quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:27 schreef demins het volgende:
Heeft iemand nog een kuub kiezel liggen voor Natasia?
Wat kost dat?? Meer dan ze normaal maandelijks te besteden heeft??quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
EN JA HOOR ... het horloge komt weer langs ... grrrrr, dat wijf !!!
Rond de 100 euro. Viel me zat mee!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat kost dat?? Meer dan ze normaal maandelijks te besteden heeft??
Als ze het in de villa kan krijgen komt het vroeg of laat op haar 'doelen lijsttje' te staan.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat kost dat?? Meer dan ze normaal maandelijks te besteden heeft??
Maar ze moet het wel proberen om meerdere redenen:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:38 schreef Ecila111 het volgende:
Nena weddingplanner? Denk dat mamma gelijk heeft. Dan moet je een duizendpoot zijn en 1000 dingen tegelijk kunnen doen.
En nog mag John de Mol het betalenquote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:43 schreef demins het volgende:
"Het kado voor Wilgo" is dus bedoeld als "Het kado voor Wilgo om aan Natsia te geven"![]()
Ja, ik moet bekennen wat voorbarig te zijn geweest met m'n mening. Al meerdere malen heeft Nena bewezen dat er veel in haar zit maar er niet uitkomt. Misschien is dit een goeie stap voor haar. Ze is pas 19 en dat vergeet ik wel eens.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar ze moet het wel proberen om meerdere redenen:
1. Het lijkt haar zelf heel leuk
2. Ze heeft meer in haar mars dan ze tot nu toe heeft laten zien
3. Ze krijgt de opleiding aangeboden
4. Ze is lekker bezig dan
5. Als het toch niets is, dan is ze er in ieder geval zelf achtergekomen en heeft ze het geprobeerd.
... dus dat !quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
En nog mag John de Mol het betalen![]()
Ik hoop echt dat ze het langer dan een week probeert!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:41 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Maar ze moet het wel proberen om meerdere redenen:
1. Het lijkt haar zelf heel leuk
2. Ze heeft meer in haar mars dan ze tot nu toe heeft laten zien
3. Ze krijgt de opleiding aangeboden
4. Ze is lekker bezig dan
5. Als het toch niets is, dan is ze er in ieder geval zelf achtergekomen en heeft ze het geprobeerd.
Waar heeft dat mens eigenlijk een horloge voor nodig?quote:
Daar zit het zwakke punt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:45 schreef demins het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat ze het langer dan een week probeert!
Dan heeft Natasia enorm mazzel dat Nena niet haatdragend lijkt te zijn...... ik zou het niet aandurven de organisatie van mijn trouwerij over te laten aan iemand waartegen ik gezegd heb dat ze voor 10 euro dr kut kon gaan verkopen achter CS.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:46 schreef farceman het volgende:
Die weddingplanner aktie is gewoon om te zorgen dat er toch een huwelijk komt in DGK.
Nadat wilgo (volkomen terecht) weigerde moet het er blijkbaar toch komen.
Let maar eens op! Ik heb ook al gelijk gekregen toen ik zei dat .NL iets met die kapster moest krijgen
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 14:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waar heeft dat mens eigenlijk een horloge voor nodig?
Vandaag wordt 24 uur, wordt een weekje, wordt 4 a 5 maandjes, wordt 8 maanden.....
Waar vallen deze hoeren dan onder als ze gratis zijn? Zelfs voor een heroinehoertje moet volgens Natasia mintens ¤10,- betaald wordenquote:
Promomeisjesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:01 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Waar vallen deze hoeren dan onder als ze gratis zijn? Zelfs voor een heroinehoertje moet volgens Natasia mintens ¤10,- betaald worden![]()
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:12 schreef happyme28 het volgende:
Huub stelt zich voor aan de dames: 'Ik ben Nathanael en kom voor het spel'
De buren hebben ook een Benjitopicquote:Op zaterdag 27 januari 2007 13:41 schreef bunnyma het volgende:
Zou ze toch op Fok! lezen?
Ze had het over een eigen topic over Benji.
VOLquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:14 schreef beequeen het volgende:
welke buren?
Dan strepen we dat 'alweer' weg!quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:25 schreef happyme28 het volgende:
Welnee hij heeft net met Ilona en Sylvia 1 glas wijn op.
je bedoelt een flesquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:25 schreef happyme28 het volgende:
Welnee hij heeft net met Ilona en Sylvia 1 glas wijn op.
quote:
Ik begon al aan mezelf te twijfelen.... en die fles is nooit gelijkelijk verdeeld tussen hun!quote:
What else is newquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:34 schreef happyme28 het volgende:
Nou ja, het zal wel. Hij is tenminste vrolijk, die andere 3 mannen zijn een stuk chago met Bart voorop.
pokerstarsquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Op welke Pokersite zit Boer bart LS?
onder de naam degoudenkooiquote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:37 schreef beequeen het volgende:
Op welke Pokersite zit Boer bart LS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |