Ik heb al een Low-fat mexicaan, maar bedanktquote:Op maandag 29 januari 2007 13:41 schreef Falcon4ever het volgende:
Litpho: als je een allround gitaar wilt zou ik zeker voor die fat strat gaan.
shitttt ik bedoelde SatanicWarriorquote:Op maandag 29 januari 2007 13:59 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb al een Low-fat mexicaan, maar bedankt.
gaat heel simpel, geen knopen nodig want er zit al een balletje onderaan de snaar.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:48 schreef cohen het volgende:
Ik heb sinds deze week een elektrisch gitaar. Kan iemand mij vertellen hoe ik een snaar vastzet? Ik begrijp namelijk dat ik er geen knoop in hoef te leggen?
Ik denk dat het probleem vooral zit bij het vastmaken aan de tunder.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gaat heel simpel, geen knopen nodig want er zit al een balletje onderaan de snaar.
je haalt em (bij een strat) via de achterkant door de body, en dan gewoon via de brug naar de tuner.
leg je mij nu uit hoe je een knoop maakt?
het gaat ook niet om de onderkantquote:Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gaat heel simpel, geen knopen nodig want er zit al een balletje onderaan de snaar.
je haalt em (bij een strat) via de achterkant door de body, en dan gewoon via de brug naar de tuner.
perfect die link!quote:Op maandag 29 januari 2007 14:54 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik denk dat het probleem vooral zit bij het vastmaken aan de tunder.
Zie hier voor een duidelijke uitleg:
http://www.donhofstee.nl/snaren.htm
quote:Op maandag 29 januari 2007 14:51 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
gewoon uiteinde van de snaar onder de rest van de snaar proppen en aandraaien die handel..quote:Op maandag 29 januari 2007 14:56 schreef cohen het volgende:
[..]
het gaat ook niet om de onderkant
ik bedoelde bovenaan vastknopen
Mij werd hier een tijdje terug die Affinity serie afgeraden. En in de winkel vond ik 'em ook niet lekker spelen. Als je nou es voor een London City gaat?quote:Op maandag 29 januari 2007 13:15 schreef SatanicWarrior het volgende:
Ik ben op zoek naar een beginners stratocastor, de volgende heb ik voor ogen:
Aria STG 3 (SSS)
Squier Bullet (SSS)
Squier Affinity (SSS)
Squier Affinity Fat Strat (HSS)
Welke raden jullie me aan?
Is het niet wat vroeg om aan het bier te gaan?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:44 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Mij werd heir een tijdje terug die Affinity serie afgerade. En in de winkel vond ik em ook niet lekker spele. ALs je nou es voro een london city gaat?
Wat nou?quote:Op maandag 29 januari 2007 15:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Is het niet wat vroeg om aan het bier te gaan?
quote:Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
single-coils zijn gewoon slechter eigenlijk.. ofnie?
ja!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:50 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
single-coils zijn gewoon slechter eigenlijk.. ofnie?
Even een tip, zoek op marktplaatst naar een mooie Japanse Fenderm, die zijn beter dan de Mexicaansequote:Op maandag 29 januari 2007 18:59 schreef Falcon4ever het volgende:
[..]![]()
Ik heb nu een HSS ibanez, en ben juist van plan om naar een mex fender strat te gaan (SSS)
met humbuckerts kun je toch hetzelfde doen als met single-coils, maar dan ook nog zonder ruis?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:00 schreef Cynic het volgende:
[..]
ja!
nee dat ligt er helemaal aan wat je ermee wil doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |