Vergeet niet de liedjes er ook bij te zetten!quote:Op zondag 4 februari 2007 00:08 schreef soylent het volgende:
-edit- done en de layout weer gefikst.
Ja maar ook heel veel mensen die het verschrikkelijk vinden.. En een idool moet wel een grote groep mensen aan kunnen spreken!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn zat mensen die daar wél graag naar luisteren.
Dit is geen Idols, ze zoeken geen idool.quote:Op zondag 4 februari 2007 17:40 schreef Hockeylotje het volgende:
[..]
Ja maar ook heel veel mensen die het verschrikkelijk vinden.. En een idool moet wel een grote groep mensen aan kunnen spreken!
Waarom zou ze dat niet doen?quote:Op zondag 4 februari 2007 17:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat zoeken ze dan? Iemand die geen platen verkoopt?
quote:Op zaterdag 3 februari 2007 23:53 schreef BVO het volgende:
[..]
Hoezo? Er zijn zat mensen die daar wél graag naar luisteren.
Nee, zou hetquote:Op zondag 4 februari 2007 17:46 schreef Tha_Erik het volgende:
bij lange na niet zo populair is als X6 of Sharon.
Ik herken het patroon... ik had vorig jaar hetzelfde bij Idols met Ellen... die mistte uiteindelijk op een haar de finale... laten we hopen dat Anja net wel de finale haalt.... heb inmiddels zo'n hekel aan HJ Smits dat ik het geen van zijn kandidaten meer gunquote:Op zaterdag 3 februari 2007 22:41 schreef BVO het volgende:
Ik heb net mijn persoonlijk record stemmen verbeterd.
Huistelefoon he, dus dan kan het.
Precies en dan durft Henkjan met droge ogen te beweren dat juist Anja angstig isquote:Op zondag 4 februari 2007 19:19 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vind Anja sowieso meer x-factor hebben dan een Richy. Die staat er meer als een bang schaap z'n ingestudeerde beweginkjes te doen en binnensmonds de woorden uit te persen. Ik vind hem weinig geloofwaardig, en Anja stukken meer. Jammer dat dat laatste een stuk minder mensen zien.
Hij heeft wel een punt, ze keek tijdens dat 'optreden' heel vreemd uit de ogen, en ik kan zien waarom HJ dat als angstig ziet.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Precies en dan durft Henkjan met droge ogen te beweren dat juist Anja angstig is
Ik vind dat gewoon 'iets zoeken' . Anja heeft al flink wat ervaring dus ik kan me niet voorstellen dat ze angstig op het podium staatquote:Op zondag 4 februari 2007 19:39 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hij heeft wel een punt, ze keek tijdens dat 'optreden' heel vreemd uit de ogen, en ik kan zien waarom HJ dat als angstig ziet.
Dan heeft ze blijkbaar niet genoeg met die ervaring gedaan.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:42 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind dat gewoon 'iets zoeken' . Anja heeft al flink wat ervaring dus ik kan me niet voorstellen dat ze angstig op het podium staat
Hoezo niet? Ze is een ijzersterke zangeres, dat dicht in de buurt van Sharon komt. Er wordt imo alleen gezegd dat ze geen x-factor heeft omdat ze wat ouder is en niet zo snel boven het bed komt te hangen van een pukkelige puber. X-factor is bijna weer een soort Idols geworden, aan de overgebleven kandidaten te zien, waar ze wel weer voor een jong ding gaan waar nog jongere dingen blind achteraan huppelen.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dan heeft ze blijkbaar niet genoeg met die ervaring gedaan.
Dat bedoel ik niet. Ze heeft ook voor mij geen X-factor, en daar gaat het programma om. Haar stem is niet mooi, die vervelende stemtrucjes maken het nog veel erger, en haar optredens zijn voor mij geen zak aan.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:48 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ze is een ijzersterke zangeres, dat dicht in de buurt van Sharon komt. Er wordt imo alleen gezegd dat ze geen x-factor heeft omdat ze wat ouder is en niet zo snel boven het bed komt te hangen van een pukkelige puber. X-factor is bijna weer een soort Idols geworden, aan de overgebleven kandidaten te zien, waar ze wel weer voor een jong ding waar nog jongere dingen blind achteraan huppelen.
Die stemtrucjes hoeven voor mij ook niet zo. Maar ik kan echt genieten als ze optreedt, zowel zang als uitvoering. Daarom heeft ze voor mij wél de X-factor, enquote:Op zondag 4 februari 2007 19:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ze heeft ook voor mij geen X-factor, en daar gaat het programma om. Haar stem is niet mooi, die vervelende stemtrucjes maken het nog veel erger, en haar optredens zijn voor mij geen zak aan.
Je hoort idd erg als ademt, vind ik ook wel irritant.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:49 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd nog steeds niet van haar stemgeluid. Technisch is het misschien bijna perfect (wat ik overigens ook niet direct hoor, ik hoor vooral veel gehijg en hees geluid), maar de klank zelf spreekt mij totaal niet aan.
Verschillen van meningquote:Op zondag 4 februari 2007 19:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Die stemtrucjes hoeven voor mij ook niet zo. Maar ik kan echt genieten als ze optreedt, zowel zang als uitvoering. Daarom heeft ze voor mij wél de X-factor, enRichy
en
Christian
niet.
Nee, nouja, dat kunnen we allemaal nog wel 300 keer herhalen, maar dat is dus een kwestie van smaak. Jij en anderen vinden het niks, Lynx, ik en anderen wel.quote:Op zondag 4 februari 2007 19:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. Ze heeft ook voor mij geen X-factor, en daar gaat het programma om. Haar stem is niet mooi, die vervelende stemtrucjes maken het nog veel erger, en haar optredens zijn voor mij geen zak aan.
True.quote:Op zondag 4 februari 2007 20:01 schreef BVO het volgende:
[..]
Nee, nouja, dat kunnen we allemaal nog wel 300 keer herhalen, maar dat is dus een kwestie van smaak. Jij en anderen vinden het niks, Lynx, ik en anderen wel.
Ja, veel meer valt daar eigenlijk niet over te zeggen.
Je weet 't niet. Voor hetzelfde geld doet ze volgende week wel gewoon een leuk liedjequote:Op zondag 4 februari 2007 21:57 schreef BVO het volgende:
Ach, Anja zit gewoon bij de laatste 4. Gaat z komende week exit, heeft ze het al veel verder geschopt dan ik had durven hopen. Elke ronde meer is gewoon bonus.
Komt door al die BVO-wannabe'squote:Op zondag 4 februari 2007 21:53 schreef shiNinG_staR het volgende:
Raar dat ze door is! Ik gun het d'r op zich wel hoor, maar ik vond haar gisteren echt niet goed, en ze lijkt me geen populair type...
Idd, en ik hoop dat ze volgende week ook nog doorkomt. Meer dan dat zal het vrijwel zeker niet worden.quote:
Dat wordt al heel vaak gezegd, en toch lukt 't haar elke week tot nu toe.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd, en ik hoop dat ze volgende week ook nog doorkomt. Meer dan dat zal het vrijwel zeker niet worden..
ik weet niet wat ik moet denken. Het liefst zie ik haar in de finale MET Sharon!quote:Op zondag 4 februari 2007 22:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Idd, en ik hoop dat ze volgende week ook nog doorkomt. Meer dan dat zal het vrijwel zeker niet worden..
K zie haar het liefst in de finale, maar ze heeft al meerdere keren, net als Christian, in de sing-off gezeten. Nog een sing-off overleeft ze ws niet.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat wordt al heel vaak gezegd, en toch lukt 't haar elke week tot nu toe.
Een keertje nog maar hoor.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
K zie haar het liefst in de finale, maar ze heeft al meerdere keren, net als Christian, in de sing-off gezeten. Nog een sing-off overleeft ze ws niet.
Ik weet niet wat je hier probeert te suggereren, maar Anja zat in die sing-off omdat ze die avond ervoor gewoon 1 vd slechtsten was.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Een keertje nog maar hoor.
Op de avond dat haar klas er zat, wat al weken bekend is..... toch lichtelijk opvallend.
Oh, ik dacht nog een keer.. Hoe kom ik daar dan bij?quote:Op zondag 4 februari 2007 22:49 schreef BVO het volgende:
[..]
Een keertje nog maar hoor.
Op de avond dat haar klas er zat, wat al weken bekend is..... toch lichtelijk opvallend.
En toch vind ik Sing it back één van haar beste optredens en één van de optredens die mij het langste bijblijft van haar.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hier probeert te suggereren, maar Anja zat in die sing-off omdat ze die avond ervoor gewoon 1 vd slechtsten was.![]()
Dat is wel waar.... ik vond hara toen ook 1 van de slechtste...quote:Op zondag 4 februari 2007 22:53 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je hier probeert te suggereren, maar Anja zat in die sing-off omdat ze die avond ervoor gewoon 1 vd slechtsten was.![]()
Omdat ze daarin niet kon jengelen zeker.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En toch vind ik Sing it back één van haar beste optredens en één van de optredens die mij het langste bijblijft van haar.
Misschien wel. Maar ook omdat ze daar minder geforceerd zong, en algeheel minder geforceerd overkwam. Het was lekker ontspannen enzo.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:55 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Omdat ze daarin niet kon jengelen zeker.![]()
Nee maar, een positief bericht, uit jouw toetsenbord.quote:Op zondag 4 februari 2007 22:57 schreef Fir3fly het volgende:
Hoewel, zelfs Anja is natuurlijk beter dan Ellen.
Vooral relatief ja, als je zo eens wat meningen van mij over Ellen leest in IDOquote:Op zondag 4 februari 2007 23:02 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee maar, een positief bericht, uit jouw toetsenbord.
Mja, relatief positief natuurlijk
Nee, dat hoofdstuk wil ik achter me latenquote:Op zondag 4 februari 2007 23:03 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Vooral relatief ja, als je zo eens wat meningen van mij over Ellen leest in IDO.
En terecht.quote:Op zondag 4 februari 2007 23:05 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee, dat hoofdstuk wil ik achter me laten.
exactly, maar ze gaat er pas over 2 weken uit, eerst Richy...quote:Op zondag 4 februari 2007 23:06 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
En terecht.
Nu het hoofdstuk Anja nog afsluiten en we zijn klaar.
Sluit jij nu maar in stilte het hoofdstuk Christian, dan kunnen we allemaal verderquote:Op zondag 4 februari 2007 23:06 schreef Fir3fly het volgende:
Nu het hoofdstuk Anja nog afsluiten en we zijn klaar.
Heb ik al gedaan, ik neem het niet zo zwaar opquote:Op zondag 4 februari 2007 23:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sluit jij nu maar in stilte het hoofdstuk Christian, dan kunnen we allemaal verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |