere planeet komen om te zeggen dat het sporadisch attractief is , dat het geen vertrouwen uitstraalt en de laatste 1,5 jaar dramatisch tot slecht is. Zelden zulke onzin over Heerenveen gehoord. Is een beetje dat zure gezeur van die ouwe mannetjes in het stadion, hoe krijg je het uit je strot![]()
[..]
Tja, da's de gemakkelijkste weg he, de trainer de schuld geven.
Klopt! Was wel een leuke actie! Amateurclubs konden kaartjes voor 1e. per stuk kopen volgens mij, ik was er heen geweest. Allemaal kleine kinderen, dat welquote:Op maandag 26 februari 2007 22:38 schreef MaxPower het volgende:
Vanavond speelde Jong Heerenveen voor een uitverkocht (!!!) stadion... er waren zelfs teveel mensen, die de wedstrijd in de funplaza op grote schermen moesten volgen.
Ben zelf niet geweest, dit zijn ooggetuigenverslagen.![]()
Goed nieuws. Maar laat 'm tegen Ajax nog maar even op de bank/tribune zitten, tegen RKC en NAC hebben we 'm echt nodig, dat zijn de wedstrijden die je in ieder geval moet winnen!!quote:Op donderdag 1 maart 2007 13:43 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
En dan nog winnen van Willem II en Werderquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:53 schreef SCH het volgende:
Ja tuurlijjk. Ajax speelt nou ook niet bepaald de sterren van de hemel.
Gelukkig doen 'wij' dat wel al maandenlangquote:Op vrijdag 2 maart 2007 08:53 schreef SCH het volgende:
Ja tuurlijjk. Ajax speelt nou ook niet bepaald de sterren van de hemel.
quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:13 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
En als we geluk hebben, kunnen we zelfs Feyenoord op de laatste speeldag nog van de 5e plaats wippen
Ja.quote:Op vrijdag 2 maart 2007 09:31 schreef SCH het volgende:
Ik heb nog getwijfeld maar ik heb zo'n hekel aan dat uitvak in de Arena, gaan jullie wel?
Ik zal zwaaien, goed?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |