Inderdaad, die opmerking over Christianwas nou niet echt het meest verstandig, qua PRquote:Op zondag 28 januari 2007 22:21 schreef m-materazzi het volgende:
Ze is extreem gezakt in mijn achtig doordat ze om haar eigen misser goed te praten over andere kandidaten gaat praten. Ik vind haar wel nog leuker dan X6, maar veel krediet heeft ze niet meer bij me.
heb ik iets gemistquote:Op zondag 28 januari 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, die opmerking over Christianwas nou niet echt het meest verstandig, qua PR.
Ja wat zei ze dan?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
heb ik iets gemist![]()
Of had ik toen mijn koptelefoon niet op
Fijn juist, mensen die gewoon eerlijk zijn. Wat at betreft lijkt ze erg op Hind, die daar ook om bekritiseerd werd. Ik hou ervanquote:Op zondag 28 januari 2007 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, die opmerking over Christianwas nou niet echt het meest verstandig, qua PR.
Als ze gewoon les zou geven deze periode zou ik wel even langs gaan denk ikquote:Op zondag 28 januari 2007 22:18 schreef Delichris het volgende:
![]()
ANJA!
![]()
![]()
Gaan we morgen nog een bos bloemen brengen, B?![]()
Eerlijkheid is inderdaad fijn, maar zeggen dat een andere kandidaat ook ergens op aangesproken moet worden is natuurlijk niet iets wat aanhangers van die anderekandidaat willen horen.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Fijn juist, mensen die gewoon eerlijk zijn. Wat at betreft lijkt ze erg op Hind, die daar ook om bekritiseerd werd. Ik hou ervan!
Niet diplomatiek, maar daa hou ik dus juist vanquote:Op zondag 28 januari 2007 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eerlijkheid is inderdaad fijn, maar zeggen dat een andere kandidaat ook ergens op aangesproken moet worden is natuurlijk niet iets wat aanhangers van die anderekandidaat willen horen.
Ik heb nooit les van haar gehad maar mss wil ze dan met mij wel daten?quote:Op zondag 28 januari 2007 22:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ze gewoon les zou geven deze periode zou ik wel even langs gaan denk ik.
Ja, zoiets dacht ik alquote:Op zondag 28 januari 2007 22:36 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet diplomatiek, maar daa hou ik dus juist van.
Of ze gelijk heeft staat helemaal los van hetgeen dat ik probeer te zeggen. Ik bedoel alleen dat het voor haar stemwerving misschien niet zo slim is.quote:En ze heeft gelijk. Henkjan bekritiseerde Henk dat hij teveel op zijn eigen smaak beoordeelde, terwijl Henkjan nu precies hetzelfde deed. Anja geeft dan Christian als voorbeeld, omdat bijvoorbeeld hij die riedeltjes niet doet, maar daar wordt niks van gezegd (terecht natuurlijk, maar das haar punt niet).
Recht voor zijn raapheid en geraffineerdheid m.b.t. stemmenwerving gaan inderdaad zelden samenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Of ze gelijk heeft staat helemaal los van hetgeen dat ik probeer te zeggen. Ik bedoel alleen dat het voor haar stemwerving misschien niet zo slim is.
Niet alleen recht voor z'n raapheid, maar ook nog over de rug van je medekandidaten.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:39 schreef BVO het volgende:
[..]
Recht voor zijn raapheid en geraffineerdheid m.b.t. stemmenwerving gaan inderdaad zelden samen.
Ja ik quootte BVO's bericht, maar drukte per ongeluk op invoeren, nog voordat ik iets kon typenquote:Op zondag 28 januari 2007 22:37 schreef soylent het volgende:
Wat Tha_Erik zegt..
Edit: ja nu edit ie heel z'n bericht!!
Dan begreep jij Anja dus een beetje verkeerd, Erikquote:Op zondag 28 januari 2007 22:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Niet alleen recht voor z'n raapheid, maar ook nog over de rug van je medekandidaten.
Oh, ja ik zal het wel verkeerd begrepen hebben.quote:Op zondag 28 januari 2007 22:51 schreef BVO het volgende:
[..]
Dan begreep jij Anja dus een beetje verkeerd, Erik.
Het was totaal geen kritiek op Christian in welke vorm dan ook, het was enkel een illustratie bij haar kritiek op de jury.
Dan zijn we eruitquote:Op zondag 28 januari 2007 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Oh, ja ik zal het wel verkeerd begrepen hebben.
Nu Anja nogquote:
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:00 schreef Hapertje het volgende:
Kut kut kut... wat doet ze daar nog? Met die leugenachtige houding... nee, ik lieg niet... ze is net als Pinokkio... die neus wordt steeds groter! Ik hoop gauw dat de touwtjes doorgeknipt worden, dan ligt deze Pinokkio lam!
quote:Op zondag 28 januari 2007 23:00 schreef Hapertje het volgende:
Kut kut kut... wat doet ze daar nog? Met die leugenachtige houding... nee, ik lieg niet... ze is net als Pinokkio... die neus wordt steeds groter! Ik hoop gauw dat de touwtjes doorgeknipt worden, dan ligt deze Pinokkio lam!
Ze vekrachtte inderdaad dat nummer, maar als je dan hoort dat Henk het juist mooi vond op die manier . . . . . .quote:Op maandag 29 januari 2007 09:50 schreef Dizer het volgende:
Hmm, wat is er zo goed aan Anja? Zo goed is ze niet. Ze heeft Nothing Compares To You verkracht en die coach van haar Henk, is nog 100x zo erg.
Ze is een beetje het Floortje van vorig jaar. Sorry hoor.
Wellicht heb je wel gelijk. Ik denk dat ze best veel beter kan, maar die Henkquote:Op maandag 29 januari 2007 09:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Ze vekrachtte inderdaad dat nummer, maar als je dan hoort dat Henk het juist mooi vond op die manier . . . . . .![]()
Ik denk dat Anja met Marianne of Henk-Jan als coach beter voor de dag had gekomen.
Nee, dat denk ik niet. Ze heeft het gewoon niet, zangtrucjes of niet.quote:Op maandag 29 januari 2007 14:29 schreef Lynx666 het volgende:
Ze heeft gewoon een heerlijke stem. En als ze voortaan Henk gewoon straal negeert in z'n opmerkingen en sturing, en gewoon dr eigen gang gaat, dan zal een halve finale of finale er zelfs wel in kunnen zitten.
Jouw mening, zéker niet de mijnequote:Op maandag 29 januari 2007 14:30 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat denk ik niet. Ze heeft het gewoon niet, zangtrucjes of niet.
Als Christian volgende week gewoon zijn best doet gaat Anja er gewoon uitquote:Op maandag 29 januari 2007 14:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jouw mening, zéker niet de mijne.
Je had het de vorige keer ookal foutquote:Op maandag 29 januari 2007 14:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jouw mening, zéker niet de mijne.
Nee hoor. Bíjna helemaal goed zelfsquote:Op maandag 29 januari 2007 14:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je had het de vorige keer ookal fout.
Vocaal is ze sowieso heel sterk. Dat heeft ze wel bewezen en daar zijn de meesten het ook wel over eens. Op dat punt staat ze gelijk met Sharon. Waar over te twijfelen valt is Anja's X-factor. Ze heeft niet echt een starquality waar je u tegen zegt, met een uiterlijk van een achtergrondzangeresje. Desondanks heeft ze wel een mooie persoonlijkheid, en imo gaat die vergelijking met Floortje niet op.quote:Op maandag 29 januari 2007 09:50 schreef Dizer het volgende:
Hmm, wat is er zo goed aan Anja? Zo goed is ze niet. Ze heeft Nothing Compares To You verkracht en die coach van haar Henk, is nog 100x zo erg.
Ze is een beetje het Floortje van vorig jaar. Sorry hoor.
Dat denk ik van alle kandidaten van Henkquote:Op maandag 29 januari 2007 09:54 schreef Robar het volgende:
[..]
Ze vekrachtte inderdaad dat nummer, maar als je dan hoort dat Henk het juist mooi vond op die manier . . . . . .![]()
Ik denk dat Anja met Marianne of Henk-Jan als coach beter voor de dag had gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |