quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:11 schreef -Menn0- het volgende:
Vraagje: Mijn Washburn is neck through body (dus 1 geheel). Kan ik zomaar van .009 naar .010 gaan zonder iets te verstellen of te verpesten? Ja toch?
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:34 schreef mirelia het volgende:
Gaat hard met de topics de laatste tijd
Orange en Vox lopen een beetje te pronken met hun vintage imago. Maar die Engl en Koch zien er toch vrij eigentijds uit?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:01 schreef mirelia het volgende:
Waarom lijken die versterkers allemaal alsof ze uit de 60s of de 70s komen??
Ja das waar maar toch......ook die kunnen er toch moderner uitzien?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:05 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Orange en Vox lopen een beetje te pronken met hun vintage imago. Maar die Engl en Koch zien er toch vrij eigentijds uit?
cheapo akoustische gitaren ftw!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:55 schreef maxor het volgende:
Whoei GAS is toegeslagen. Gisteren bij Feedback in Rotterdam een el-cheapo akkoestische gitaar gehaald en nieuwe kabels voor m'n elektrische.
Nu weer fijn verder spelen![]()
Zo hoor ik een heleboel mensen, ze sparen zich rot, kopen er een, laaiend enthousiast, maar vrijwel iedereen verkoopt em weer na 1 jaar. Ik ben al 9 jaar prima tevreden met el-cheapo Performer. Hoop anderen versterkers geprobeerd en gehad, maar deze heeft het altijd volgehouden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:09 schreef Cynic het volgende:
Koch zijn inderdaad ook heerlijke versterkers.
Vooralsnog vind ik ze inderdaad vooral nogal duur. Enig idee waarom men die dingen vaak weer verkoopt dan? Die keren dat ik ze bij andere mensen gehoord heb vond ik het geluid echt heel mooi namelijk.quote:Op zondag 28 januari 2007 10:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zo hoor ik een heleboel mensen, ze sparen zich rot, kopen er een, laaiend enthousiast, maar vrijwel iedereen verkoopt em weer na 1 jaar. Ik ben al 9 jaar prima tevreden met el-cheapo Performer. Hoop anderen versterkers geprobeerd en gehad, maar deze heeft het altijd volgehouden.
Nou, dat vraag ik me dus ook heel erg af: het geluid is inderdaad super, maar blijkbaar mist er toch iets...quote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik ze inderdaad vooral nogal duur. Enig idee waarom men die dingen vaak weer verkoopt dan? Die keren dat ik ze bij andere mensen gehoord heb vond ik het geluid echt heel mooi namelijk.
Er mist een tvp.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, dat vraag ik me dus ook heel erg af: het geluid is inderdaad super, maar blijkbaar mist er toch iets...![]()
In de oefenstudio waar ik reperteer staat een twintone 2x12, een leuke versterker hoor, maar wel klote om dat mooie geluid er uit te krijgen, met mijn Deville heb ik sowieso een mooi geluid aan welke knoppen ik ook draaiquote:Op zondag 28 januari 2007 11:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik ze inderdaad vooral nogal duur. Enig idee waarom men die dingen vaak weer verkoopt dan? Die keren dat ik ze bij andere mensen gehoord heb vond ik het geluid echt heel mooi namelijk.
Er worden van de 26 bands in de voorronde 8 gekozen voor de volgende ronde, maar dat is overall en er zijn er nu pas 9 geweest, vrijdag 4 en gister 5, het is verdeeld over 3 weekenden en dan is pas de uitslag.quote:
Ah kj, bij de Drentse Popprijs word er 1 winnaar uitgekozen per voorronde, en aan het einde nog 1 band die de wildcard krijgt.quote:Op zondag 28 januari 2007 14:10 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Er worden van de 26 bands in de voorronde 8 gekozen voor de volgende ronde, maar dat is overall en er zijn er nu pas 9 geweest, vrijdag 4 en gister 5, het is verdeeld over 3 weekenden en dan is pas de uitslag.
Tofquote:Op zondag 28 januari 2007 14:12 schreef guitarist.nl het volgende:
Owja, vergeten ons optreden gister ging ook heeeeel goed, op 1 klein foutje na (wat alleen de mensen die onze muziek al kende hoorde) ging alles supergoed!!![]()
Met het optreden van gister hebben we waarschijnlijk weer een ander optreden erbij gekregen
Kan je daar zomaar aan meedoen die drentse popprijs? Ik dacht altijd dat de winnaars van poprijzen uit steden dan mee mochten doen aan de drentse popprijs (of die van een andere provincie).quote:Op zondag 28 januari 2007 14:13 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ah kj, bij de Drentse Popprijs word er 1 winnaar uitgekozen per voorronde, en aan het einde nog 1 band die de wildcard krijgt.
mja ik heb ook lang naar kochs gekeken, het clean is erg vet, de scheur op het eerste gehoor ook, maar als je ff evrder luistert en bedenkt hoe dat ding in bandsituaties zich gaat houden is het toch minder. De scheur heeft gewoon niet de ballen om overeind te blijven in de mix, het is te korrelig op een of andere manier. Denk ikquote:Op zondag 28 januari 2007 11:42 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Nou, dat vraag ik me dus ook heel erg af: het geluid is inderdaad super, maar blijkbaar mist er toch iets...![]()
Nee, gewoon demo opsturen. Het moet wel heeel erg slecht zijn willen ze je niet toelatenquote:Op zondag 28 januari 2007 14:23 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Kan je daar zomaar aan meedoen die drentse popprijs? Ik dacht altijd dat de winnaars van poprijzen uit steden dan mee mochten doen aan de drentse popprijs (of die van een andere provincie).
Ik kan uiteraard niet voor anderen spreken, maar de jaren '60 Voxstijl was voor mij één van de verkoopargumenten (na geluidskwaliteit en mogelijkheden, dat wel).quote:Op zaterdag 27 januari 2007 18:01 schreef mirelia het volgende:
Waarom lijken die versterkers allemaal alsof ze uit de 60s of de 70s komen??
Als je geluk hebt, je kan het beter gooien op een hoop gratis zooi die je erbij kan krijgenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:40 schreef punkjunk het volgende:
Valt er eigelijk (subtiel) af te dingen bij de feedback?
Niet meer... ooit was de Feedback nog een goede winkel met service...quote:Op zondag 28 januari 2007 15:40 schreef punkjunk het volgende:
Valt er eigelijk (subtiel) af te dingen bij de feedback?
Ook niet op 2e hands producten?quote:Op zondag 28 januari 2007 15:43 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Niet meer... ooit was de Feedback nog een goede winkel met service...![]()
![]()
Nee dat al helemaal niet ivm hun winstmarge.quote:
en een beetje onderhandelen over garantie? (geen garantie = 50 euro minder?)quote:Op zondag 28 januari 2007 15:48 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee dat al helemaal niet ivm hun winstmarge.
Maar je kan er wel een leuke strap standaart snaren plectrums etc bijlullen!
Zelfs een setje snaren of een plectrum kan er tegenwoordig niet meer vanaf bij ze, vroeger kreeg je met name als beginner nog wel eens wat in je handen gedrukt...quote:Op zondag 28 januari 2007 15:48 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Nee dat al helemaal niet ivm hun winstmarge.
Maar je kan er wel een leuke strap standaart snaren plectrums etc bijlullen!
geen ervarng meequote:Op zondag 28 januari 2007 15:49 schreef punkjunk het volgende:
[..]
en een beetje onderhandelen over garantie? (geen garantie = 50 euro minder?)
Haha. Dan maar de volle mep betalen maar ik ga het toch proberenquote:Op zondag 28 januari 2007 15:52 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
geen ervarng mee![]()
Ik weet wel dat toen Dribbel zijn gitaar ging halen hij geen korting kreeg, maar wel met 40 euro gratis artikelen weg ging![]()
Weglopen bij de Feedback met een gitaar zónder garantie zou ik NOOIT doen!!!quote:Op zondag 28 januari 2007 15:53 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Haha. Dan maar de volle mep betalen maar ik ga het toch proberen. Die 3 maanden garantie hoeft van mij toch niet
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |