Het gaat om een peavey rockmaster en 60/60 eind versterker. (idd dat setje die aangeboden werd hiero maar waar ik toen het geld niet voor hadquote:Op zondag 28 januari 2007 15:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Weglopen bij de Feedback met een gitaar zónder garantie zou ik NOOIT doen!!!![]()
Truequote:Op zondag 28 januari 2007 15:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Weglopen bij de Feedback met een gitaar zónder garantie zou ik NOOIT doen!!!![]()
quote:
Ja kan iemand me precies de voordelen en nadelen noemen. Ik zit nu op 0.11 geloof ik.quote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:10 schreef nipeng het volgende:
Tof guitarist.nl en Dribbel_ dat het zo goed ging.
Zwaardere snaren spelen ook zwaarder, zijn lastiger in het soort 2.5 toonsafstand bends te drukken die je nodig hebt voor het naspelen van Whole Lotta Love, maar hebben een warmere, vollere klank. Lichtere snaren spelen lichter, leveren mogelijkheden op die zo goed als onmogelijk zijn met dikkere snaren maar klinken vaak scheller en metaliger.quote:Op zondag 28 januari 2007 18:46 schreef Zyggie het volgende:
[..]
Ja kan iemand me precies de voordelen en nadelen noemen. Ik zit nu op 0.11 geloof ik.![]()
[..]
![]()
Dankjequote:Op zondag 28 januari 2007 16:10 schreef nipeng het volgende:
Tof guitarist.nl en Dribbel_ dat het zo goed ging.
Hé Dean, nog interesse in een setje Jazzmaster-pickups, voor een van je projecten?quote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef Deansensitized het volgende:
RelaxVroeg me alleen af wat de reden daarvoor was
![]()
Omdat 0.11 niet zo relax is op een grg 170 dxquote:Op zondag 28 januari 2007 17:25 schreef Deansensitized het volgende:
RelaxVroeg me alleen af wat de reden daarvoor was
![]()
Gaaf!quote:Op zondag 28 januari 2007 19:56 schreef Deansensitized het volgende:
Stage lopen. 5 maanden lang
Bij Avit Systems. www.avit.dk
Oe das wel relaxquote:Op zondag 28 januari 2007 19:56 schreef Deansensitized het volgende:
Stage lopen. 5 maanden lang
Bij Avit Systems. www.avit.dk
Daar ben ik het helemaal mee eensquote:Op zondag 28 januari 2007 19:57 schreef ibaneX het volgende:
[..]
Omdat 0.11 niet zo relax is op een grg 170 dx
en nog 0.9 had liggen
quote:
Ga es aan het werk!quote:Op zondag 28 januari 2007 20:05 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Oe das wel relax![]()
Aan de link te zien hebben ze ook internet dus hoeven we je niet te missen![]()
En nu ga ik eens verder ploeteren achter mijn bas ik heb een leuk loopje bedacht![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |