Sowieso verstuur ik de opzegging vandaag ook nog aangetekend.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:29 schreef Xcalibur het volgende:
ik weet niet of dat aangetekend versturen zoveel uitmaakt, hoewel het geen kwaad had gekund natuurlijk... zeker omdat TS in de e-mails ook al heeft aangegeven het contract te zullen ontbinden indien het moden niet geleverd zou worden...
3,5 maand op een modem wachten en een beetje aan het lijntje gehouden worden is ook geen stijl
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:42 schreef PDOA het volgende:
Er was toen ook een tijdje geleden zo'n aflevering van Kassa! waarin Tele2 als slechtste provider uit de bus kwam. Toen zijn ze er nog langsgegaan met een prijs, niemand wilde voor de camera reageren en daarna werden ze het gebouw uitgekicked door de bewaking.
Waarom mensen nog steeds met Tele2 in zee gaan...
Je spreekt jezelf dan een beetje tegen. In je OP zeg je namelijk dat je niks meer met Tele2 te maken wilt hebben.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:44 schreef ozzietukker het volgende:
[..]Ik ben 3 jaar lang tevreden klant geweest van Zonnet/Versatel/Tele2... ging allemaal goed.. maar ze kunnen blijkbaar in 3 maanden geen modem aanleveren... jammer.
![]()
Heb je daar een bron/linkje voor? Ik kan er zelf niets over vinden.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:42 schreef PDOA het volgende:
Er was toen ook een tijdje geleden zo'n aflevering van Kassa! waarin Tele2 als slechtste provider uit de bus kwam. Toen zijn ze er nog langsgegaan met een prijs, niemand wilde voor de camera reageren en daarna werden ze het gebouw uitgekicked door de bewaking.
Ik heb Zonnet/Versatel/Tele2 gehad..En het gaat steeds fckng beterquote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:42 schreef PDOA het volgende:
Hier staat iets over die uitzending:quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:50 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Heb je daar een bron/linkje voor? Ik kan er zelf niets over vinden.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 12:47 schreef PDOA het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf dan een beetje tegen. In je OP zeg je namelijk dat je niks meer met Tele2 te maken wilt hebben.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:47 schreef Tja... het volgende:
Hier iets dergelijks, alleen heeft het veel korter geduurd. In december '06 overgestapt van KPN IPB naar Tele2 Compleet (20 MB) Tele2 zou per 15=12 leveren, maar omdat ik al rekening hield met enige vertraging, liet ik KPN pas per 28-12 aflopen. Bleek toch niet genoeg te zijn...
OP 22-12 meldde Tele2 dat er geen modems op voorraad waren, en na wat aandringen van mijn kant adviseerden ze me een identiek modem via Marktplaats aan te schaffen. Prive kan ik heel goed zonder internet, maar ik heb mijn verbinding nodig omdat ik fulltime thuiswerker ben. Dus via Marktplaats een modem gekocht. De verbinding met Tele2 bleek prima te werken, helaas maar gedurende een avond.
Tele2 bleef vervolgens stug volhouden dat mijn modem vast stuk was (er kwam geen ADSL signaal meer binnen en volgens KPN was er ook geen signaal op de lijn) en dat ik moest wachten op uitlevering van een nieuw modem - eind januari.
Ik heb ze toen officieel (per fax met ontvansgtbevestiging en normale post) in gebreke gesteld en het dossier overgedragen aan mijn rechtsbijstandsverzekering. 1 dag later (inmiddels was het wel 8 januari) vroeg Tele2 aan KPN om mijn verbinding in de centrale te checken. Daar bleek iets mis te zijn, maar mijn verbinding deed het nog steeds niet. Een dag later een monteur over de vloer gehad, die na wat gepruts en gebel de verbinding werkend had. Op mijn verzoek heeft hij een nieuw modem achtergelaten, en mijn tweedehandsje meegenomen,
Overigens belde Tele2 laatst of ik de in gebrekestelling wilde opheffen.... heb ze gezegd dat ik de rekening van T-Mobile nog afwacht, omdat in de ingebrekestelling ook is aangegeven dat ik volleldig gecompenseerd moet worden voor alle gemaakte kosten. Mijn verbinding doet het overigens prima.
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 20:39 schreef delapoko het volgende:
Ik heb op 30 november een Tele2 20 Mbit internet aangevraagd. De lijn is technisch opgeleverd op 13 december. Op 13 december had ik nog steeds geen modem. Ik kreeg toen een brief dat de modem voor 28 december zou worden geleverd. Op 28 december nog steeds geen modem. Na een belletje kreeg ik te horen dat het vanwege de drukte de modem later zou worden geleverd en ik op een brief moest wachten van Tele 2.
Ik kreeg enkele dagen later een brief waarin stond dat ik de modem nu voor 22 januari zou ontvangen. Op 23 januari nog steeds geen modem. Ik heb ze gebeld en ze zeiden deze keer dat ik de modem voor 3 februari zou gaan ontvangen. Ik was hier niet mee eens en wou het opzeggen. Maar dat kon volgens de telefonist niet omdat dat in de algemene voorwaarden stond. Tele2 mocht de modem laat leveren. Ik kon er niets aan doen.
Het is inmiddels 2 maanden na mijn bestelling. Ik heb geen gebruik kunnen maken van de diensten en zoals het naar uitziet zal de modem voor 3 februari ook niet arriveren.
Is 2 a 3 maanden wachten op een modem normaal? Is het normaal dat ik niet kan afzien van dit abonnement omdat ik zo lang moet wachten?
Ik maak nu notabene illegaal gebruik van internet via wifi (buren) omdat ik mijn brood verdien met internet. Ik kan niet 2 maanden zonder. En ik kan ook nergens anders een abonnement aanvragen omdat ik volgens Tele 2 niet mag opzeggen.
Ik ben ten einde raad.
Dan ben je snel klaar met communiceren want tele2 reageert niet op mail en (aangetekende) brieven.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:46 schreef ozzietukker het volgende:
Bellen met een klantcontactcenter is in het beginsel wel goed, maar lastig te bewijzen, schriftelijke communicatie werkt zo veel beter....
Tele2 heeft op alle 4 emailberichten 4x gereageerd. Met een standaard antwoord, dat wel, maar dat is niet zo belangrijk, indien zij op een bericht beantwoorden met de tekst welke is verzonden wordt Tele2 wel geacht dit gelezen te hebben.quote:Op zondag 28 januari 2007 12:34 schreef zout-droppie het volgende:
[..]
Dan ben je snel klaar met communiceren want tele2 reageert niet op mail en (aangetekende) brieven.
quote:Op zondag 28 januari 2007 16:17 schreef zout-droppie het volgende:
Standaard email heb je weinig aan (in ons geval dan) wij zijn ook al een flinke tijd bezig met ze eerst telefonisch waarbij er dood leuk dingen gezegd worden die nergens op slaan , vervolgens dat je maar moet afwachten en dat de dienst nog wel gedeeltelijk werkt dus het functioneert toch?
Aangetekende brief waar vervolgens ook net op gereageerd word... Ben nu dus wel blij met onze rechtsbijstand die ze nu nog 1 maal in de gelegenheid stelt het te herstellen en indien dit niet gebeurd onze contracten beïndigen ivm. wanprestaties voor het geleverde.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |