Grote kans dat hij dan na dit seizoen definitief naar AZ gaat.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:14 schreef One_conundrum het volgende:
Het mooiste is nog Waterman is nu ook al eerste doelman bij AZ. Europese ervaring enzo
Grote kans dat dat dan minstens 1 miljoen oplevert. Goeie investering dan toch?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:21 schreef Nywuob het volgende:
[..]
Grote kans dat hij dan na dit seizoen definitief naar AZ gaat.
Vind ik niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:29 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Grote kans dat dat dan minstens 1 miljoen oplevert. Goeie investering dan toch?
Het is juist nog maar de vraag of er wel een strijd tussen Waterman en Vandenbussche komt, omdat de kans groot is dat Waterman gewoon bij AZ blijft (wat ik natuurlijk niet hoop).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:29 schreef MasterMido het volgende:
krijgen we een mooie strijd om 1e keeper te zijn volgend seizoenbeiden accepteren denk ik niet 2de keeper zijn dus zal ééntje vertrekken. Denk ik
![]()
quote:Op zondag 18 februari 2007 16:35 schreef WjeroneW het volgende:
zo zie je maar..zonder Alves zijn jullie haast niks
hihihiquote:Op zondag 18 februari 2007 16:35 schreef WjeroneW het volgende:
Dan had het net zo goed 2-5 kunnen zijnquote:Op zondag 18 februari 2007 17:14 schreef Stinger__ het volgende:
[..]
![]()
Dat baseer je op 1 wedstrijd zonder Alves?
Het had net zo goed 2-2 kunnen zijn..
![]()
Een beetje onzin, je kunt moeilijk ontkennen dat Twente hier erg goed mee weg is gekomen, H'veen kreeg de hele tijd de laatste voet er niet tegenaan.quote:Op zondag 18 februari 2007 17:50 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Dan had het net zo goed 2-5 kunnen zijn
Twente heeft ook zat kansen gehad om het te beslissen, beetje matig uitgespeeld alleen.quote:Op zondag 18 februari 2007 18:21 schreef Nielz. het volgende:
[..]
Een beetje onzin, je kunt moeilijk ontkennen dat Twente hier erg goed mee weg is gekomen, H'veen kreeg de hele tijd de laatste voet er niet tegenaan.
En dan had die ene gele kaart een rode moeten zijn (doorgebroken speler) en dan Had Tarva een penalty moeten hebben..quote:Op zondag 18 februari 2007 17:50 schreef Zwoerd het volgende:
Dan had het net zo goed 2-5 kunnen zijn
Daarom spelen we al jaren Europees voetbal, toen Alves er nog helemaal niet was, zekerquote:Op zondag 18 februari 2007 16:35 schreef WjeroneW het volgende:
Was het een nerderig studententype met brilletje dat wat schichtig om zich heen keek?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
MaxPower, zat je toevallig bij me in de Qliner terug? En op de fiets over het Emmaviaduct van station naar huis (alwaar je mij (lopend) inhaalde)?
Ik zat in de bus van 16:50 (ongeveer), ik fietste niet over het Emmaviaduct, ik woon aan de herewegkant.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
MaxPower, zat je toevallig bij me in de Qliner terug? En op de fiets over het Emmaviaduct van station naar huis (alwaar je mij (lopend) inhaalde)?
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Was het een nerderig studententype met brilletje dat wat schichtig om zich heen keek?
Zelfde bus dus.. hmm, maar geen grijze capuchontrui kennelijk? Ik moet je wel gezien hebben (al dan niet bij het wachten)quote:Op zondag 18 februari 2007 20:29 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ik zat in de bus van 16:50 (ongeveer), ik fietste niet over het Emmaviaduct, ik woon aan de herewegkant.
Met niks er onder zeker?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef MaxPower het volgende:
Ik had een lange zwarte jas aan.
Bril?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:31 schreef MaxPower het volgende:
Ik had een lange zwarte jas aan.
Niet zo nurksquote:Op zondag 18 februari 2007 20:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Wat jij wilt
'dat hoofd' ben ik niet (is de toch iets bekendere persoon uit m'n sig). Zwarte jas, lichte ribbroek en korte, donkere stekels.. Ik zat iets na de achterdeur aan de linkerkant (chauffeurskant).. Volgende keer een Fok!-mini-meetquote:Op zondag 18 februari 2007 20:36 schreef MaxPower het volgende:
Dan heb ik je vast ook wel gezien. Lijk je (of ben je) dat hoofd uit je avatar?
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2007 20:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
![]()
Ach, je bent de eerste die het hoort.. Kun je je daar mee tevreden stellen?
Was helemaal niks aan de hand, N'Kufo's arm raakte de schouder van Dingsdag. Mooi acteerwerk dus.quote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Iemand trouwens goed gezien wat N'Kufo bij Dingsdag deed?
Vind je het jammer dat jullie dat niet meer zijn?quote:Op zondag 18 februari 2007 20:26 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
per slot van rekening is FC Twente de nieuwe knuffelclub![]()
zijn we al een tijd niet meerquote:Op maandag 19 februari 2007 12:25 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Vind je het jammer dat jullie dat niet meer zijn?
quote:21/02 (13:47) Miralem Sulejmani komt voorlopig nog niet in actie voor sc Heerenveen. Dat is de schuld van de Servische club. sc Heerenveen is boos.
Partizan Belgrado schorste Sulejmani voor een jaar. Dat gebeurde zonder opgaaf van redenen, maar het betekent wel dat de aanvaller niet kan spelen voor zijn nieuwe club sc Heerenveen. Een echte reden voor de schorsing is er waarschijnlijk niet. Partizan probeert Heerenveen onder druk te zetten, omdat het de opleidingsvergoeding die de Friezen willen betalen te laag vindt.
,,Heel vervelend natuurlijk, maar eigenlijk vind ik het schandalig'', zegt voorzitter Koos Formsma in VI. ,,De speler zelf heeft geen schrijven ontvangen en traint al sinds januari met ons mee. Het komt erop neer dat Partizan, als we nog wat meer betalen, de schorsing op wil heffen.'' sc Heerenveen legt de zaak nog maar eens voor aan de UEFA. Het zal daardoor nog op zijn minst een paar weken duren voordat we Sulejmani in actie kunnen zien.
Tsja... en je maar af vragen waarom het daar op de Balkan al zo lang zo'n zootje is.. 't zit die mensen toch echt in de genen, dat ongelovelijke domme gekloot. Was dit trouwens niet al eens eerder aan FIFA of UEFA voorgelegd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |