Als Nilsson wordt verkocht gaat hij het volgend seizoen maken. Let op mijn woorden; hij schopt er dit seizoen nog minstens 5 in !quote:
Gelukkig maar. Hij is bij ons zo'n beetje opgeleid en ik hoop dat we die gekke Belg binnenkort van de hand doen.quote:Op zondag 28 januari 2007 16:31 schreef MaxPower het volgende:
ah, geen optie tot koop dus.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Hij is bij ons zo'n beetje opgeleid en ik hoop dat we die gekke Belg binnenkort van de hand doen.
Daarvoor hebben we Rezaquote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Messenga het volgende:
Hoelang zal die aanval nog behouden blijven zeg? dr moeten toch buitenlandse clubs zijn die Nilsson wel willen halen? Goede speler is dat. Net als Pranjic.
We hebben alweer 236 nieuwe goede spelertjes gescoutquote:Op zondag 28 januari 2007 16:54 schreef Messenga het volgende:
Hoelang zal die aanval nog behouden blijven zeg? dr moeten toch buitenlandse clubs zijn die Nilsson wel willen halen? Goede speler is dat. Net als Pranjic.
Dat was ik niet, maar twee andere jongens (die ik overigens wel ken). Ik zat bijna helemaal achterin, ( (ook)donkerblauwe pet op, zwarte jas en een lichtblauw rugzakje).. Moet bekennen dat ik niet heel goed op de medepassagiers heb gelet.. Als ik vanuit Groningen naar thuiswedstrijden ga neem ik vrijwel altijd de h:55u Qliner, ik zal de volgende keer even wat beter oplettenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:47 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als jij het drie kwartier lang met een maat van je over voetbal hebt gehad zat ik recht voor je.(donkerblauw petje op)
Als die fit blijftquote:Op zondag 28 januari 2007 16:58 schreef SCH het volgende:
[..]
En Garcia Garcia - die staat volgend jaar om deze tijd op 26 goals
AZ heeft succes supporters? Wie had dat nou ooit kunnen denkenquote:'Ongelooflijk vind ik dat, als je zo'n wereldgoal hebt gezien', verwees Van Gaal naar de 1-0 van Shota Arveladze. 'Daarvoor kom je toch naar het stadion? En dan zijn er ook nog mensen die vroeger naar huis gaan omdat het maar 3-0 is.'
Hij zou dit seizoen eigenlijk al eerste doelman zijn, maar toen raakte hij geblesseerd. Dus na dit seizoen zal er wel weer opnieuw bekeken worden wie de voorkeur krijgt. Maar het blijft jammer, omdat ze allebei goede keepers zijn.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Maar zijn situatie zal er niet anders op worden volgend seizoen, of wel? Brian is goed aan het keepen.
van Gaal maakte er ook een opmerking over, hij vond het publiek te verwend worden.quote:Op maandag 29 januari 2007 13:02 schreef Stinger__ het volgende:
Wel grappig dit (en omdat er toch al een linkje met az is vanwege Boy):
[..]
AZ heeft succes supporters? Wie had dat nou ooit kunnen denken
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef One_conundrum het volgende:
Ten Rouwelaar komt misschien terug naar huis. . .
Dat is nog eens goed nieuws, hoe weet je dat?quote:Op maandag 29 januari 2007 18:49 schreef One_conundrum het volgende:
dat SCH probeer em aan te trekken . . .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |